iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

TakkU 20-07-10 08:28

Khbe zo onderhand het vermoeden dat ik beter gewoon op de 30e in de ochtend naar een T-Mobile winkel kan gaan dan via deze pre-order te bestellen

dtsjunk 20-07-10 08:28

ga wel naar een t shop ;) flikker maar op met die schijt site van ze wil hem gewoon 30 juli hebben want als ze via koerier net zo snel leveren als een website updaten dan zie ik het somber in

tweakers 20-07-10 08:29

Heerlijk, het is alweer half 9.. de tijd vliegt als je het leuk hebt :)

Zandman 20-07-10 08:29

i300
16GB : 89,85
32GB : 189,95

Ik heb hem net besteld via 1200! :)

bzb 20-07-10 08:29

ik heb inmiddels ook alles geregeld via de telefoonlijn, een 32 zwart, maar 6 tot 8 weken zei ze kwa levertijd, zou toch 30 juli zijn? dat is echt balen zit nu al een week zonder nummer, gelukkig was mijn verlopen abo nog goed voor voorinschrijving en ook mijn nummer gaat mee

Iphone3Gs 20-07-10 08:29

0800 8184 rechtstreeks nr

Tuttel 20-07-10 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zandman (Bericht 493491)
i300
16GB : 89,85
32GB : 189,95

Ik heb hem net besteld via 1200! :)

Pfff, ik werd met lege handjes naar de website gestuurd door dat mens van 1200...

Iemand die dit toevallig weet: Als je die schriftelijke bevestiging niet doet, ben je er dan vanaf? En wanneer moet je de eerste betaling doen...

Ik zit namelijk met een contract overname van mijn moeder, aangezien ik voor mijn 3g nog geen 18 was, alleen zit die muts nu in spanje...

Oja, dit via telefoon/internet gaat via de algemene lichting die ze krijgen lijkt me, heb je misschien niet meer kans als je gewoon naar de t-mobile shop gaat en er daar dan direct één van de lichting daar krijgt

bangnl 20-07-10 08:31

Zojuist besteld via 0800 8104 16gb wit 169,95 :D

RootPhish 20-07-10 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel (Bericht 493494)
Pfff, ik werd met lege handjes naar de website gestuurd door dat mens van 1200...

Iemand die dit toevallig weet: Als je die schriftelijke bevestiging niet doet, ben je er dan vanaf? En wanneer moet je de eerste betaling doen...

Ik zit namelijk met een contract overname van mijn moeder, aangezien ik voor mijn 3g nog geen 18 was, alleen zit die muts nu in spanje...

Volgens mij is de schriftelijke bevestiging gewoon een brief van T-Mobile waarin ze zeggen: "Gefeliciteerd, u heeft een iPhone 4 besteld"

michal 20-07-10 08:32

" dus zorg dat je er morgen als eerste bij bent! "

Ze vragen er zelf om. :confused:

Flexa 20-07-10 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bangnl (Bericht 493495)
Zojuist besteld via 0800 8104 16gb wit 169,95 :D

1 jaar contract ?? Zijn er nog kortingen voor bestaande leden ?

STOMATVD 20-07-10 08:33

Ik heb net ook besteld. Heb een zakelijk abonnement. Zwarte iphone 32GB 109,- 2 jaar verlengd. Ik ben nummer 5 op de lijst wist hij me te vertellen. levertijd 6 tot 8 weken. Had eigenlijk het idee dat ik hem dan de 30e zou hebben.

I Xyzyx I 20-07-10 08:33

Heeft iemand hem al met een relax abonnement besteld?

daaf 20-07-10 08:33

telefoon kwam ik niet door ze zouden terug bellen de site doet nog niet duurt wel heel erg lang

michaelzetter 20-07-10 08:34

Ik vind het toch een beetje vervelend van T-Mobile, dat het zo slecht informatie naar buiten brengt.

Het was net 8.20 uur: de website was nog steeds het zelfde en 1200 kon ik niet bereiken, want alle lijnen zijn bezet.

Moet je nagaan, dan zijn dit alleen alle bestaande T-Mobile klanten, en zelfs dan kunnen ze het niet aan, of zie ik dit verkeerd?

franzzje 20-07-10 08:34

internet... bellen.... iphone 4...
 
Nou de website doet nog niks bijzonders.. en k sta al zoon 20 min in de wacht via de telefoon... dit is nual gedoemt om te misslukken... plus dan lees ik net 6 tot 8 weken levertijd... Dat was het lekker waard om half 8 mn bed uit te komen.... om vervolgens nog 6 tot 8 weken te wachten... grapjassen...

Weer zoon goede actie van tmobile...
Wel lekker smsen dat ik vanaf 8 mag voorinschrijven via de website en dan niks op je website zetten...

zuiderwijk 20-07-10 08:34

Hebben jullie via het 0800 nummer gekozen voor de optie 1 om je abbo te verlengen, of geen keuze gemaakt en op de klantenservice gewacht?

Devine 20-07-10 08:34

Kreeg iemand aan de telefoon, hij nam mijn nummer op, en ik werdt terug gebeld, want er waren 81 mensen voor me :|
op: 0800 8104

relaxman 20-07-10 08:34

Dit is wel heel erg hinderlijk, die site is er nog steeds niet!!! En via de telefoonlijn loopt het nu zeker al lekker binnen. Schandalig

Tuttel 20-07-10 08:35

Iemand die dit toevallig weet: Als je die schriftelijke bevestiging niet doet, ben je er dan vanaf? En wanneer moet je de eerste betaling doen...

Ik zit namelijk met een contract overname van mijn moeder, aangezien ik voor mijn 3g nog geen 18 was, alleen zit die muts nu in spanje...

Oja, dit via telefoon/internet gaat via de algemene lichting die ze krijgen lijkt me, heb je misschien niet meer kans als je gewoon naar de t-mobile shop gaat en er daar dan direct één van de lichting daar krijgt zo gauw die er zijn, de 30e?

alex_linden 20-07-10 08:36

Grrrr... T-Mobile weet blijkbaar nog steeds niet dat er natuurlijk veel mensen gaan bellen voor de iPhone 4. Nog steeds niet genoeg medewerkers om de telefoon aan te nemen. En ondertussen wel roepen dat alle informatie op de site staat. Helaas weer een plank misgeslagen. Wat er staat niks. Info die wij al weten maar tarieven ho maar. Vanaf acht uur probeer ik ze al aan de lijn te krijgen.. Ongelofelijk!

Oja, word er tot drie keer toe uitgegooid. Wat ben ik het zat met T-Mobile. Waarom wil ik eigenlijk verlengen? Waarom zit ik er al zes jaar?

thespirit 20-07-10 08:36

tjeetje Tuttle, raak je in paniek of zo?

Je hebt nu al 5 of 6 keer hetzelfde gepost.
Het is een telefoon hoor.

michal 20-07-10 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxman (Bericht 493508)
Dit is wel heel erg hinderlijk, die site is er nog steeds niet!!! En via de telefoonlijn loopt het nu zeker al lekker binnen. Schandalig

Relax man.:cool:

bzb 20-07-10 08:36

het is echt weer t-mobile op[ zijn slechts, gelukkig kwam ik er snel doorheen op de lijn, vergeet je paspoort of rijbewijs numme rniet!! hier vragen ze om, ik ben met de dame aan de lijn door mijn bedrijf naar mijn auto gegaan voor het nummer :)

daaf 20-07-10 08:36

6 tot 8 weken levertijd lees in net echt mega kansloos

RootPhish 20-07-10 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel (Bericht 493509)
Iemand die dit toevallig weet: Als je die schriftelijke bevestiging niet doet, ben je er dan vanaf? En wanneer moet je de eerste betaling doen...

Ik zit namelijk met een contract overname van mijn moeder, aangezien ik voor mijn 3g nog geen 18 was, alleen zit die muts nu in spanje...

Oja, dit via telefoon/internet gaat via de algemene lichting die ze krijgen lijkt me, heb je misschien niet meer kans als je gewoon naar de t-mobile shop gaat en er daar dan direct één van de lichting daar krijgt zo gauw die er zijn, de 30e?

Ik verwacht dat de schriftelijke bevestiging een brief van T-Mobile is waarin ze zeggen: "Gefeliciteerd, u heeft een nieuwe iPhone 4 besteld."
Als jij telefonisch aangeeft te willen verlengen, dan zit je daar waarschijnlijk aan vast.

JeMo 20-07-10 08:37

Ik had net een medewerker aan de lijn en ze hebben last van een storing vandaar dat ze tot nu toe nog geen 1 iphone hebben kunnen reserveren.... jammer jammer jammer

tweakers 20-07-10 08:37

Misschien hebben ze wel weer een foutje gemaakt.
En is het 9 uur ipv 8 uur

Tuttel 20-07-10 08:37

Neuh valt mee, maar kan nergens een fatsoenlijk antwoord vinden en mensen skippen toch maar door naar de laatse pagina :)

yocko 20-07-10 08:38

Losers.

Zo run je toch geen bedrijf. Amateuristisch gepruts. Blij dat ze de exclusiviteit kwijt zijn zo.

Was even bang dat ik spijt zou krijgen van mijn in Parijs bestelde iPhone.

michal 20-07-10 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel (Bericht 493509)
Iemand die dit toevallig weet: Als je die schriftelijke bevestiging niet doet, ben je er dan vanaf? En wanneer moet je de eerste betaling doen...

Ik zit namelijk met een contract overname van mijn moeder, aangezien ik voor mijn 3g nog geen 18 was, alleen zit die muts nu in spanje...

Oja, dit via telefoon/internet gaat via de algemene lichting die ze krijgen lijkt me, heb je misschien niet meer kans als je gewoon naar de t-mobile shop gaat en er daar dan direct één van de lichting daar krijgt zo gauw die er zijn, de 30e?

Laat je moeder maar niet horen dat ze een must is.
Dan kan je je telefoon helemaal vergeten.

relaxman 20-07-10 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michal (Bericht 493513)
Relax man.:cool:

Haha, vind het alleen jammer dat ik nu dus waarschijnljk geen iPhone op de 30ste meer kan krijgen. Leveren ze ook nog niet gereserveerd als je gewoon vroeg je nest uit gaat en voor de winkel gaat wachten?

morphf 20-07-10 08:38

ik vind de levertijd niet zo'n probleem .. mijn abbo loop nov. af en zit nu net in de 4 maanden voor verlenging .. dus kan deze nog wel even gebruiken

want ff een sim omwisselen is er strax niet meer bij

michaelzetter 20-07-10 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bzb (Bericht 493492)
ik heb inmiddels ook alles geregeld via de telefoonlijn, een 32 zwart, maar 6 tot 8 weken zei ze kwa levertijd, zou toch 30 juli zijn? dat is echt balen zit nu al een week zonder nummer, gelukkig was mijn verlopen abo nog goed voor voorinschrijving en ook mijn nummer gaat mee

Hoe zit dit met betaling, heb jij alleen de €50,- betaald, of hoe werkt dat eigenlijk?:confused:

Nabericht: Na 5 minuten vroegen ze me om me mobiele nummer, en bellen ze me ZSM terug, dit kan toch niet mensen.

Arnoud 20-07-10 08:40

Net uiteindelijk via de telefoon ook maar besteld.

Een grof schandaal dat de site het niet doet, kan niet anders zeggen.

daaf 20-07-10 08:40

weet iemand nu al de prijzen dan ?

morphf 20-07-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zuiderwijk (Bericht 493506)
Hebben jullie via het 0800 nummer gekozen voor de optie 1 om je abbo te verlengen, of geen keuze gemaakt en op de klantenservice gewacht?

ik kreeg gene keuze menu, en na 3x overgana werd ik al geholpen

wat ik heel vreemd vond omdat er hier al genoeg mensen waren die het hadden over terug bellen of lang wachten

Sjeik18 20-07-10 08:41

Ik probeer Klantenservice te bellen. Ik ga maar 1 vraag stellen! Krijg ik em op 30 juli of niet? Als het 10 weken duurt dan kan ik net zo goed wachten en checken of vodafone met een mooie aanbieding komt!

lillith 20-07-10 08:41

wat een gedoe dit zeg pfff.. mn geduld word aardig op de proef gesteld.

michal 20-07-10 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxman (Bericht 493524)
Haha, vind het alleen jammer dat ik nu dus waarschijnljk geen iPhone op de 30ste meer kan krijgen. Leveren ze ook nog niet gereserveerd als je gewoon vroeg je nest uit gaat en voor de winkel gaat wachten?

Belsimpel zegt dat ze de eerste zijn die de iphone 4 krijgen en het snelst de iphone 4 leveren. En hun zeggen zelf dat het in de eerste week in augustus wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.