wat te doen via gsmweb of t mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, momenteel ben ik me aan het kijken voor de de nieuwe iphone, nu heb ik via GSMWEB.NL aanvraag T-Mobile Apple iPhone 3GS 32GB icm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat te doen via gsmweb of t mobile
Hallo, momenteel ben ik me aan het kijken voor de de nieuwe iphone,
nu heb ik via GSMWEB.NL aanvraag T-Mobile Apple iPhone 3GS 32GB icm T-Mobile Relax abonnement. Laagste Prijs! een mooie aanbieding gezien in combi met sms bundel onbeperkt en web en walk plus ben ik goedkoper uit dan t mobile de i500 abb. Ie ik iets over het hoofd of is het gewoon een betere aanbiding dan t mobile ik hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
t-mobile of gsmweb | stefan martens | Odido (T-Mobile) | 0 | 11-03-10 23:52 |
Wat moet ik doen om (wel) door T-Mobile geholpen te worden? (FAQ?) | XIII | Odido (T-Mobile) | 31 | 06-12-09 10:05 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|