//

iPhone in ander land halen

iPhone in ander land halen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bgordijn Nou Griekenland is simlockvrij hoor Heb er een bij toeval in Heraklion kunnen vinden ff in het internetcafe aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 01-09-08, 22:47
peeter peeter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgordijn Bekijk bericht
Nou Griekenland is simlockvrij hoor
Heb er een bij toeval in Heraklion kunnen vinden ff in het internetcafe aan de pc gehangen en draaien als een zonnetje met een NL T-Mobile kaart

Ik had de laatste want alles was op
Was het niet lastig met die Griekse taal in het display?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 02-09-08, 19:37
kionja kionja is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard iPhone in ander land halen

iemand weet van 3G in spanje? naar't schijnt met prepaid kaart en veel goedkoper. kan je dan gewoon je eigen simkaart plaatsen?
  #43  
Oud 02-09-08, 21:24
bgordijn bgordijn is offline
• iOS 6.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peeter Bekijk bericht
Was het niet lastig met die Griekse taal in het display?
Nee was niet moeilijk
Hij staat namelijk op Engels
  #44  
Oud 02-09-08, 23:29
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kionja Bekijk bericht
iemand weet van 3G in spanje? naar't schijnt met prepaid kaart en veel goedkoper. kan je dan gewoon je eigen simkaart plaatsen?
Nee is Movistar en dus niet simlock vrij.
  #45  
Oud 05-09-08, 18:01
iphonechina iphonechina is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik woon in Shanghai en ga regelmatig naar HK. De amerikaanse versies van 3G zijn hier het goedkoopst, maar hebben een hardware oplossing nodig; maar kleine telefoonshops verkopen nu ook Hong Kong versies en Australische versies (beiden officieel alleen met abo verkrijgbaar). En die zijn SIM lock vrij; heb alle SIM cards al geprobeerd nederlandse, Hong Kong en Chinese. Alles werkt direct.
  #46  
Oud 05-09-08, 20:25
jeffveijk jeffveijk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonechina Bekijk bericht
Ik woon in Shanghai en ga regelmatig naar HK. De amerikaanse versies van 3G zijn hier het goedkoopst, maar hebben een hardware oplossing nodig; maar kleine telefoonshops verkopen nu ook Hong Kong versies en Australische versies (beiden officieel alleen met abo verkrijgbaar). En die zijn SIM lock vrij; heb alle SIM cards al geprobeerd nederlandse, Hong Kong en Chinese. Alles werkt direct.
En hoe duur zijn deze iphone's? wat bedoelde je met hardware oplossing?

een kennis van me gaat binnenkort ook naar Hong Kong, van horen zeggen 400euro, klopt dat?
  #47  
Oud 06-09-08, 12:21
iphonechina iphonechina is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffveijk Bekijk bericht
En hoe duur zijn deze iphone's? wat bedoelde je met hardware oplossing?

een kennis van me gaat binnenkort ook naar Hong Kong, van horen zeggen 400euro, klopt dat?
Met hardware oplossing bedoel ik Turbo-SIM of X-SIM of soortgelijke chips die je op je SIM kaart plakt en in de iPhone steekt.
Prijzen liggen veel hoger voor 3G iPhones in HK. Rond 500 EUR (6000 HKD) voor een 16 GB US versie (die dus alleen met hardware oplossing werkt), voor een Australische of HK versie (volledig SIM lock vrij) betaal je ongeveer 7600 HKD (630 EUR), en voor een 16GB versie zelfs 710 EUR.
Is denk ik dus goedkoper om in Belgie te halen; plus je kennis moet wel goed weten wat die koopt.
  #48  
Oud 13-09-08, 01:17
nielss nielss is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 97
Standaard Retourtje Zurich met de trein.

Hallo,

Ik heb even gekeken hoe ik het best naar Zwitserland zou kunnen reizen voor een iPhone.
Nu is het al mogelijk om voor €78,00 van amsterdam naar Zurich te reizen met de trein (retourtje).
dan zou je dus een iPhone hebben voor +/- 230 + 78 = 410 euro en een leuke reis. Natuurlijk haal je er meer uit als je nog een extra Phone mee neemt. misschien dat dit duidelijk maakt hoe makkelijk het is om ff naar zwitserland te gaan. Dit ben ik namelijk ook van plan en wilde het even met julie delen.
  #49  
Oud 13-09-08, 01:33
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Je weet dat je een zwitsers paspoort of verblijfs/werkvergunning nodig hebt om een iPhone mee te nemen???
  #50  
Oud 13-09-08, 01:35
nielss nielss is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 97
Standaard

Ik zal het uiteraard eerst proberen want heb gehoort dat het sommige ook al is gelukt met een Nederlands Paspoort. Anders pluk ik iemand van de straat die het tegen een kleine vergoeding voor me kan halen.
Denk dat dit geen probleem is
  #51  
Oud 13-09-08, 01:38
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

daarnaast is de voorraad ook een probleem, maar goed.

Ik was ook van plan een dagje naar Zwitserland te gaan (geen reiskosten ivm leaseauto ), maar ik heb nog geen berichten gelezen dat het Nederlanders zonder Zwitsers paspoort gelukt is een iPhone aan te schaffen. De mensen wie het gelukt is hebben familie of vrienden daar wonen die over de juiste papieren beschikken.

Hou ons op de hoogte!
  #52  
Oud 13-09-08, 01:40
nielss nielss is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 97
Standaard

Zurich is een grote stad. ik verblijf dan 1 dag in een hotel denk ik dus 1 dag zoeken moet wel genoeg zijn om minimaal één iPhone te vinden
zodra ik meer weet over data ofzo wanneer ik ga zal ik het laten weten.
  #53  
Oud 13-09-08, 02:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielss Bekijk bericht
. Anders pluk ik iemand van de straat die het tegen een kleine vergoeding voor me kan halen. Denk dat dit geen probleem is
Daar kom je dan nog wel achter! Je gelooft toch niet serieus dat iemand zo gek is om zijn NAW te gaan geven om jou een GSMtje te bezorgen/


Ga rustig, je komt er nog wel achter dat de wereld wat minder simpel in elkaar zit dan je dnkt..
  #54  
Oud 22-09-08, 17:43
smeu smeu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard iphone in new york

Net terug van new york, daar is iphone 3g unlocked te verkrijgen, zoveel als je wil, niet in de apple store op fifth avenue, wel in de talrijke kleine electronica zaken, de prijzen zijn dan ook navenant.
700 dollar voor 165 gig en 599 voor de 8 gig
  #55  
Oud 22-09-08, 19:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Verplaatst
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #56  
Oud 22-09-08, 20:26
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

De dollar is terug aan het zakken. 420euro voor een 8GB valt goed mee!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #57  
Oud 22-09-08, 20:42
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smeu Bekijk bericht
Net terug van new york, daar is iphone 3g unlocked te verkrijgen, zoveel als je wil, niet in de apple store op fifth avenue, wel in de talrijke kleine electronica zaken, de prijzen zijn dan ook navenant.
700 dollar voor 165 gig en 599 voor de 8 gig
Unlocked/ bestaat nog steeds niet. Hooguit een Simoplossing die niet met alle providers schijnt te werken.
  #58  
Oud 26-09-08, 18:27
tinus_i tinus_i is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

In de kleine winkeltjes in New York hebben ze ook grote voorraden van de Chinese net niet iPhones. Pas op, ook als je de telefoon mag proberen, want ze geven je zo een andere doos met een nepper er in.

Bovendien zijn de klonen, zoals je in het Clones subforum hier kunt zien, behoorlijk netjes gekopieerd, inclusief allerlei logo's etc., dus als je niet weet hoe een iPhone er precies uit ziet merk je in de winkel het verschil niet eens.

Je zult niet de eerste zijn die er terug in Nederland pas achterkomt dat je nieuwe telefoon niet werkt met iTunes...
  #59  
Oud 29-09-08, 12:22
rTunes rTunes is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard iPhone 3G kopen in Bangkok

Als je binnenkort naar Bangkok gaat, moet je zeker even naar het "MBK" winkelcentrum in de wijk Siam te gaan. Je hebt daar een hele verdieping vol met telefoons en gadgets. Ook de iPhone 3G wordt hier volop aangeboden. 8gb kost rond de 25.000 baht (ongeveer 500 euro), 16gb 28.000 baht (ongeveer 560 euro). Het verschilt per verkoper of het simlockvrije versies zijn of dat het een versie met TurboSim achtige oplossing is (wel goed opletten dat het geen clones zijn!). Het fijne aan de verkopers daar is dat ze je oude iPhone 2G maar al te graag van je overkopen. Voor die van mij (8gb usa, lichte krasjes) boden ze tussen de 11.000 en 12.000 baht (240 euro). Zou betekenen dat ik bij inruil de 8gb 3G voor 260 euro zou kunnen meenemen, en de 16gb 3G voor 320 euro. Dat ik enkel het toestel bij me had, zonder lader, headset of wat dan ook was geen enkel probleem. Ook de data backuppen, overzetten en jailbreaken doen ze daar ter plekke. Heel verleidelijk dus, maar persoonlijk vind sneller internet en gps geen 240 euro waard. Over de 16gb voor 320 euro heb ik wat langer getwijfeld, maar ook maar niet gedaan. Toch best veel geld. Al met al toch wel interessante info is voor lezers die binnenkort die kant op gaan!
  #60  
Oud 29-09-08, 15:06
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

pas inderdaad wel goed op clones,
die heb ik wel HEEL veel gezien vorige week in Thailand & laos
de echte ben ik niet tegen gekomen in. wel hoesjes enzo
Reageren

Labels
bangkok, buitenland, inruil, iphone 3g, simlockvrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kopen in ander land keviiin Koopinformatie Nederland 1 20-12-10 23:25
iPhone 3G: Land van herkomst ontdekken, iPhone 3G Deed Unlock 1 02-03-10 03:39
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? Tijn1 Chat en geruchten 74 10-07-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.