iPhone in ander land halen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn ouders gaan deze week naar Slovakije en ik vroeg mij af of de iPhone daar zonder abo te koop is... Ik heb dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone in Slovakije via Orange
Hallo,
Mijn ouders gaan deze week naar Slovakije en ik vroeg mij af of de iPhone daar zonder abo te koop is... Ik heb dus even op dit forum gezocht en ook via de site van Apple naar Orange, maar dat Slovaaks is toch net iets te moeilijk voor mij Is die daar te koop zonder abo? Groeten, Wouter PS: Sorry als dit in het verkeerde forum staat, wist niet waar het moest staan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar koopadvies en ervaringen.
|
|||
|
|||
Had gelezen dat hij daar ook met T-mobile komt.
Wel appart twee providers die hem aanbieden, wie weet is hij daar dan simlockvrij Laatst gewijzigd door bassollie; 30-09-08 om 13:40. |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je 2 landen die hem aanbieden? 2 providers zeker? En zo speciaal is dat niet, als ik het niet verkeerd heb wordt hij in italië ook door meerdere providers aangeboden, en in oostenrijk dacht ik, en misschien nog wel in meer landen...
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel providers. foutje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb van die Slovaakse site wel verstaan dat hij via T-Mobile niet los te koop is, maar via de Orange-site kan ik het niet afleiden... |
|
|||
|
|||
hier staat vast wel iets tussen
About activating iPhone 3G with a wireless carrier |
|
||||
|
||||
// aantal discussies samengevoegd.. Dit topic kan mooi als centraal "iphone uit ander land" topic dienen...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij Italië is het bijvoorbeeld ook leeg (daar zijn ze ook simlock vrij). Maar België staat bijvoorbeeld wel een vinkje, terwijl ze daar toch echt simlock vrij verkocht worden.. |
|
||||
|
||||
Dat klopt idd niet helemaal. Maar samen met de vertaalmachine van Google heb ik ontdekt dat ze in beide landen zonder abo en simlock te koop zijn, maar de prijs is hoger als in België, dus in Tsjechië en Slovakije zijn er geen koopjes te doen
|
|
|||
|
|||
Binnenkort naar Indonesië
Hallo allemaal,
Zoals de titel al meldt ga ik binnenkort naar Indonesië. Ik ben vrij nieuw op die forum, maar ik heb al wat posts doorgespit. Ik ben dan van plan om daar een iPhone (2G) te kopen, alleen heb ik daar wat vragen over. - Hoe zit het met de garantie? Ik heb gehoord dat apple wereldwijde garantie geeft, maar is dat echt zo? - Welke iPhone is er in Indonesië? Is het een speciale aziatische soort oid? - Hoe zit met de compatibiliteit van de iPhone? Is het mogelijk om dezelfde kabels, accessoires, jailbreak etc. te gebruiken? BVD, Irvan Smit |
|
||||
|
||||
Misschien dat je eens wat lokale internet pagina's uit Indonesië kan doorspitten voor info. Weet alleen niet of je de taal machtig bent (ik in ieder geval niet).
|
||||
|
||||
Hallo,...
mmm ff naar Indonesie.. mooi man ben er al 2x geweest, Maar waarom zou je daar een Iphone willen kopen ? ben zelf een telefoon freak, en heb de familie die daar woont meegenomen, voor aankopen, maar het prijsverschil van minimaal met Nederland, aangezien ze alle electronica invoeren. Als je daar als Belanda ( blanke ) iets wilt kopen ben je duurder uit, want ze zien je alleen als rijke toerist, dus als je daar familie hebt... neem ze mee... En ze hebbend aar veel nep, dus kijk daar voor uit.. Persoonlijk zou ik hem uit Belgie halen o.i.d En verder wil ik je een hele fijne vakantie wensen ( en waar ga je naar toe in Indonesie ? ) groet Marcel |
|
|||
|
|||
Selamat siang, bedankt voor je antwoord.
Ik ga met de hele familie daarheen, samen met een een collega van mijn vader. Ik ben zelf een Indo-Europeaan, maar de Indonesische taal niet machtig . Mijn Opa en mijn vader trouwens wel. Ik heb al wat sites doorgekeken, maar ik zag alleen maar iPods en die waren wel een stuk goedkoper. Ik dacht dat ze gelijk zaten aan de dollar, dus een stuk goedkoper als onze euro. Ik zal ook idd uitkijken voor de neppers. En bedankt voor de gelukswensen , wij gaan ongeveer door heel Java en Bali en blijven in elke stad ongeveer 3-4 dagen. Maar de laatste week verblijven wij in Jakarta. Groet, Irvan |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben vorige week terug gekomen uit Bali. Was opzoek naar de Iphone 3G. In Kuta, waar een groot warenhuis is, wist de electronica boer mij te vertellen dat er in Den Passar een Apple distributiepoint zat. Uiteindelijk naar het opgegeven adres gegaan, bleek dat ze de Iphone, zowel 2G als 3G niet hadden. Of het daadwerkelijk een Aplle distributiepoint was vroeg ik me wel af, want het was een normale winkel die verschillende merken telefoons deed verkopen. Enfin, verder in de straat gekeken, waar alleen maar telecom winkels waren, maar geen van allen had een I-phone. Totdat ik bij 2 verschillende winkels kwam en de verkopers mij wist te vertellen dat de 2G was uitverkocht en dat 3G pas in december in Indonesië wordt verwacht. Al met al, zonder I-phone terug gekomen. Mocht je in een villa verblijven en goed overweg kunnen met de 'housekeepers' of goed overweg kunnen met de taxichauffer/gids EN je wilt aardig wat inkopen doen, vraag of ze mee gaan. Want zoals Mex zei over 'Belanda', klopt helemaal dat ze denken dat je de rijke toerist bent en proberen ze zo hoog mogelijk de prijs. Op Singapore airport (wat ons overstap punt was) heb ik nog gekeken naar de I-phone. Helaas was de 3G 16GB 1050,- US-dollar. Ik denk dat ik hem toch maar in België gaat halen. Succes en fijne vakantie! Gr. Alex |
|
|||
|
|||
Zou julie op de hoogte houden van Zwitserland. Ik ga morgen opweg, zal maandag/dinsdag terug komen. Zodra ik terug ben laat ik weten of het me is gelukt een iPhone te bemachtigen.
|
|
||||
|
||||
Spannend, succes met je reis. Anders maak je even een stop in Belgie en koop je daar een simlockvrije toestel.
|
||||
|
||||
// Weer een aantal discussies samengevoegd. Dit kan best allemaal centraal in 1 topic.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand de prijzen van losse simlockvrije Iphones in Tsjechië?
|
Labels |
bangkok, buitenland, inruil, iphone 3g, simlockvrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kopen in ander land | keviiin | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-12-10 23:25 |
iPhone 3G: Land van herkomst ontdekken, iPhone 3G | Deed | Unlock | 1 | 02-03-10 03:39 |
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? | Tijn1 | Chat en geruchten | 74 | 10-07-08 21:07 |
|
|