iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

0daro0 04-07-10 21:41

dus je betaalt bij iphone , aansluitkosten + telefoon toestel kosten zeg maar ?

30 + 100 bijvoorbeeld. ?

ik hoop echt dat I300 een beetje goedkoper is. ga niet dubbel op betalen pfff.

lillith 05-07-10 20:37

Heeft iemand enig idee wat de iphone 4 16gig zou kunnen kosten bij een relax 45 2 jaar met web&walk plus? Ik ga zelf uit van iets van 79 euro. Net zoveel als een i-300.
Aangezien die prijzen nu ook gelijk zijn bij een 3gs.

jabberwock 05-07-10 21:36

Ik heb me afgelopen zaterdag op de lijst laten zetten voor de reservering.
Aangezien mijn huidige abo 28 juli afloopt vroeg ik of ik dan naadloos over kon. Er werd positief op geantwoord. De laatste week van juli begint t-mobile met de verkoop via reservering. Of de daadwerkelijke levering dan ook al plaatsvind kon ze niet vertellen, maar aangezien ik naadloos bellend de winkel uit kon, lijkt he me wel. (of ze geven een tijdelijk toestel mee, maar dat geloof ik niet)

morphf 05-07-10 23:38

dna heb ik ook ee nvraag, wellicht weet iemand dat ..

mijn sim only abbo loopt half november af!
als je dus online verlengt kan je 4 maanden eerder je abbo verlengen en in de winkel 3 maanden eerder

nu is 4 maanden eerder dus half juli (mooi optijd voor een iphone 4)
maar nu wil i kdat via de website doen, anders moet ik nog een maand wachten
maar via de website kan je je zlef niet op een reserverings lijst zetten of zo iets


iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen ?

darkpatta 06-07-10 00:49

t-mobile
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx (Bericht 476958)
Ik ben eigelijk niet geinteresseerd in de welkoms korting als nieuwe klant, maar wat de korting is als huidige klant. Mijn iPhone 3G i.c.m. 2 jaar T-mobile i-150 verloopt bijna. Nu kan ik (vanaf 3 maanden van te voren) op T-mobile al een nieuwe toestel met korting kiezen of een goedkopere sim-only.
Zijn er mensen die kunnen vertellen hoeveel korting ze kregen als bestaande T-mobile klant toen ze overgingen van een bepaald toestel naar de 3Gs op de bijbetaling van het toestel?

Dus:

De huidige kosten voor een iPhone 3Gs 32GB, i-150, 24 maanden als nieuwe klant is 199,95 eenmalig en 29,95 per maand.
Hoeveel korting korting kreeg je als bestaande T-mobile klant op de toestelkosten bij verlenging van 2 jaar?

heb jij problemen gehad met t-mobile zoals heel veel mensen zeggen ? want ik wil ook een iphone 4 bestellen bij t-mobile.

wouter1981 06-07-10 08:34

In de T-Mobile Shop kun je ook 4 maand voor de tijd verlengen.

0daro0 06-07-10 09:31

pff, ik lees nu al die berichten over die fouten enzo, zit nu wel erg te twijfelen of ik wel de 4 ga nemen, misschien toch maar 3gs.

all met al t-mobile en apple waar blijven jullie prijzen nou voor NL.

Waar kan ik een 3GS kopen 16 GB zonder aansluitkosten en toestelprijs, wel gewoon 45 euro per maand, i300 + internet.
liefst een witte, voor achter de hand mocht de iphone 4 toch erg veel problemen krijgen ineens.

wouter1981 06-07-10 09:54

Denk dat we nog een goede week geduld moeten hebben... 14 of 15 juli komt T-Mobile met prijzen vermoed ik.

borgqueenx 06-07-10 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 483441)
Denk dat we nog een goede week geduld moeten hebben... 14 of 15 juli komt T-Mobile met prijzen vermoed ik.

Dat zou echt *** zijn maargoed. Ze starten zeker de verkoop zodra half nederland weg is, including me:(
En dan kom ik terug en zal ook nog eens blijken dat alles uitverkocht is en dat ik nog een maand moet wachten.

Dejive 06-07-10 13:06

Misschien dat Vodafone alsnog ook de iPhone gaat verkopen en dat dit allemaal niet eerder dan 11 juli bekend mag worden? Dit omdat t-mobile misschien destijds een contract voor 2 jaar had en dus precies op 11 juli afloopt?
Als t-mobile weer het alleenrecht zou hebben dan zou dit toch allang door ze naar buiten worden gebracht?

borgqueenx 06-07-10 13:34

ik heb gisteren ook wat t-mobile medewerkers gesproken, en die zeiden dat ze geen training gehad hadden. en nog steeds niets wisten over de iphone 4.
En eentje ken ik wel, dus geloof ik wel.

0daro0 07-07-10 11:14

Na al het gezeur over problemen van iphone 4 had ik gister besloten toch maar 3gs te nemen. abbo is verlengbaar ik gebeld en ze konden er twee apart houden. kom ik aan begon het eerst al me adres was gewijzicht, moest hij eerst op oude adres zetten etc.

toen kwam ik bij het opstakel ik heb 2 abbos kan ik er niet 2 tegelijk aansluiten, of een maar eerste 3 maanden nog geen gebruik van maken. of een voorschot van 250 euro betalen. oftwel word toch een iphone 4 maar pas in september. hopelijk is iphone 4 dan van ze ziektes af

marc3l 07-07-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 483463)
Dat zou echt *** zijn maargoed. Ze starten zeker de verkoop zodra half nederland weg is, including me:(
En dan kom ik terug en zal ook nog eens blijken dat alles uitverkocht is en dat ik nog een maand moet wachten.

Ik zit hier helaas met hetzelfde probleem,.

Zou het mogelijk zijn, om wel een pre-order te doen, en dan vervolgens in augustus pas de Iphone 4 op te halen?

borgqueenx 07-07-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marc3l (Bericht 484422)
Ik zit hier helaas met hetzelfde probleem,.

Zou het mogelijk zijn, om wel een pre-order te doen, en dan vervolgens in augustus pas de Iphone 4 op te halen?

ben bang van niet :( ga het wel proberen.

onny0808 07-07-10 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marc3l (Bericht 484422)
Ik zit hier helaas met hetzelfde probleem,.

Zou het mogelijk zijn, om wel een pre-order te doen, en dan vervolgens in augustus pas de Iphone 4 op te halen?

Ga ervan uit van wel, want je krijgt een belletje als het binnen is en dan MOETEN ze het voor je vasthouden, ongeacht of je het na een dag of een week komt ophalen.

Iphone4rene 07-07-10 16:24

T-mobile levert 100% maar ze komen er nog niet helemaal uit met de bundels die alles vergoeden. tmobile wilt niet videobellen en internet sms enz.... in 1 bundel :S

japanserodeleger 07-07-10 17:04

Toch had ik liever op KPN gehoopt, KPN heeft het beste bereik van allemaal.

rob.p 07-07-10 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger (Bericht 484528)
Toch had ik liever op KPN gehoopt, KPN heeft het beste bereik van allemaal.

In welk tijdperk ben jij blijven hangen?
Met vodafone heb je wel een iets betere wereld dekking .

wouter1981 07-07-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak (Bericht 480675)
hallo allemaal,

is er al meer informatie over de iphone 4 met betrekking tot de abonnementen?
ik wil namelijk een iphone 4 met een 1 jarig i-300 abbo,
maar in het begin was dit niet mogelijk met de 3GS.
weten jullie al of dit wel gelijk mogelijk is met de iphone 4?

dankjewel

Zo, maar weer even ontopic:
Er zijn nog altijd geen toestelprijzen bekend gemaakt door T-Mobile. Dit verwacht ik ook niet eerder als volgende week (donderdag).
Ik kan me geen reden bedenken waarom een 1 jarig iPhone abonnement niet mogelijk is vanaf het begin. Je moet wel rekenen op een (erg) hoge toestelprijs.

De Generaal 07-07-10 17:43

// Diverse discussies samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.