//

Heling?

Heling? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Verhoef ik heb een deal van 300 euro bij deze advertentie. ik moet alleen nog weten welke firmware versie erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-04-10, 08:36
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Verhoef Bekijk bericht
ik heb een deal van 300 euro bij deze advertentie.
ik moet alleen nog weten welke firmware versie erop staat dan ga ik een afspraak maken en samen met mijn vader heen.
zo te zien is ze niet echt thuis in de iphone want ik vroeg namelijk welke firmware versie eropstaat zegt ze er is niks met de soft ware gedaan nog gewoon de gene die erop stond.
dus heb ik haar even uit gelegt hoe je dat kunt bekijken.

Als er versie 3.1.2 opstaat maak ik een afspraak en ga ik het bekijken/kopen.

heel erg bedankt voor jullie reacties en tips.
Kijk hier nu ook mee uit. Deze "dame" is pas 4 dagen actief op marktplaats. Zo werken de oplichters bijna allemaal. Het hoeft niet zo te zijn, maar de schijn heeft ze wel tegen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.