isupplies dubieus?! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op isupplies.nl Ik ben zelf in de markt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
isupplies dubieus?!
Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op isupplies.nl
Ik ben zelf in de markt voor een iPhone maar het lijkt me daar een beetje dubieus. Ze menen dat ze geen garantie hoeven te verlenen en je hebt geen retourrecht. Deze voorwaarden stroken helemaal NIET met de wet in Nederland en toen ik ze daar per email vragen over stelde reageerden ze met het onzin antwoord dat er op neer komt dat de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen! Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt. Patrick Laatst gewijzigd door bozotheclown; 29-10-08 om 18:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En het is een niet simlockvrij toestel! Wie koopt dat nou voor die prijs?
|
|
||||
|
||||
Kan je beter hier in het te koop sectie kijken naar goede 2e hands iPhones 3G.
|
|||
|
|||
Wel raar van dat retourrecht, maar ik heb zelf al enkele dingen besteld hier en die zijn allemaal netjes binnengekomen. Qua levering dus een betrouwbare shop!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat aspirantlidmaatschap van thuiswinkel.org zegt dus helemaal niks voor de consument. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil graag een iPhone maar op die manier heb ik niks aan de internet functionaliteit van een 3G dus ik twijfel nogal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf ook Vodafone en woon zelf ook in een wijk net buiten Groningen en heb hier thuis gewoon 3G, en in de rest van de Stad ook. |
|
||||
|
||||
Nja 3G en berijk hebben geen snars te maken met elkaar... In huis waar mijn berijk 0 streepjes is kan ik enorm snel surfen terwijl in veenendaal ik vol berijk heb en de snelheid afgrijselijk is... Dus tja...
Greetz, Stiruam P.s. beetje offtropic wat was de vraag ook al weer? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPSF 1.1.1 dubieus? | licious | Archief | 4 | 23-10-07 00:22 |
|
|