Wel of niet NU overstappen naar de IPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vasco Dat is best wel veel geld 200euro op 6 maanden, dan kan ik inderdaad beter wachten en de 200euro besparen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik je dan een aparte tomtom houder met ingebouwde GPS? Of een losse houder met de GPS van de 3GS? |
|
||||
|
||||
Alleen de 1e generatie iPhone heeft geen GPS.
2e gen (3G) en 3e gen (3GS) wel. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat er al verschil zit tussen 3G en 3GS? Anders zou ik het schandalig vinden. 3G gps is gewoon ruk. Kun je niet eens GPS noemen...
|
|
|||
|
|||
Ja dat hoorde ik dus ook
|
|
|||
|
|||
Ik zag dit abonnement en vind het best interessant.
Vodafone Bel+SMS+Web 275 + Apple iPhone 3GS 16GB Black - PhoneShop.nl Weten jullie als ik dit abonnement in juli afsluit met de nieuwe Iphone of het veel duurder gaat worden, of zal dat wel meevallen? Want als er veel verschil in zit is het misschien interessant om het abonnement af te sluiten de iphone in juli op marktplaats te verkopen (is simlockvrij) en dan de nieuwe te kopen en die verder met het abonnement te laten lopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goedkoper verwacht ik ook niet.. als het ongeveer hetzelfde zal blijven kan ik beter wachten. Maar als het abonnement aanzienlijk duurder gaat worden maakt het miss niet veel uit..
|
Labels |
nieuwe iphone, overstappen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 en nu overstappen naar KPN | Iphone3Gs | KPN | 7 | 03-10-10 17:57 |
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone | RobinvD | Overige providers Nederland | 8 | 04-06-09 18:38 |
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac | erik127 | iTunes | 2 | 07-04-08 15:41 |
|
|