Internet op de iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen, Als ik een iPhone met t-mobile simlock koop en die heb geunlocked en ik stop mijn simkaart erin moet ik dan ook nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet op de iPhone
hey mensen,
Als ik een iPhone met t-mobile simlock koop en die heb geunlocked en ik stop mijn simkaart erin moet ik dan ook nog internet op mijn abonnement hebben of kan dat dan niet? Groetjes Bob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een Internet abbo kan je extra afsluiten (als je die al niet hebt) en kost vaak rond de 10 euro boven op je al bestaande abbo. Vraag dit anders even na bij je eigen provider (ik neem aan dat die anders is als T-Mobile).
|
||||
|
||||
Neem zo vlug mogelijk internet abbo! je zal wel kunnen surfen nu (maar voor welke prijs)!! Een gewaarschuwd man is er 2 waard!! Zelfs al surf je niet je iPhone zal verbinding maken met het internet en dat kost zeer veel!!! (zonder abbo) (in België toch)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het is iddd verstandiger of om een databundel te nemen of je een JB op je foon en dan via SBSettings EDGE EN 3G uit te zetten .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-03-11 15:42 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
internet zonder internet abbonoment | thio95 | Wi-Fi | 6 | 07-10-09 20:09 |
|
|