iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

wouter1981 09-07-10 13:36

Je was voor mij, volgens mij. De 32GB black en je wil 1 jaar.. Na het meisje dat nog niet wilde reserveren tegen betaling...

On topic: Je moet de bon heel goed bewaren is me verteld. Ze kunnen de reservering niet terug vinden zonder de bon...

borgqueenx 09-07-10 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 486046)
Voor iedereen die nog vragen heeft:

De reservering wordt eigenlijk blind gedaan. Dat betekent dat T-Mobile je geen zekerheid kan geven over de; wachttijd,levering en prijzen.

De reservering is puur om te kijken wat de vraag is naar het toestel en wat er geleverd kan worden.

Voor de reservering vraagt T-Mobile een aanbetaling van 50,00 EUR (dit op spookreserveringen te voorkomen) wat wordt verrekend met de aankoopprijs van het toestel.

Annuleren van je reservering is mogelijk alleen wordt er wel 4,95 kosten in rekening gebracht.

Maak een goed overwogen keuze, eenmaal gereserveerd, kan je deze niet meer veranderen. Doe je dit wel, dan wordt je weer onderop de lijst gezet.

mvg,

Stefano20

Dat is erg laag. Mij werd daar niets over verteld betreft die 5 euro annuleringskosten en heb er wel naar gevraagd:(
Ze zeiden dat ik hem elk moment, elke dag mocht ophalen en dat het geen probleem was deze 2 weken uit te stellen.

@wouter: ik zag jou niet! He da's wel jammer, leuk om andere iphoneclub leden tegen te komen.

Chytin 09-07-10 14:26

@ Stefano20,

Krijgen de T-Mobile iPhone abbonnees van het eerste uur geen voorrang als dank voor hun loyaliteit? Ik kan opzich wel vinden in het first come first serve benadering.
Maar de mensen die al bij het begin bij waren zoals ik met de 3G, moeten zeer binnenkort hun abbonnement verlengen.
Ik ga de mijne straks wel reserveren/verlengen, maar abbonnees die op dit moment niet in het gelegenheid zijn om dat te kunnen doen, vooral ook omdat dit niet officieel is aangekondigd door T-Mobile, moeten straks lang wachten omdat jullie door je voorraad heen zijn.

geraldo 09-07-10 15:34

In welk opzicht zou een iphone abonnee meer loyaal zijn dan een "gewone"abonnee.
Er zijn al klanten die meer als twee jaar abonnee zijn bij t mobile, zijn die dan minder loyaal omdat ze een htc of nokia hebben?
Wat een onzin
Net als dat ik vaak lees dat t-mobile een omruil regeling moet opzetten voor 3gs gebruikers.
volgend jaar komt de 4g of 4gs of de 5 en dan moet t-mobile weer een omruilactie opzetten.
ik vind kan je verlengen ,verleng dan maar wat een onzin met loyaliteit of hoeveel jaar abonnee.

borgqueenx 09-07-10 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geraldo (Bericht 486158)
In welk opzicht zou een iphone abonnee meer loyaal zijn dan een "gewone"abonnee.
Er zijn al klanten die meer als twee jaar abonnee zijn bij t mobile, zijn die dan minder loyaal omdat ze een htc of nokia hebben?
Wat een onzin
Net als dat ik vaak lees dat t-mobile een omruil regeling moet opzetten voor 3gs gebruikers.
volgend jaar komt de 4g of 4gs of de 5 en dan moet t-mobile weer een omruilactie opzetten.
ik vind kan je verlengen ,verleng dan maar wat een onzin met loyaliteit of hoeveel jaar abonnee.

ik moet nu bij een 3gs 32gb bij t-mobile € 359.95 betalen voor 1 jaar en i-300. Als de iphone 4 nou eens 100 euro duurder word....is het van mij part een deal.
Maar moet nog even afwachten i guess.

Chytin 09-07-10 16:01

T-Mobile zou toch wel veel aan loyaliteit hebben vind ik. Het is waarschijnlijk niet aan jouw voorbij gegaan dat er veel problemen zijn geweest met het 3G netwerk van hun en dat mensen serieus overwegen om over te stappen naar een andere provider.
Indien die mensen bij hun willen blijven, dan hebben ze nog steeds vertrouwen in hun provider en dat mogen ze hun best als dank voorrang geven.
Het gaat niet perse om iPhone abbonnees, wat mij betreft elk T-Mobile abbonnee, die op het punt staan hun abbo te verlengen net als de iPhone abbonees, mogen van mij voorrang krijgen.
Kijk maar naar de UK, waar verschillende providers de iPhone 4 mogen verkopen. De provider die de exclusiviteit op de 3G en 3Gs had zijn waarschijnlijk veel klanten kwijt geraakt. T-Mobile heeft dat probleem nog niet, omdat hier nog niet het geval is. Maar op het moment dat Vodafone en KPN de iPhone 4 officieel mogen verkopen, zullen ook T-Mobile abbonees overstappen naar hun omdat hun netwerk schijnbaar beter is.

Een omruil actie zoals je daar noemt, vind ik nou ook weer niet kunnen.

geraldo 09-07-10 16:31

Als je loyaal zo bekijkt heb je gelijk.
Aan de andere kant 95% van de iphone abonnees zit bij t-mobile omdat,
de iphone met abonnement hier het voordeligst is.
Ook in mijn geval neem ik het soms slechte netwerk voor lief.
Maar bij t-mobile is internet ook echt onbeperkt en niet zoals bij vodafone en kpn fup,
en daarbij weet niemand wat de fup is als ik zo rondkijk op internet.
Maar van mij mogen ze opschieten met de prijzen voor de iphone 4

S¡mon 09-07-10 17:19

Mensen, dit betekent dus dat je ook gewoon Early Renewal met 1 jaar abonnement kan doen?

Heb nu de 3GS maar wil erg graag de iPhone 4. Bereid om 400 euro bij te leggen dus moet wel goedkomen.

onny0808 09-07-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 486243)
Mensen, dit betekent dus dat je ook gewoon Early Renewal met 1 jaar abonnement kan doen?

Heb nu de 3GS maar wil erg graag de iPhone 4. Bereid om 400 euro bij te leggen dus moet wel goedkomen.

Volgens mij kun je alleen een early renewal met 1 jaar afsluiten als je huidige abo ook een 1 jarige is, als je een 2 jarige abo hebt kun je alleen met 2 jaar verlengen.

PS. heb zelf ook al gereserveerd bij t-mobileshop utrecht overvecht.

wouter1981 09-07-10 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 (Bericht 486297)
Volgens mij kun je alleen een early renewal met 1 jaar afsluiten als je huidige abo ook een 1 jarige is, als je een 2 jarige abo hebt kun je alleen met 2 jaar verlengen.

PS. heb zelf ook al gereserveerd bij t-mobileshop utrecht overvecht.

Nee. Early renewal staat los van je huidige abonnement. Het is als een normale verlenging. Alleen dan eerder dan 4 maand voor einde contract. En het kost 69,95.

borgqueenx 09-07-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 486322)
@ Chytin,

Er is geen sprake van voorrang voor bestaande / loyale klanten die een iPhone 4 willen aanschaffen.

Het is een; wie-het-eerst-komt-wie-het-eerst-maalt situatie. Wel is het zo dat ''loyale'' klanten misschien extra korting krijgen op het toestel. Maar daar houdt het voor de iPhone ook op.

Omruil-acties zijn ook al uitgesloten zoals één van de bovenstaande posters ook al aangeeft.

Dus advies, wil je graag de iPhone 4 hebben, dan kan je vanaf vandaag reserveren in de T-Shop.

mvg,

Stefano20

en wat zeg jij? dat reserveringen ook vast gehouden worden, of dat ze ze gewoon weggeven zodra ze iphones binnen krijgen?

borgqueenx 09-07-10 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 486330)
Oeps, ik zie een misverstand,

Met-wie-het-eerst-komt-wie-het-eerst-maalt bedoel ik uiteraard, wie het eerst reserveert, krijgt als eerste zijn toestel. Dus er is geen voorrang voor loyale klanten.

Houdt wel rekening, wanneer de iPhone binnen komt wordt je gebeld dat je toestel er is. Op dat moment heb jij 7 dagen de tijd om jouw toestel af te halen. Doe je dit niet, dan word je opnieuw bovenaan de volgende levering geplaatst.

dat zei die kerel bij de T shop in almelo niet :(
ik zei da ik op vakantie ging en hem waarschijnlijk 2 weken moest uitstellen.
dat was geen probleem, kon hem ophalen wanneer ik wou.

S¡mon 09-07-10 21:04

Ik zou niet van die 7 dagen uitgaan. T-Mobile zal het waarschijnlijk 2 of 3 dagen vasthouden (dat is dus launch dag + een of twee dagen erop). Ze hebben ze het bijna altijd gedaan (soms zelfs ook maar 1 dag namelijk), en ik denk niet dat ze daar van afwijken.

Dragon 10-07-10 09:46

Was dus echt alleen om te kijken hoe de reacties zijn binnen een dag zonder hier reclame voor te maken.

Verbaast me niets van T-Mobile...

wouter1981 10-07-10 09:51

Beetje vreemd van T-Mobile... Maargoed. Gewoon afwachten, garanties krijg je nooit.

borgqueenx 10-07-10 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 486504)
!BELANGRIJK!

Dames en heren,

In verband met onduidelijkheden onder klanten m.b.t. de iPhone-voorinschrijving en de mogelijke gevolgen hiervan over de verwachtingen en uitlevering is besloten per direct te stoppen met de voorinschrijvingen.

Klanten die al een voorinschrijving hebben gedaan blijven gewoon op de lijst staan. Het staat ze uiteraard vrij te annuleren; hieraan zijn geen kosten verbonden.

Groet,

Stefano20

Dus maar 1 dag hebben ze dat gedaan. Nou voor al dat vervoer gezeik wat ik had is het ze geraden dat ze mijn iphone 4 vasthouden voor als ik terugkom van vakantie.

suzannehenst 10-07-10 12:59

Bij T-mobile shop Nijmegen is het nog enigszins mogelijk om te reserveren. Je geeft je naam en word je gebeld zodra er weer aanbetaald mag gaan worden en je dus een officiële reservering mag plaatsen. Zag er meer uit als een loterij, maar goed. Keep my fingers crossed.

MNG 10-07-10 13:28

weet iemand waar je kan reserveren in Amsterdam?

Tjuust 10-07-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MNG (Bericht 486620)
weet iemand waar je kan reserveren in Amsterdam?

Heb gister gereserveerd op de Kinkerstraat.

jasnba 10-07-10 14:38

Weet iemand waar je kunt reserveren in Den Haag?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.