iPhone 3G : zwart of wit? voor/nadelen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha =D nee hoor , ik vind het wel handig =D dan kan ik lang nadenken over wat jullie zeggen =D...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha =D nee hoor , ik vind het wel handig =D dan kan ik lang nadenken over wat jullie zeggen =D
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf in het begin ook heel lang zitten twijfelen. Ik heb toen toch voor de witte gekozen, omdat die mijn eerste voorkeur had.
|
||||
|
||||
True..
Maar het schema is wel duidelijk voor keuzes. Persoonlijk vind ik het toestel mooier in een kleur. iemand heeft me ook gek gemaakt voor welke kleur ze moest gaan..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb het schema even aangepast.
|
|
|||
|
|||
Ja zie het! =D
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon de kleur kiezen die je mooi vind.
|
|||
|
|||
Maar wat als je ze allebei mooi vindt... =D Mijn keuze is eigenlijk wit, maar dan zie je natuurlijk de cracks...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En nee ik gebruik uit princiepe geen hoesje, daar is de telefoon te mooi voor Ja ik ben zeker, volkomen scheur vrij. Zie boven
|
||||
|
||||
Mwha, kies zwart. Blijft altijd een goede keuze. Veel mensen kiezen wit omdat die kleur nu alleen beschikbaar is in de 16GB variant. Met de iPod nano's was het juist omgekeerd. Mja, de meeste mensen weten dit niet eens. Dus het is puur gedreven op de gedachte dat mensen dan alsnog een 16GB gaan kopen omdat ze zich dan 'speciaal' voelen. Maar het feit is dat de meerderheid van de volk het verschil niet eens weet, alleen de enkeling die er zelf één heeft.
Zodra zwart nu weer 'exclusief' wordt dan zal je zien dat veel mensen die wit zo geweldig vinden ineens het omgekeerde zeggen, of argumenten gaan gebruiken om het kopen van die kleur te rechtvaardigen. Laatst gewijzigd door soCool; 16-01-09 om 00:54. |
|
|||
|
|||
Hey!
Ik heb een witte genomen! echt super! Hij werkt zelfs met de oude Bose Sounddock! Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G ; wit of zwart ??? | jordiavp | Archief | 15 | 16-10-08 11:26 |
|
|