iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

ManindeWereld 20-07-10 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toet (Bericht 494425)
hmm.. kopieren plakken lukt niet..

Krijg dan alleen de html codes

Maak eens een screenshotje, upload die even naar imgur.com en plaats hier aub de link.

Chytin 20-07-10 23:49

Hoe hebben jullie het via de site ingeschreven? ik stond voor 08:00 al te refreshen, maar dat werd op de laatste moment afgeblazen. Vanaf mijn werk probeerde ik hun telefonisch te bereiken, maar dit lukte niet. Ik heb ook mijn telefoonnummer achtergelaten, maar ben niet teruggebeld.
Op een gegeven moment kon je wel op de site een formulier invullen. Ik kon dit doen zonder in te loggen op My T-Mobile. In het formulier heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten, naam, gekozen voor de abbonnement en telefoon en dan formulier verzonden en een bevestiging op de site gekregen dat alles was gelukt.
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen.

De vraag is, was dit de juiste manier van verlengen van mijn contract? Of moest ik ingelogd zijn om te kunnnen verlengen?
Aan de telefoonnummer en mijn naam kan T-Mobile hopelijk mij wel terugvinden in hun systeem. Ik zou graag mijn oude nummer willen behouden bij het nieuwe contract.

Rhndy 20-07-10 23:59

Je kon op gegeven moment(dacht rond 10-half 11) gewoon via de My T-Mobile(inloggen dus) verlengen.

Ook kon je bellen, naar mijn weten diende het formulier dat jij hebt ingevuld puur zodat je teruggebeld zou worden.

Ik hoop voor jou dat dit bovenstaande fout is, maar reken er vooral niet op.

Wat zie je als je nu inlogt bij My T-Mobile en dan kiest voor bekijk en wijzig je abonnement?

Bij mij staat er dit:

Mijn contractgegevens

Huidig tariefplan:Relax 150
Bundels:SMS Maximaal Vast
Instant E-mail
T-Mobile Grenzeloos '08

Startdatum contract:21 augustus 2009
Einddatum contractsperiode:20 augustus 2010
Contract vernieuwen:Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Ik heb telefonisch besteld, ik kan niet verifiëren dat dit goed is aangezien ik niet weet wat er bij iemand anders staat die geen iPhone besteld heeft maar wel kan verlengen, ik denk wel dat er bij mij iets in werking is gezet.

Wat je het beste kan doen is morgenochtend contact opnemen met de klantenservice en het gewoon even navragen.

Succes!

Svenkras 21-07-10 00:10

Ik had gisteren nog de mogelijkheid om te verlengen, maar nu het zelfde staan als Rhndy.
Ga er ook vanuit dat er wat in werking is gezet !

Chytin 21-07-10 00:16

@Rhndy

Dit staat er bij mij:

Mijn contractgegevens

Huidig tariefplan:i-150
Bundels:
Startdatum contract:20 augustus 2008
Einddatum contractsperiode:19 augustus 2010
Contract vernieuwen:Je komt in aanmerking voor contractvernieuwing.
---
Ik behoor niet tot de groep die perse de telefoon op 30 Juli wilt hebben, ik kijk meer uit naar de iPad. Ik wil sowieso mijn contract verlengen en vooral de nummer behouden. Straks moet ik een nieuwe abbo afsluiten en krijg ik een nieuw nummer toegewezen. Is ook een optie, maar geniet niet mijn voorkeur.
Ik zal morgen maar eens bellen met hun KS.

Rhndy 21-07-10 00:25

Succes!

En voor de bestellers onder ons is dit dus DE bevestiging dat er iets in werking is gezet!

Nu post/mail afwachten, heb van 2 medewerkers iets anders gehoord dus ik ben benieuwd!

Stefano20 21-07-10 00:54

Dames en heren,

Zoals jullie wel gemerkt hebben, zijn de prijzen i.c.m. de iPhone 4 + de voorinschrijvingen van start gegaan (en ondertussen alweer gestopt).

Hebben jullie vragen? Want dit topic is opeens tal van pagina's rijker geworden met daarbij heel veel vragen alleen weinig antwoorden. Om een beetje duidelijkheid te scheppen kunnen jullie vragen aan mij stellen. Ik zal niet op alles antwoord kunnen geven, maar ik zal me best doen.

Dus nogmaals, hebben jullie vragen?

Rhndy 21-07-10 00:57

Stefano?

Aantal vragen:

6-10 weken levertijd, echt?

Krijgen telefonische bestellers een bevestiging/ordernummer?
Zoja, hoe?(mail/post)

Hoe zit t met de bumpers?

Microsim zelf halen?

Ik hoor graag antwoord!

Chytin 21-07-10 01:00

@Stefano20

Oke, heb inderdaad ook een vraag.
Ik heb het online formulier ingevuld en volgens mij was ik toen niet ingelogd op My T-Mobile. Of kreeg ik dan de formulier anders niet te zien?

Is die formulier (zonder eerst in te loggen) voldoende om mijn contract met 2 jaar te verlengen? Ik wil best met jullie Klanten Service bellen, maar wellicht kan ik dat deze week beter niet doen door de enorme wachttijden.

borgqueenx 21-07-10 01:01

Ik ook! Medewerker bij t-shop zei dat ik er een zou hebben van de 1e levering aan de shops. Duurt die levering ook nog zo lang? En 7 dagen maximaal vasthouden wat je eerder zei was volgens de verkoper onzin, hij kon hem wel een maand vasthouden omdat ik op vakantie ging...kan hij dat? Of is hij daarin helemaal vrij?
Merci! :)

Stefano20 21-07-10 01:07

@ Rhndy

- De levertijd kan/is inderdaad 6 tot 8 weken (zijn) met uitloop tot 10 weken (voor het witte model)

- Dit is mij niet bekend (navraag)

- Dit is mij ook nog niet bekend (navraag)

- Heb je al een normaal simkaart, dan kan je deze omwisselen voor een Microsim. Normaliter kost dit 5 euro. Ik weet niet of dit kosteloos kan worden omgewisseld.

@ Chytin,

Wanneer heb je het formulier ingevuld? Voor een verlening van je contract moet je sowieso altijd ingelogd zijn.

@ borgqueenx

Toestellen worden naar mij weten max. 3 dagen. (de launchdag + 2 dagen daarop) Volgens mij was ik degene die 7 werkdagen zijn. Dit is dus niet correct.

borgqueenx 21-07-10 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 494538)
@ Rhndy

- De levertijd kan/is inderdaad 6 tot 8 weken (zijn) met uitloop tot 10 weken (voor het witte model)

- Dit is mij niet bekend (navraag)

- Dit is mij ook nog niet bekend (navraag)

- Heb je al een normaal simkaart, dan kan je deze omwisselen voor een Microsim. Normaliter kost dit 5 euro. Ik weet niet of dit kosteloos kan worden omgewisseld.

@ Chytin,

Wanneer heb je het formulier ingevuld? Voor een verlening van je contract moet je sowieso altijd ingelogd zijn.

@ borgqueenx

Toestellen worden naar mij weten max. 3 dagen. (de launchdag + 2 dagen daarop) Volgens mij was ik degene die 7 werkdagen zijn. Dit is dus niet correct.

De levertijd is dus ook 7-8 weken zelfs voor de eerste orders? :(

Stefano20 21-07-10 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 494546)
De levertijd is dus ook 7-8 weken zelfs voor de eerste orders? :(

Wat officieel bekend is dat het toestel 30 juli wordt geleverd. Verder weet ik niet exact wat de levertijden zijn. Maar wat ik schreef heb ik wel vernomen en gelezen.

NiekR 21-07-10 01:19

@Stefano; ik heb vanmorgen gereserveerd via de telefoon. De medewerker zei dat de systemen eruit lagen en dat hij het op schreef. Hoe kan ik controleren of hij het daadwerkelijk in het systeem heeft vermeld? Bij My T-Mobile staat namelijk dat mijn contract afloopt.

Ook wist hij te vertellen dat ik na 30 juli rekening moest houden met en levertijd van 5 werkdagen. Waarom zeggen de andere medewerkers 8-10 weken voor de zwarte iPhone? Moet dat volgens een script?

Alvast bedankt en een fijne avond.

borgqueenx 21-07-10 01:23

Bedankt voor de info stefano:) kun je ook mn pm nog beantwoorden?:)

Chytin 21-07-10 01:23

@Stefano20

Ik hebt het formulier Dinsdagochtend ingevuld. Ik bleef maar inloggen en zoeke naar De link naar het formulier. Dit kon lange tijd niet.
Op een gegeven moment werd er melding gemaakt bij iPhoneClub dat wij nu wel online konden voorinschrijven met daarbij de link naar het formulier.
Ik kwam inderdaad bij zo'n formulier terecht, ik kan niet herinneren dat ik ingelogd was, tenzij Internet Explorer mijn gegevens nog vasthield.
Ik heb het formulier ingevuld en verzonden en heb wel een melding op de site gekregen dat alles was gelukt en dat ik binnenkort een bevestiging zou krijgen.
Dit is vooralsnog niet gebeurd, waarschijnlijk door de drukte, of omdat er iets niet goed is gegaan.

Edit: hierbij de link naar het formulier die je zonder in te loggen kan invullen.
http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/h...g-iphone4.aspx
Grote vraag is of T-Mobile mijn gegevens kan uitfilteren en mijn contract kan verlengen. Opzich zou telefoon nummer en mijn naam afdoende moeten zijn.

NiekR 21-07-10 01:24

Oh, als ik wil verlengen via My T-Mobile, zie ik wel het volgende in mijn scherm staan.

http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c4...m_00.22.16.png

LennartD 21-07-10 01:38

Stefano, late reactie maar ik heb ook nog een vraag die niet door een van de callcenter-medewerkers kon worden beantwoord. Ik moest maar naar de desbetreffende T-Shop toe, en laat ik nou net niet in een stad wonen en laat het nou net een half uurtje rijden zijn ;).

Ik heb bij de niet officiële voorinschrijvingen een reservering gedaan in een T-Shop, hierbij heb ik 50 euro aanbetaald. Ik zou dan gecontacteerd worden wanneer de iPhone 4 voor mij klaarlag. Zit er op die reserveringen ook een levertijd van 6-10 weken? Of kan ik deze gewoon 30 juli komen ophalen? (Ik was daar trouwens de eerste op de lijst.)

ButcherJF 21-07-10 08:21

1 Bijlage(n)
Vanmorgen even gekeken bij My T-Mobile, mijn aanvraag is kennelijk verwerkt. Ik zeg: netjes (en excuus voor het slechte plaatje, niet netjes).

bzb 21-07-10 09:06

ik heb kwart over 8 gisteren alles besteld via de 0800 lijn, en ben niet meer gebeld en heb geen email gehad, moet ik mij zorgen gaan maken?

Rockywoman 21-07-10 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bzb (Bericht 494604)
ik heb kwart over 8 gisteren alles besteld via de 0800 lijn, en ben niet meer gebeld en heb geen email gehad, moet ik mij zorgen gaan maken?

Je hoeft je geen zorgen te maken! Heb namelijk ook niets ontvangen, maar gisterenavond nog wel contact gehad met tmobile en alles was netjes verwerkt!

jeroenltd 21-07-10 09:20

voorinschrijving IPhone

ondanks de info op deze site en gebrekkige info T-mobile, kon ik gisteren toch gewoon voorschrijven voor de IPhone 4.

Wel bizar dat je 50 euro moet aanbetalen voor een telefoon waarvan ze nog niet weten wat ie gaat kosten. :confused:

bzb 21-07-10 09:30

de prijzen zijn toch bekend?

wouter1981 21-07-10 09:40

Inderdaad. iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile

bzb 21-07-10 10:48

en hoezo 50 euro aanbetalen? was dat nodig bij inschrijven via internet ofzo?
ik heb gebeld de phone besteld en dat was het. niet gereserveerd ofzo

NiekR 21-07-10 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 494589)
Vanmorgen even gekeken bij My T-Mobile, mijn aanvraag is kennelijk verwerkt. Ik zeg: netjes (en excuus voor het slechte plaatje, niet netjes).

Je hebt zeker ook al betaald via My T-Mobile?

wouter1981 21-07-10 11:06

50 euro aanbetaling was van toepassing bij een reservering in een van de T-Mobile Shops.

Svenkras 21-07-10 11:07

Over de MicroSim, Ik heb een medewerker gevraagd hoe dit zit. Als ik de Iphone 4 binnen krijg zit daar meteen een Microsim bij geleverd ! Dit heeft Tmobile mij vertelde .......

Rhndy 21-07-10 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras (Bericht 494683)
Over de MicroSim, Ik heb een medewerker gevraagd hoe dit zit. Als ik de Iphone 4 binnen krijg zit daar meteen een Microsim bij geleverd ! Dit heeft Tmobile mij vertelde .......

Twitter (tmobile_webcare)

@tmobile_webcare Hoe gaat 't eigenlijk met contractvernieuwing icm met iPhone4. Krijg ik er dan meteen een micro-sim kaart bij geleverd?

@JorisL Ja, je ontvangt een microsimkaart. ^AdW

geraldo 21-07-10 11:59

gisteren om 10:50 mijn abo verlengt via my t-mobile met iphone 4 16gb black
om 10:56 een mailtje ontvangen met bestelling ontvangen om 11:03 een mailtje met bestelling geaccepteerd.
toen ik gister om +/- 23:00 weer inlogden bij my-tmobile kon ik mijn abo niet meer verlengen.
dus ga er van uit dat alles goed is.

edit

kijk net bij t-mobile orderstatus
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

I Xyzyx I 21-07-10 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chytin (Bericht 494468)
Hoe hebben jullie het via de site ingeschreven? ik stond voor 08:00 al te refreshen, maar dat werd op de laatste moment afgeblazen. Vanaf mijn werk probeerde ik hun telefonisch te bereiken, maar dit lukte niet. Ik heb ook mijn telefoonnummer achtergelaten, maar ben niet teruggebeld.
Op een gegeven moment kon je wel op de site een formulier invullen. Ik kon dit doen zonder in te loggen op My T-Mobile. In het formulier heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten, naam, gekozen voor de abbonnement en telefoon en dan formulier verzonden en een bevestiging op de site gekregen dat alles was gelukt.
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen.

De vraag is, was dit de juiste manier van verlengen van mijn contract? Of moest ik ingelogd zijn om te kunnnen verlengen?
Aan de telefoonnummer en mijn naam kan T-Mobile hopelijk mij wel terugvinden in hun systeem. Ik zou graag mijn oude nummer willen behouden bij het nieuwe contract.

Ik heb het ook op die manier gedaan, om half 10 schat ik kwam dat formuliertje online en heb ik meteen alles ingevuld. Wilde zelf een relax 25 abbo maar er stonden alleen iPhone abbo's, dus toen maar gewoon i150 ingevuld..

Werd om 4 uur 's middags, als ik het me goed herinner, terug gebeld dat ik mijn nummer had achter gelaten om een iPhone 4 te bestellen, dus ik zeg zo dat ik een formuliertje had ingevuld. Die kerel zo oh oja wacht ik zie het hier 32 gig wit en i150 2 jarig alleen je mag eigenlijk nog niet verlengen zie ik maar voor 70 euro administratie kosten kun je hem nu gewoon bestellen. Dus ik zeggen dat ik over een week mocht verlengen en of het niet beter was om hem dan te verlengen waarop hij antwoord dat hij niet wist hoe de levertijden enzo dan waren. Toen zei hij dat hij wel met de manager zou regelen dat ik die 70 euro niet zou hoeven te betalen omdat ik de telefoon krijg op een moment dat ik wel mag verlengen.

Heb alleen nog geen bevestiging via de mail of een aanpassing op my t-mobile maar misschien komt dat wel over 7 dagen, we zullen zien. Ik kreeg mijn iPhone ieder geval binnen 6-8 weken:D

brunobanani 21-07-10 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geraldo (Bericht 494713)
gisteren om 10:50 mijn abo verlengt via my t-mobile met iphone 4 16gb black
om 10:56 een mailtje ontvangen met bestelling ontvangen om 11:03 een mailtje met bestelling geaccepteerd.
toen ik gister om +/- 23:00 weer inlogden bij my-tmobile kon ik mijn abo niet meer verlengen.
dus ga er van uit dat alles goed is.

edit

kijk net bij t-mobile orderstatus
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Hier dezelfde status. Heb om 11.14 en 11.22 2 bestellingen geplaatst (2x32GB wit).
ordernummers xx1964 en xx2045.

Wat zijn jullie nummers?:)

BDT 21-07-10 13:02

Ik heb via de telefoon besteld en ik zie nergens een order staan in My T-mobile... Waar zou ik dat moeten vinden?

Het enige wat ik zie is dat ik niet in aanmerking kom voor contractvernieuwing, omdat er reeds een aanvraag loopt... Lijkt me dat het goed is nu toch.

Straks nog eens T-Mobile bellen

Aeros 21-07-10 13:03

@Stefano

Ik heb dezelfde vraag als LennartD:

Ik heb 9 juli ook 2x €50 betaald (2 iphone4 besteld)
Kan ik deze dan 30 juli gewoon ophalen? Ik ben nr. 3 (en nr. 4.)op de lijst van deze Tshop. Ik wil ook gebruikmaken van early renewal, kan dat ook de 30ste gelijk?

kermak 21-07-10 13:04

wat ik grappig vind: we schrijven ons in voor een PRE ORDER en moeten +- 6 weken wachten. Vind dat de pre order mensen hem gewoon op 30 juli moeten krijgen

Rockywoman 21-07-10 13:08

T-mobile belde me net met de vraag of ik al een voorinschrijving had gedaan voor de iphone4! Vertelde de meneer dat dat al gelukt was en toen kreeg ik in eerste instantie te horen dat hij afgewezen was. Toen corrigeerde hij zichzelf en zag dat het om een early renewall ging! :) Dat was even schrikken!

Chytin 21-07-10 13:43

Net T-Mobile Klanten Service gebeld.
Mijn voorinschrijving blijkt niet goed doorgekomen te zijn. De medewerker heeft wel aan de telefoon een nieuw inschrijving voor mij gedaan.
Ze gaan het formulier vandaag nog op de post doen, naar wie weet ik ook niet. De voorinschrijvingen die gisteren gedaan zijn, zijn ook vandaag verwerkt, dus mijn inschrijving gaat met de rest mee. Ik denk dat 30 Juli voor mij in ieder geval niet meer inzit, maar 6 tot 8 weken wachten is voor mij in ieder geval niet zo’n heel groot probleem.
Mensen die perse hem op 30 Juli willen hebben, raad ik aan met hun te bellen. Dit geldt voor de mensen die ingeschreven hebben zonder in te loggen.
Ook voor mensen die wachten op een bevestiging zou ik aanraden even de status te vragen of eerst kijken bij My T-Mobile.

276159 21-07-10 13:44

Vindt het allemaal wel lachwekkend dit hele gebeuren. Ik had gisteren een pipo aan de lijn (na 45 min. wachten), om te kijken wat voor deal hij mij aan kan bieden.

Al jaren klant bij TM, en krijg dus ook al jaren korting bij verlenging van mijn contract. Zelf ook even vooronderzoek gedaan door te kijken wat voor kortingen ik kreeg op andere toestellen als ik zou verlegen (3GS, Xperia10, N9) en gemiddeld genomen zat ik op zo'n €190 euro korting op aanschaf van toestel in vergelijking met een nieuwe klant.

Nu kreeg ik aan de telefoon te horen dat een korting bij het verlengen icm een Iphone4 niet mogelijk was. Dus hele discussie aangegaan over het wel geven van kortingen op toestellen die nu in de shop te vinden zijn, en niet op een vergelijkbaar model. Heb ook gelijk mijn mail adres maar doorgegeven, aangezien ik nog gemaild zou worden door zijn manager ivm een aanbod wat ik zou krijgen.

to be continued...:d

Svenkras 21-07-10 14:24

@276159 ik denk dat de beste man op de drukste dag van T-mobile de discussie uit de weg wou gaan en dit aan zijn manager wou over laten om jou te vertellen dat er echt geen actie/korting mogelijk is voor de iphone 4.

Doen wij ook altijd op mijn werk, moet vaak klanten een bevestiging sturen met daarin dat het echt niet mogelijk is ........ etc

Maar ik hoop voor je dat het jou lukt, want zou na 6 jaar zou ik ook wel een aanbieding verwachten.

Net even met Tmobile gesproken of mijn abo verlening goed is doorgekomen, en het antwoord was Ja, dat is mooi. Maar nu het volgende: mijn contract loopt 26 september af! Dan zou je denken dat 27 september mijn verlening ingaat ! Het antwoord daarop is nee, want mijn verlening gaar pas in op 16 oktober ! dus ik vraag dan ben ik dus die 20 dagen contract loos ! nee meneer dit komt doordat uw belminuten doorlopen tot de 16de en na deze datum gaat uw iphone abo in...... dit om dubbele kosten te voorkomen! Rare constructie ...... wat jullie

Arcadium 21-07-10 14:27

Ook ik ben gebeld door T-Mobile over mijn inschrijving gisteren.

"Ondanks dat we geen voorinschrijvingen meer aannemen is T-Mobile niet de minste en gaat je toch nog inschrijven voor dit programma."

Ja maar ik had ingeschreven met een formulier?

"Ja dat kan kloppen maar gisteren was alles gecrasht e.d. Normaal doe ik heel wat anders maar ik ben nu van het iPhone Team en gaan de reserveringen alsnog doorvoeren. Dus wat wilde je ook al weer hebben."

"Oke dat is dan genoteerd, je zit bij de eerste lichting die het toestel gaat ontvangen. Binnenkort op je e-mail ontvang je meer informatie van onze leverancier en bij de deur moet je het bedrag afrekenen"

Ik had mij omstreeks 9:30 ingeschreven via het formulier waar je niet in hoeft te loggen.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.