Hmm, dat is ook niks... Ik hoorde ook al mensen die tijden lang 1e op de lijst stonden maar toen ineens 8e ofzo stonden... Ik sta 43e zeiden ze. Hopelijk pakken ze mij dan uit de grabbelton haha!
|
Citaat:
Zou het bij t-mobile ff navragen. :D |
Citaat:
|
Bij overstappen naar een andere abonnement vorm, bij overdracht naar een nieuwe contracthouder, na het wijzigen van een bestaand abonnement. Allemaal zaken waarbij je je tegoed kwijt bent, je T-Mobile Extra punten worden gereset etc. :)
|
Ik heb van de T-Mobile Shop te horen gekregen dat ik zo mijn ordernummer krijg en een site waar ik hier wat mee kan doen. Weet iemand welke status mijn bestelling allemaal kan hebben?
|
Citaat:
|
Update levertijd Iphone 4
Op het twitter acount van t-mobile voor de iphone (http://twitter.com/tmobile_iphone) staat een update voor de levertijden van de Iphone 4 16Gb en 32 Gb.
Voor bestellingen die op 20 juli zijn gedaan geldt vanaf 6 augustus een levertijd van maximaal 3 weken. Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken. En voor voor de bestellingen die vanaf 5 augustus zijn gedaan geldt een levertijd van maximaal 6 weken. |
update
Gaat die levertijd in vanaf nu of is dat vanaf bv 20 juni en dan drie weken?
|
ongelooflijk.. stelletje krotenkokers bij tmobile.
Had me vooringeschreven via het web op 20 juli en bevestigingsmail gehad op de 21e, maar nog steeds niet gehoord (was tussendoor ook een weekje op vakantie). Dus ik denk ik ga maar ff bellen. Vertellen ze me daar dat het web niet zo te vertrouwen is en dat ik dus nu mijn abonnement moet gaan verlengen. Gaat dus nog wel ff duren voordat ik mijn telefoon ga krijgen. Hoewel die kerel redelijk positief was en verwacht dat het zo'n 2,5 week gaat duren. |
Citaat:
|
update
bedankt voor je info.. we wachten af.
|
Ik ben inmiddels gebeld door t mobile, en heb mijn aanvraag nogmaals moeten doen. Ik zou bevestigingsmail krijgen.... Nog niet gehad. Het is wederom aardig stil tussen t mobile en mij! Helaas! Maar ik wacht geduldig af. Ooit zou ik toch de iphone4 thuis ontvangen?
*Tevroeg geklaagt, vanmiddag om 17 uur mail en sms over afspraak maken voor levering van de Iphone!!! Joepie Heb alleen de microsim nog niet....Hoop dat die zsm per post komt dan. |
mijn order nummer is 2625XX waar sta ik dan ergens...
|
Mijn ordernummer bij Phonehouse is 3290XX Dat zou dan nog wel even kunnen duren lijkt mij
|
ordernummers zeggen niks!
ik heb 2420XX en sta nog op 2, ook tijd van bestellen op de 20e zegt niks want er zijn er al heel veel na mij die hem al binnenhebben. Willekeurig dus! Herstel! ik sta sinds een uurtje op 3! |
Citaat:
|
Rembourskosten
Nu wordt het pas ècht leuk:
-20 juli een witte 32Gb besteld, via My T-Mobile. Meteen betaald met iDeal (1jr verlenging, dus €460) -26 juli omgezet naar een zwarte, order nr 2578** -vandaag afspraak gemaakt met AMP voor levering woensdag as. Staat op de bevestigingsmail dat er nog rembourskosten à €460 voldaan dienen te worden. Heb vanmiddag dus 45min met Customer 'Service' gebeld. Wat blijkt: witte order is geannuleerd, nieuwe zwarte order is aangemaakt ("nee hoor, U heeft uw oude plek niet behouden, dat gaat niet"). Originele betaling is in eerste instantie nergens te vinden want order is geannuleerd, factuur nummer dus ook. Uiteindelijk via iDeal getraceerd en "wordt binnen 2weken teruggestort". Ehm, juffrouw, het is 9 augustus en u had het over 26 juli? "Ja, dat was vorige week, dus volgende week heeft U uw geld terug. En ja, U dient de koerier gewoon €460,- te betalen. Andere optie is, om deze order ook te annuleren en een nieuwe te plaatsen wanneer U het geld terug heeft". Whatever. Komt er dus op neer dat ik door een f*ck-up van een niet nader te benoemen telco nòg een keer €460,- moet dokken, in de veronderstelling dat ik later deze maand nog een keer iets teruggestort krijg.... Tot zover de VIP-behandeling |
Dubbele bestelling, goedkope iPhone 4?
Wat zouden jullie doen?
Ik heb mijn iPhone 4 op 20 juli zowel via de telefoon (ik was dus al klant) als de tmobile shop besteld. Op de dag van lancering werd ik gebeld door de betreffende tmobile shop dat er een iPhone 4 voor mij klaar lag. Ik aarzelde geen moment en heb de klantenservice gebeld om mijn verlenging van contract, gedaan met de voorinschrijving via de telefoon, te annuleren. Eenmaal in de tmobile shop heb ik gewoon netjes mijn abonnement weer kunnen verlengen en de iPhone 4 mee naar huis gekregen. Opeens krijg ik 5 augustus van AMP logistics een mail met daarin het verzoek tot het maken van een bezorgafspraak. Een dag daarvoor had ik ook al de simkaart opgestuurd gekregen en nu lag er dus nog een iPhone 4 voor mij klaar. Na het ontvangen van deze mail heb ik direct naar tmobile gebeld en gemeld dat ik al reeds in het bezit ben van een iPhone 4 en dat ik deze telefoon dus niet meer hoef te ontvangen. Ik kreeg een heel vaag antwoord; het kwam er op neer dat ik zelf contact op moest nemen met AMP om mijn levering te annuleren. Bij tmobile zou dan een notitie in het systeem komen te staan dat deze annulering gehonoreerd moest worden. Ik heb de bestelling bij AMP nog niet geannuleerd omdat ik mij afvraag of ik die iPhone 4 niet gewoon kan gaan gebruiken. Is dit mijn kans op een hele goedkope iPhone? Want is de iPhone na het betalen van de rembourskosten van 169.95 niet gewoon van mij? Is het mogelijk de iPhone direct uit de verpakking te unlocken en te gaan gebruiken op ieder gewenst netwerk? Of heb ik mijn kans al verspeeld door eerlijk tmobile te berichten over de situatie? Ik kan me zo voorstellen dat het daar een dermate chaos is dat dit soort dingen niet meer opvallen! Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt en wat je vervolgens gedaan hebt. Graag jullie reacties! |
Citaat:
Tshops en de klantenservice verkopen alles los van elkaar, dus je hebt helaas geen goedkope iphone misgelopen maar een slimme keuze gemaakt om je tweede contract te annuleren. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is onmogelijk om een gratis iphone op zo een manier te krijgen bij tmobile. |
Ok dan.. Ik heb dus op 20 juli mijn iPhone telefonisch besteld.. En geen enkele bevestiging ontvangen! Ik heb via @tmobile_webcare wel een ordernummer gekregen en ik sta nog op status 2. Mijn ordernummer is 2480xx maar ik heb begrepen dat dit niet veel zegt toch?
|
op 20 juli de telefoon bij he Phonehouse besteld. nog steeds geen bericht gehad van hun. Maar eens even naar mijn abbonementstatus bij T-mobile gekeken, NIKS gebeurd. Na veel onduidelijkheden bij the phonehouse, maar eens met T-mobile gebeld, en mijn beklag daar gedaan. Heb maar meteen gemeld dat het niet aan T-mobile lag, en dat ik even mijn ei kwijt moest. Ik moet zeggen dat daar heel correct op is gereageerd. Ik heb nu de telefoon bij T-mobile besteld (the Phonehouse kan inmiddels de POT op), en heb er veel vertrouwen in dat het nu snel geregeld is. The PHONEHOUSE, hoe kun je zulke slechte service geven? Echt slecht. Het gat me niet om het wachten, maar graag wil ik als klant behandeld worden, en weten waar ik aan toe ben. Een lulverhaal dat het niet bekend is, is een slap zoethoudertje, en dat is 4 weken gelukt.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26. |