//

iPhone i.c.m. Relax of Iphone abonnement?

iPhone i.c.m. Relax of Iphone abonnement? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort de iPhone 3GS 16GB (zwart) aanschaffen. Maar ik zie dat je bij TheeMobiel kunt kiezen uit twee soorten abonnementen: het iPhone abo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-09, 16:31
Brainvoyager Brainvoyager is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 12
Smile iPhone i.c.m. Relax of Iphone abonnement?

Ik ga binnenkort de iPhone 3GS 16GB (zwart) aanschaffen. Maar ik zie dat je bij TheeMobiel kunt kiezen uit twee soorten abonnementen: het iPhone abo en het Relax abo. Ik weet inmiddels de verschillen: iPhone abo = onbeperkt dataverkeer en hoogste downloadsnelheid en Relax = lagere snelheid en fair use m.b.t. dataverkeer.

Relax is goedkoper dan iPhone, ook geen aansluitkosten.

Zijn er hier ook ervaringsdeskundigen die mij kunnen adviseren wat te doen? Wat is het best qua dekking en dagelijks gebruik? Ik gebruik mijn mobiele telefoon van oudsher met name om te internetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-09, 10:58
Brainvoyager Brainvoyager is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 12
Standaard

Niemand enig idee?
  #3  
Oud 17-09-09, 11:03
Brainvoyager Brainvoyager is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 12
Standaard

Ik dacht: 'Laat ik me inschrijven bij de grootste iPhone-site van de Benelux, want daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen. Er zullen er best een paar zijn die mij kunnen vertellen wat hun ideeën en/of ervaringen zijn m.b.t. het kiezen van een abonnement.'

Kom ik even bedrogen uit zeg. Ik geef het nog een paar dagen en dan zoek ik wel een ander forum. Van het aantal pageviews hier (de keren dat mijn vraag is gezien) word ik al helemaal niet wild.
  #4  
Oud 17-09-09, 11:42
RealNuke RealNuke is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: nederland
Berichten: 9
Standaard

Een abbonement uitzoeken is een persoonlijke keus. Dat hangt volledig af van je belgedrag en internetgedrag. Hoe kan je nou verwachten dat je hier advies in krijgt van volledige vreemde??? En dan geef je zelf niet eens aan wat je wensen zijn in een abbo...

Ik zeg neem de allerduurste zakelijke abbonement icm de iphone 3gs 32gb zwart! Want dat is toevallig de situatie die mij het voordeligst uitkomt....

Wil je nog een serious antwoordt over de iphone zelf dan kan je gerust opnieuw posten op de grootste iphoneclub van de benelux....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 16:22
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? lieflotje Odido (T-Mobile) 32 04-08-10 21:05
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Relax of Iphone abonnement? Fullana Odido (T-Mobile) 18 21-05-09 17:02
Relax abonnement nodig? bugboy Odido (T-Mobile) 2 21-01-09 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.