Alle Onbetrouwbare sites op een rijtje discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even tippen! Klik op "in strijd met de regels", dan is de ad zo weg!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even tippen! Klik op "in strijd met de regels", dan is de ad zo weg!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als er nog sites zijn die onbetrouwbaar zijn, zeg het aub, het is namelijk voor iphone-kopers wel zo handig dat ze een up-to-date lijstje hebben
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor zover ik weet zit er in dat kleine zwarte doosje geen CD.. (opvouwbare mss?) Die verkoopt dus gewoon die Chinese troep..
|
||||
|
||||
ik zou zeggen voordat je een phone koopt: kijk eerst of de prijs aanemelijk is en als dit zo is kun je ff bellen.....(als er geen telefoonnummer staat zou ik het ook ie vertrouwen) dan gewoon erlangs gaan om te zien wat je koopt...
Heb zelf mijn phone van een particulier gekocht en moet zeggen dat ik zeer goed geholpen ben...........
|
|||
|
|||
Dag alle,
Ik heb net een iphone bestelt op www.mobiel-internet.nl Ik wou eventjes weten of dit een betrouwbare site was. MVG, Ashiisz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle reviews van de Iphone 3GS op een rijtje | TTinnman | Chat en geruchten | 0 | 17-06-09 23:29 |
|
|