Is een Iphone echt als Itunes hem pakt? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een Iphone 3g 8gig te kopen 2de hands. Nu heb ik het forum goed doorgelezen etc. Wat ik van plan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is een Iphone echt als Itunes hem pakt?
Hallo,
Ik ben van plan een Iphone 3g 8gig te kopen 2de hands. Nu heb ik het forum goed doorgelezen etc. Wat ik van plan ben is mijn Laptop + Itunes mee te nemen en dan de iphone aan itunes te hangen. Mijn vraag is als itunes de Iphone pakt betekent dit dat de iphone geen clone of iets dergelijks is? Gr Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als iTunes hem herkent als iPhone, is het een echte
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
clone, echtheid, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke firmware staat er op een ipad als je hem nu nieuw koopt? | borgqueenx | iPad algemeen | 22 | 24-09-10 19:59 |
Is deze nep of echt, ik kan hem overnemen | bennybreda | Koopinformatie Nederland | 25 | 12-06-10 19:37 |
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet | Pieter Vanbussel | Unlock | 1 | 02-04-10 15:54 |
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer | zwiggelbig | iTunes | 2 | 11-10-09 14:59 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
|
|