//

isupplies dubieus?!

isupplies dubieus?! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op isupplies.nl Ik ben zelf in de markt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-08, 17:52
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard isupplies dubieus?!

Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op isupplies.nl
Ik ben zelf in de markt voor een iPhone maar het lijkt me daar een beetje dubieus. Ze menen dat ze geen garantie hoeven te verlenen en je hebt geen retourrecht.

Deze voorwaarden stroken helemaal NIET met de wet in Nederland en toen ik ze daar per email vragen over stelde reageerden ze met het onzin antwoord dat er op neer komt dat de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen!

Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt.

Patrick

Laatst gewijzigd door bozotheclown; 29-10-08 om 18:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-08, 21:55
arja arja is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

En het is een niet simlockvrij toestel! Wie koopt dat nou voor die prijs?
  #3  
Oud 29-10-08, 21:58
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Kan je beter hier in het te koop sectie kijken naar goede 2e hands iPhones 3G.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 30-10-08, 13:41
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Wel raar van dat retourrecht, maar ik heb zelf al enkele dingen besteld hier en die zijn allemaal netjes binnengekomen. Qua levering dus een betrouwbare shop!
  #5  
Oud 01-11-08, 17:04
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arja Bekijk bericht
En het is een niet simlockvrij toestel! Wie koopt dat nou voor die prijs?
Ik niet maar ik vond het wel zo netjes om anderen te attenderen op de dubieuze leveringsvoorwaarden. Ze zijn nog aspirant lid van thuiswinkel.org ook terwijl ze voor dat aspirantlidmaatschap moeten voldoen aan geldende wetgeving! Heel apart.

Dat aspirantlidmaatschap van thuiswinkel.org zegt dus helemaal niks voor de consument.
  #6  
Oud 01-11-08, 17:07
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Kan je beter hier in het te koop sectie kijken naar goede 2e hands iPhones 3G.
Ben ik ook aan het doen, ik ben alleen een beetje afgeschrokken door een kennis die een iPhone 3G gekocht heeft in Belgie. Dat ging prima maar hij heeft een Vodafone(Nederlands) abonnement + Internet blox en heeft hier in Groningen en ook in de randstad waar hij werkt, ook met de nieuwste firmware, bijna geen 3G ontvangst terwijl mijn suffe HTC Touch Pro heel goede 3G ontvangst heeft.

Ik wil graag een iPhone maar op die manier heb ik niks aan de internet functionaliteit van een 3G dus ik twijfel nogal.
  #7  
Oud 01-11-08, 18:34
Jelke Jelke is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bozotheclown Bekijk bericht
Ben ik ook aan het doen, ik ben alleen een beetje afgeschrokken door een kennis die een iPhone 3G gekocht heeft in Belgie. Dat ging prima maar hij heeft een Vodafone(Nederlands) abonnement + Internet blox en heeft hier in Groningen en ook in de randstad waar hij werkt, ook met de nieuwste firmware, bijna geen 3G ontvangst terwijl mijn suffe HTC Touch Pro heel goede 3G ontvangst heeft.
.
offtopic:
Ik heb zelf ook Vodafone en woon zelf ook in een wijk net buiten Groningen en heb hier thuis gewoon 3G, en in de rest van de Stad ook.
  #8  
Oud 01-11-08, 18:42
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja 3G en berijk hebben geen snars te maken met elkaar... In huis waar mijn berijk 0 streepjes is kan ik enorm snel surfen terwijl in veenendaal ik vol berijk heb en de snelheid afgrijselijk is... Dus tja...

Greetz, Stiruam

P.s. beetje offtropic wat was de vraag ook al weer?
  #9  
Oud 01-11-08, 19:09
bozotheclown bozotheclown is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Nja 3G en berijk hebben geen snars te maken met elkaar... In huis waar mijn berijk 0 streepjes is kan ik enorm snel surfen terwijl in veenendaal ik vol berijk heb en de snelheid afgrijselijk is... Dus tja...

Greetz, Stiruam

P.s. beetje offtropic wat was de vraag ook al weer?
Helemaal gelijk Ik pm je wel ff
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPSF 1.1.1 dubieus? licious Archief 4 23-10-07 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.