in-earphone met microfoon suggesties? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een in-earphone met microfoon kopen. Heeft iemand nog een goede suggestie? Ik vind ze in nederland wel erg duur, vanaf 79 euro..... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
in-earphone met microfoon suggesties?
Ik wil graag een in-earphone met microfoon kopen. Heeft iemand nog een goede suggestie? Ik vind ze in nederland wel erg duur, vanaf 79 euro.....
Gr.Marianne Laatst gewijzigd door Nikooos; 24-09-08 om 22:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ultimate Buds UB5? Zelf heb ik ze voor €33, maar dat was met een inkoop actie
|
|
||||
|
||||
maar dat klinkt niet slecht, en ze bevallen goed?
|
|
||||
|
||||
Ik vind ze goed klinken, maar als je veel technomuziek luistert moet je ze niet nemen, want dan klinken ze niet helemaal zuiver. De microfoon werkt fantastisch, op de fiets ben ik nog goed verstaanbaar. Zoek anders zelf een paar reviews met google
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen | ovanasselt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-04-11 22:09 |
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 14-10-10 20:08 |
iPhone oordopjes met microfoon | westland | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-07-09 20:18 |
Jack earphone input 2G | rem4rk4ble | Archief | 3 | 16-03-09 22:54 |
Earphone output kapot? | r03n_d | Archief | 2 | 21-01-09 23:07 |
|
|