Iphone via marktplaats discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb op marktplaats een advertentie gevonden met een iphone 3gs voor €575,- heb ook via mail contact gehad met de persoon, ziet er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone via marktplaats
Hallo
ik heb op marktplaats een advertentie gevonden met een iphone 3gs voor €575,- heb ook via mail contact gehad met de persoon, ziet er betrouwbaar uit. Wat vinden jullie? Marktplaats.nl > Apple iPhone 3GS 16Gb Nieuw Origineel Simlock Vrij - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone mvg kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Koopadvies en Ervaringen.
Laatst gewijzigd door Bomans; 01-02-10 om 14:54. |
|
|||
|
|||
Mijn advies: LIJKT betrouwbaar
Wil je een Iphone 3GS kopen op marktplaats, EIS het volgende: *) Persoonlijk thuis langskomen, met 1 of 2 vrienden voor de veiligheid (beroving) *) Geen afhandeling op straat, station of weet ik waar dan vaste adres (bekende locatie) *) Je wilt met zijn of je eigen Itunes account inloggen (klones) *) Contant afhandelen indien succesvol Met Paypal betalen klinkt te vetrouwen, maar je bent slechts voor 200E verzekerd. Zelfs gecontroleerde verkopers kunnen oplichten (gelezen op een andere site). Blijf altijd op je hoede! |
|
|||
|
|||
voor diezelfde prijs koop je hem toch gewwon in de winkel met bon en garantie enzo bij !?
|
|
|||
|
|||
Welke winkel dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daar staan ze voor minimaar 700,- , dat is iets duurder dan €575,-
|
|
|||
|
|||
"
iPhone 3GS in België kopen In België koop je de iPhone 3GS zonder abonnement via Mobistar, de exclusieve operator voor de iPhone. Je koopt het toestel bij de telecomwinkels van Mobistar zelf of via de Apple Premium Resellers. Er is echter één probleem: er is erg weinig voorraad.
|
|
|||
|
|||
dit klopt al voor een deel. Alleen dat de exclusieve verkoop voor mobistar al een tijdje verleden tijd is. Je kan ze ook krijgen bij oa phonehouse, krefel, zelfs in carrefour (supermarkt) zijn ze soms te koop. En altijd simlock vrij natuurlijk. Best wel de moeite om een tripje tot in België te maken ;-)
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En dit is een betrouwbare winkel?
Dan ga ik daar eens kijken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen abonnement + Apple iPhone 3GS 16GB Black T-Mobile - 2call.nl Het toestel kost 737,- en heeft een T-mobile simlock, niet echt wat ik zoek Kan je aangeven waar jij het toestel voor die prijs hebt gevonden? |
|
||||
|
||||
2call is een betrouwbare winkel. Bestaat al heel wat jaren en ik heb er al meerdere telefoons besteld.
Heb het toestel gevonden via http://tweakers.net/pricewatch http://www.2call.nl/apple/iphone-3gs...0606/?ref=8907 Het is wel een beetje vreemd dat je de simlockvrije versie niet normaal kunt vinden op de website. Ik zou even bellen met 2call en om opheldering vragen. *misschien is het toch niet wat het lijkt...* Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-02-10 om 14:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Het geselecteerde toestel kan niet worden besteld met het geselecteerde abonnement." |
|
|||
|
|||
Ik heb goede ervaring met 2call.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone marktplaats | heinjan | Koopinformatie Nederland | 12 | 13-02-11 16:31 |
Iphone marktplaats | viper112 | Koopinformatie Nederland | 8 | 16-10-09 22:54 |
Iphone op marktplaats | rash1 | Archief | 5 | 26-04-09 20:22 |
Goedkope iPhone Marktplaats.nl | zjoepke | Archief | 4 | 22-09-08 21:41 |
|
|