verschil Iphone 2g en 3g discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Iphone gaan kopen , maar ben nog niet echt op de hoogte wat is bijvoorbeeld het verschil tussen de 2g en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil Iphone 2g en 3g
Ik wil een Iphone gaan kopen , maar ben nog niet echt op de hoogte
wat is bijvoorbeeld het verschil tussen de 2g en de 3g. Ik heb gelezen dat het langzamer gaat op internet. Is dat alles? en hoeveel langzamer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Koopadvies
|
||||
|
||||
Alles is langzamer en ouder. de 3G werkt wat sneller en of het internet sneller gaat zou ik niet weten, volgens mij ligt dat gewoon aan je internetverbinding maar het zou goed kunnen. Als je echt het verschil wilt zien zou ik wat filmpjes kijken over de 2G en 3G. Zelf is de 3G nu al ouder dus ik zou als ik jou was gelijk voor de 3G gaan en niet meer omkijken naar de 2G.
De 2G is ouder dus veel dingen worden daarvoor ook niet meer onderhouden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil Phone 4 <-> Iphone 4 | Mark1983 | iPhone algemeen | 4 | 23-01-11 13:43 |
verschil iphone 3g 16 gig en clones | gojordygo | Koopinformatie Nederland | 5 | 05-08-10 18:13 |
iPhone 3GS verschil | jonathan1993 | Archief | 1 | 30-10-09 23:00 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
Verschil iPhone UK en US | lukasverduyn | Archief | 2 | 21-04-08 00:20 |
|
|