Iphone marktplaats discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag de volgnede iphone advertentie. Kan dit nou wel of niet voor dit geld? Anders is het wel interesant Marktplaats.nl > Originele iPhone 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone marktplaats
Ik zag de volgnede iphone advertentie.
Kan dit nou wel of niet voor dit geld? Anders is het wel interesant Marktplaats.nl > Originele iPhone 3G 16GB simlockvrij - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat denk je zelf
"Wij kunnen deze telefoon zo goedkoop aanbieden omdat hij rechtstreeks van de producent komt." |
|
||||
|
||||
Het zou best wel kunnen:
"De iPhone is op te halen in Amsterdam of Ede (contante betaling)" Niet dat dit meteen moet zeggen dat het echt is, maar als je hem ophaalt kun je altijd checken of alles OK is en dan pas betalen.
|
|||
|
|||
Aangezien ik in de buurt van Ede woon.
Maar waar kan je de echte aan herkennen. Dat is ook een punt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach deze advertenties heb ik al zo vaak gezien. Mail de persoon maar even. Als het er op aan komt is verzenden de enige mogelijkheid. Kijk alleen al naar de naam...
|
|
||||
|
||||
Ja das wel weer waar, dan gaan ze meestal net op vakantie en kunnen ze alleen maar verzenden
Laatst gewijzigd door nielspod; 16-10-09 om 22:52. |
|
||||
|
||||
€225? Geloof het maar niet, dat is véél te goedkoop.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gewoon even een mailtje sturen en kijken wat ze zeggen
@WDS001 Het is toch: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone marktplaats | heinjan | Koopinformatie Nederland | 12 | 13-02-11 16:31 |
Iphone via marktplaats | kefjah | Koopinformatie Nederland | 14 | 03-02-10 19:48 |
Iphone op marktplaats | rash1 | Archief | 5 | 26-04-09 20:22 |
Goedkope iPhone Marktplaats.nl | zjoepke | Archief | 4 | 22-09-08 21:41 |
|
|