Theme Settings (Winterboard Settings) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is Winterboard Settings uitgekomen. Hiermee kan je winterboard bedienen vanuit je Instellingen. Voorlopig heeft dit nog geen extra functionaliteit ten opzichte van Winterboard, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Theme Settings (Winterboard Settings)
Vandaag is Winterboard Settings uitgekomen. Hiermee kan je winterboard bedienen vanuit je Instellingen. Voorlopig heeft dit nog geen extra functionaliteit ten opzichte van Winterboard, maar heeft wel potentie.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad handig!!
Heb het er nog niet opstaan, nu maar eens doen dan Edit: heel mooi, weer een icon minder Laatst gewijzigd door vdvorst; 07-07-09 om 15:01. |
|
||||
|
||||
onder welke repo kan ik die terug vinden zou hem graag terug hebben
Ik vrees dat het er tijdelijk niet op staat want ik vindt het niet terug Laatst gewijzigd door iMario; 30-08-09 om 13:35. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Verder dan de S kom ik niet en als ik ga zoeken op Winterboard Setting(s) vindt hij niets |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Winterboard settings? can't seem to find it... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voordeel is dat je zo dan een icon minder hebt op je springboard ! |
|
||||
|
||||
ff je cydia updaten?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hebt misschien een icoon minder, maar een extensie meer. Dus eigenlijk ben je beter af met WinterBoard alleen.
Je kan het WinterBoard icoon ook gewoon verbergen met SBSettings bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vroeg me af of er een programmaatje of een mogelijkheid is om zonder winterboard je springboard aan te passen/customisen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sb settings | rubbererobbie | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-05-11 18:17 |
Settings Exploit | iMario | iPhone algemeen | 44 | 07-03-11 20:47 |
iPhone: Fuga settings | scubaman | Jailbreak | 2 | 04-09-10 13:48 |
MMS Settings | DertKesh | Archief | 1 | 07-03-08 14:19 |
SETTINGS Kwijt | bully112 | Unlock [archief] | 6 | 10-02-08 02:35 |
|
|