Phoneshop berekeningen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid hoeveel weken verschilt het met leveringstijden tussen t-mobile en vodafone dan? als jij nu bestelt waarschijnlijk niet veel. Ze krijgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja maar en vodafone dan die levert toch ook zelfde tijd als t-mobile via phoneshop.nl?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij beide provides staat levertijd: 3-6 weken (phoneshop.nl)? Dus ik neem aan dat ze allebei tegelijk komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb kans op begin juli volgens de helpdesk |
|
|||
|
|||
Dus het beste is dat ik nu ook alvast bestel of krijg ik hem anders echt 2 maanden later. Maar waarom ga je voor de t-mobile het is goedkoper maar ze zeggen dat het niet zo goed bereik heeft.
|
|
|||
|
|||
Dat schijnt alleen zo te zijn in drukke gebieden - waar ik niet weg kom.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://spreadsheets.google.com/pub?...EE&hl=nl&gid=0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Phoneshop.nl | elflogo | Koopinformatie Nederland | 941 | 08-12-10 21:31 |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|