Verschil 3GS 16Gb en 32 Gb discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit er over te denken mijn abonnement te verlengen en te kiezen voor een I-Phone. Nu wil ik graag weten wat het verschil is tussen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil 3GS 16Gb en 32 Gb
Zit er over te denken mijn abonnement te verlengen en te kiezen voor een I-Phone. Nu wil ik graag weten wat het verschil is tussen de 3GS 16 Gb en de 32 Gb (naast natuurlijk het verschil in opslagcapaciteit).
Of is er verder geen enkel verschil? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is geen verschil
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je snelle reactie.
Heb ik dan voldoende aan 16 Gb of is 32 Gb toch handiger? Heb geen idee hoe snel een I-Phone volloopt... |
|
||||
|
||||
Dat zal afhangen van hoeveel muziek/foto's/applicaties en vooral films je er wil opzetten. Voor mij is 16GB iig voldoende.
|
|
|||
|
|||
Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Helemaal persoonlijk te bepalen. Toen ik haalde dacht ik: aaaaaaaaah 32gb is net voldoende. Nu blijkt dat ik nauwelijk 4 gig vol heb staan. Dus al de andere ruimte voor "niets".
|
|
|||
|
|||
Hangt ervan af. Als je geen muziek of video's hebt is 16gb genoeg maar als je wat muziek, filmpjes en nog een hoop apps hebt loopt het al snel vol.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil bereik 3GS en 4 | basicboy | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:19 |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
Verschil 3GS en 4 | Elidb | iPhone algemeen | 12 | 22-09-10 16:06 |
Verschil iPhone 3GS en iPhone4 | JanG | iPhone algemeen | 6 | 17-09-10 15:58 |
iPhone 3GS verschil | jonathan1993 | Archief | 1 | 30-10-09 23:00 |
|
|