sb settings discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) laatst een mooi progje binnen gehaald nml:SBsettings, hiermee krijg je een soort snelmenu waarmee je snel bv je Wifi of 3G kan aanzetten of uitzetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sb settings
laatst een mooi progje binnen gehaald nml:SBsettings, hiermee krijg je een soort snelmenu waarmee je snel bv je Wi-Fi of 3G kan aanzetten of uitzetten.
Nu zit er ook een toggle op voor apple Killswitch waarmee je met de home button , een openstaande progje kan killen en zodoende weer Ram vrij krijgt , werkt dat dus niet , ook met SBsetting opnieuw installeren en de verschillende mogelijkheden van de Home button gecontroleerd te hebben ,kom ik er niet uit iemand Tips of ideeén? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij zit in SBsettings zie ik een zwarte knop met een doodskop: "Processes".
Als ik daar op klik zie ik welke programma's open staan en die ik kan afsluiten. |
|
||||
|
||||
Google op Apple Killswitch. Dat is niet wat jij denkt dat het is.
|
|
||||
|
||||
Als je zoiets wilt hebben dat al je apps die op de achtergrond draaien in een keer allemaal weghaalt moet je in Cydia "MultiCleaner" zoeken. Deze zorgt ervoor dat je met een activator shortcut in een keer alle apps die in de achtergrond draaien "gekilled" worden.
|
|||
|
|||
Kan iemand me helpen ik heb bij sbssetting iets dat heet iMC maar ik weet niet wat het is iemand enig idee hoe ik het weg kan halen???!!!
Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
Ik heb de toggle: backgrounder en die werkt perfect!
Beste toggle als je iOS 4 hebt.
|
||||
|
||||
hmm, de backgrounder komt aardig in de buurt van de Apple kill switch , thnks
|
|
||||
|
||||
Apple Killswitch is heel wat anders voor de 124619175092749108797ste keer.
|
|
||||
|
||||
ja je hebt gelijk voor de zoveelste keer
|
|
||||
|
||||
Haha sorry maar bedoelde je niet zoiets als hetzelfde als (sorry voor de herhaling) multicleaner? Dat al je apps die in de achtergrond draaien in 1x weggehaald worden met "a tap of a button" ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Remove backgrounder Remove BG SBsettings werkt perfect, laat je ook uitzonderingen toevoegen (ik blijf graag muziek luisteren, dus iPod laat hij aan staan) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Met backgrounder werkt dit ook bijna net zo en altijd kan je nog "re- springen"(hetzelfde als multicleaner?) |
|
||||
|
||||
Multicleaner zorgt er ook voor dat de app van de multitask bar geswiped word dmv het lang indrukken van de home button, maar dit zit dan ingegoten in de standaard multitasking van Apple.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Settings Exploit | iMario | iPhone algemeen | 44 | 07-03-11 20:47 |
Organizer settings? | Stephanie-Alb | Archief | 4 | 22-09-09 21:29 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
MMS Settings | DertKesh | Archief | 1 | 07-03-08 14:19 |
SETTINGS Kwijt | bully112 | Unlock [archief] | 6 | 10-02-08 02:35 |
|
|