Settings Exploit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Was al vast begonnen aan een nieuwe modificatie (Settings Exploit - ala Supreme Preferences ) voor de iPod, iPhone en iPad. dit stelt je in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Settings Exploit
Was al vast begonnen aan een nieuwe modificatie (Settings Exploit - ala Supreme Preferences) voor de iPod, iPhone en iPad. dit stelt je in staat om verborgen opties in iOS 4 te kunnen gebruiken, simpel te activeren via de Instellingen.
Opties: (gelden voor elk apparaat dat iOS4 kan draaien) 1. Respring schakelaar 2. Double-click home button on/off 3. Double-click home button for apps 4. Custom double-click home button 5. Multitasking 6. Lock Screen Controls 7. iControls 8. Home Screen Wallpaper 9. Reflective Dock 10. App Backgrounding 11. App Deletion 12. Show/hide built-in apps 13. Show/hide third party apps 14. Double-tap app icons to hide 15. Mail Fetch New Data (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 30 minutes, 1, 3, 6, 12, 24 hours, Manually) 16. Custom Mail Recent Message Count 17. Custom Mail Lines of Preview 18. Phone Relaunching 19. Safari Bookmarks Bar 20. MMS Email Address 21. iPod Playlists setting 22. iPod Repeat setting 23. iPod Shuffle setting 24. Start Playing Videos from... 25. Video Screen Size 26. Video In The Background 27. Photos Slideshow (0.5, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 30 seconds, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15 minutes) 28. Photos Transitions (20 new transitions) 29. Purchases In Flight 30. Auto-Dim 31. Auto-Lock 32. Auto-Dim & Auto-Lock toggle 33. Lock After Respring 34. Sleep/wake button locking 35. Emoji 36. Show/hide Battery Elements 37. Show/hide Low Battery Alerts 38. Proximity Sensor
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 10-06-10 om 18:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Erg veel interesse...
Anyway... Rotation Lock is ook een optie die er in gaat zitten (bekend van de iPad). Er zijn nog vele interessante verborgen functies die ik nog even moet testen. |
|
||||
|
||||
En nu dit ook nog voor de iPad ;-)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook al iPad compatible gemaakt.
Denk het niet. Alles zal in z'n huidige orientatie op slot worden gezet. Laatst gewijzigd door iMario; 19-04-10 om 17:26. |
|
|||
|
|||
Mario,
Enig idee wanneer we Supreme prefs voor os4 gaan vinden in Cydia of rock? Naar mijn mening moet er dringend wat meer beheer zijn op iPhone 3G als je multitasking & homescreenwallpaper inschakeld! Zie er zeker naar uit hoe os4 uiteindelijk zal draaien! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De eerste beta is al te downloaden: Settings Exploit
|
|
|||
|
|||
hoi
ff een vraagje over supreme preferences; (misschien zit ik in het verkeerde topic..) ik probeer hem te downloaden via cydia, maar het lukt niet, krijgt het volgende; de gevraagde modificaties kunnen niet, vanwege verplichte afhankelijkheden of conflicten en omdat deze niet automatisch en hersteld kunnen worden, worden toegepast. help???? (blond) |
|
|||
|
|||
dus multitasking werkt hiermee op de ipod touch (2g mc 3.1.2)??
Dat zou wel héél mooi zijn!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja. Ook kun je hiermee een achtergrond inschakelen. |
|
|||
|
|||
heel erg bedanktt!!
ik heb nu alles gedaan wat op deze site staat: Settings Exploit behalve PreferenceLoader geinstaleerd, die kon ik niet vinden in cydia. Nu staat er bij mij bij instellingen wel: "settings exploit" maar hoe krijg ik nu multitasking? Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-05-10 om 11:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okee, "reflective dock" werkt bij mij, dat ziet er mooi uit!
Maar de "unique Wallpaper" werkt bij mij niet Ik ben tot nu toe erg tevreden over de "settings Exploit" , Ga zo door! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee, is dat daarvoor nodig dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik kijk er naar uit!, Zowel dit als 4.0
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt de link nog wel. |
|
|||
|
|||
nu nog de versie voor de ipod touch 2g mc model, dan ben ik helemaal blij. Maarja, eerst een jb nodig
|
Labels |
extended, jailbreak, os 4, preferences, settings exploit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shatter exploit en 3.2.2 software? | thomth | iPad algemeen | 2 | 11-09-10 22:45 |
iPhone: PDF exploit warner melding | mr-3gs | Jailbreak | 2 | 04-08-10 13:18 |
iPhone: iPhoneFolders - PDF exploit warner | Dutchboy | Jailbreak | 3 | 03-08-10 15:11 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
iPhone 3G: Bootloader 5.8 van 3G exploit ? :) | ArB | Unlock | 155 | 24-05-09 23:30 |
|
|