Verschil bereik 3GS en 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik sta op het punt om een iPhone te kopen. Nu is het netwerk hier net altijd goed (op mijn BB heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil bereik 3GS en 4
Beste forumleden,
Ik sta op het punt om een iPhone te kopen. Nu is het netwerk hier net altijd goed (op mijn BB heb ik niet altijd 3G). Nu weet ik dat de iPhone4 ook belt over het 3G netwerk, maar is dat ook zo bij de iPhone 3GS? Groet, Basicboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bellen kun je ook over je datanetwerk, daar heb je helemaal geen 3G voor nodig
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja nee maar je begrijpt wat ik bedoel. 3G en geen 3G je kunt bij allebei gewoon bellen
|
|
|||
|
|||
Dus het 3G heeft alleen invloed op internet en niet op telefonische bereikbaarheid? O snapt deze leek het dan nog niet helemaal
|
|
|||
|
|||
Om het even welke GSM-telefoon, ook de iPhone, gebruikt om te telefoneren dat netwerk dat op dat ogenblik aanwezig is. Dat kan 2G (GSM), 2.5G (GPRS), 2.75G (EDGE) of 3G (UMTS/HSPDA) zijn.
|
|
||||
|
||||
Maar het heeft wel invloed op je internet gebruik, want die snelheid neemt af!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
Verschil 3GS en 4 | Elidb | iPhone algemeen | 12 | 22-09-10 16:06 |
Verschil 3GS 16Gb en 32 Gb | doraemon | Koopinformatie Nederland | 6 | 09-06-10 14:05 |
iPhone 3GS verschil | jonathan1993 | Archief | 1 | 30-10-09 23:00 |
Verschil bereik 3G en 2G | A3vh | iPhone algemeen | 6 | 15-10-09 15:55 |
|
|