iPhone 250 euro discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb contact gehad met een bedrijf wat claimt goedkope iPhones te kunnen aanbieden. Nu weet ik niet zeker of dit wel veilig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 250 euro
Beste mensen,
Ik heb contact gehad met een bedrijf wat claimt goedkope iPhones te kunnen aanbieden. Nu weet ik niet zeker of dit wel veilig is, ik hoop dat jullie je licht erover kunnen laten schijnen. Het is een bedrijf genaamd Gadget Depot Limited en het is geregistreerd bij WebCHeck - Select and Access Company Information en bij UK business credit reports, risk scores, annual account and company filings online from UK Data Ltd Ze hebben volgens eigen zeggen ook een regeling dat je van te voren een bedrag aanbetaald en pas bij ontvangst de rest betaald. Ik vraag me af of jullie ervaring hebben of anders hoe jullie erover denken. Alvast bedankt, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En ook nu geldt weer, als het te mooi is om waar te zijn is het dat dus ook niet
Trap hier dus niet in!
|
||||
|
||||
Er zit wel even verschil in een iPhone, iPhone 3G of iPhone 3G S. Het is hellemaal niet duidelijk om welke versie het hier precies gaat.
|
|||
|
|||
Het is de Iphone 3G, sorry had ik er even bij moeten zetten.
|
|
||||
|
||||
Een goede raad: als je een iphone koopt via internet, zorg ervoor dat het ofwel een betrouwbaar persoon is, ofwel ga je hem persoonlijk halen.
De kans dat je je geld kwijt bent is reëel. |
|
||||
|
||||
Ik sluit me aan bij Scorpiosoft.. bezint eer gij begint.
Vaak (ik zeg niet altijd) komen mensen die supergoedkoop willen, uiteindelijk altijd duur uit. Niemand biedt iPhones onder de kostprijs aan, terwijl ze er zelf niets aan verdienen.
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor jullie advies. Ik dacht zelf ook al dat er iets niet klopte, maar nu ben ik er helemaal uit.
Nogmaals bedankt |
Labels |
goedkoop, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 voor 200-250€. SCAM? | fygo | Chat en geruchten | 27 | 09-02-11 17:08 |
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro | sophiie! | Koopinformatie Nederland | 53 | 02-02-11 00:18 |
iPhone 3Gs Zwart 250 euro. | richard250 | Koopinformatie Nederland | 4 | 21-07-10 03:50 |
|
|