iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

Acrobat 21-07-10 20:43

@Dragon, dan moeten ze ook niet beloven je op de hoogte te houden van een voorinschrijving en dat vervolgens niet doen maar hun systemen op orde brengen of het anders regelen.

Dragon 21-07-10 20:55

@Acrobat.
Ben ik met je eens. Maar het andere scenario, dat gewoon de hele voorinschrijving niet meer kan gebeuren doordat de server plat ligt voor een halve dag of meer, en dat T-Mobile daarmee de voorbladen haalt, lijkt mij minder leuk. Niet voor T-Mobile maar ook niet voor de klanten.

Dan had dit forum vol gestaan met dit drama...

bboyspy 21-07-10 20:56

Ik heb gisteren in de ochtend geprobeerd om te bellen, maar kwam er niet doorheen. Ik liet het toen maar zitten en zou hem dan een andere keer (paar weken verder) bestellen.

Ik werd vanmiddag gebeld door T-Mobile zelf, omdat ze begrepen dat ik er gisteren niet doorheen kwam. Ik heb gebruik gemaakt van de renewal, ik heb een 32GB Zwart besteld. Renewal kosten krijg ik vergoed, iPhone komt rond 30 juli bij mij binnen.

Netjes hoor!

PhresiF 21-07-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 495340)
Je laat je toch niet gek maken door hun.

En als T-Mobile echt zou willen dat hun server er uit zou klappen, hadden ze inderdaad een mail kunnen sturen naar alle klanten van hun.

Het was nu al een gekke huis, laat staan als ze dit uitgebreid hadden geadverteerd, dan hadden ze de voorinschrijving na een paar uur of zo al kunnen sluiten.

Juist idd. Ze proberen gewoon iedereen gelukkig te maken met wat ze hebben. Als ze iedereen maar lieten bestellen als een gek dan zouden mensen misschien pas bij de 4, 5e batch zitten en dan zit iedereen weer zwaar te zeiken op t-mobile. Oftwel geduld, we leven niet in amerika.

I Xyzyx I 21-07-10 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PhresiF (Bericht 495368)
Juist idd. Ze proberen gewoon iedereen gelukkig te maken met wat ze hebben. Als ze iedereen maar lieten bestellen als een gek dan zouden mensen misschien pas bij de 4, 5e batch zitten en dan zit iedereen weer zwaar te zeiken op t-mobile. Oftwel geduld, we leven niet in amerika.

Dat + Mensen die de iPhone echt wilde hebben wisten wel van de voorinschrijving af omdat ze het de hele tijd in de gaten hielde.

Ben wel benieuwd hoe t-mobile het gaat doen op de 30ste:rolleyes:

TruthSolution 21-07-10 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 495340)
Je laat je toch niet gek maken door hun.

Nee hoor, ik heb me er inmiddels bij neergelegd... dan komt die maar wat later of via een andere provider.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 495343)
dan moeten ze ook niet beloven je op de hoogte te houden van een voorinschrijving en dat vervolgens niet doen maar hun systemen op orde brengen of het anders regelen.

QFT

Arcadium 21-07-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium (Bericht 494847)
Ook ik ben gebeld door T-Mobile over mijn inschrijving gisteren.

"Ondanks dat we geen voorinschrijvingen meer aannemen is T-Mobile niet de minste en gaat je toch nog inschrijven voor dit programma."

Ja maar ik had ingeschreven met een formulier?

"Ja dat kan kloppen maar gisteren was alles gecrasht e.d. Normaal doe ik heel wat anders maar ik ben nu van het iPhone Team en gaan de reserveringen alsnog doorvoeren. Dus wat wilde je ook al weer hebben."

"Oke dat is dan genoteerd, je zit bij de eerste lichting die het toestel gaat ontvangen. Binnenkort op je e-mail ontvang je meer informatie van onze leverancier en bij de deur moet je het bedrag afrekenen"

Ik had mij omstreeks 9:30 ingeschreven via het formulier waar je niet in hoeft te loggen.


Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?

I Xyzyx I 21-07-10 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium (Bericht 495381)
Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?

Dus je krijgt nu een jaar gratis in totaal? Anders ben je genaaid want iedereen kreeg 6 maanden gratis.. Ik ieder geval wel:p

P-development 21-07-10 21:54

Toch raar dat sommige mensen te horen krijgen dat ze het toestel rond 30 juli krijgen...

Heb zelf gisteren rond 10.30u telefonisch besteld, maar nog geen bevestiging gekregen helaas.

bzb 21-07-10 22:01

morgen even bellen p-movement

Acrobat 21-07-10 22:57

Ik lees op twitter (JanWillemJ (JanWillemJ) on Twitter) net dit:

"@tmobile_webcare net een afspraak gepland voor de bezorging van m'n iPhone4, maar nu blijkt ie ineens 199,- te zijn ipv 169,95. Hoe kan dit?"

Zijn er al meer mensen die een afspraak hebben gepland?

I Xyzyx I 21-07-10 23:20

@DJT88 We ontvangen een levering op 30 juli, maar het is niet bekend of deze voldoende is voor alle voorinschrijvingen. ^HdN

Die stond er ook bij :( ik hoop maar dat ik wel bij de eerste lading zit want ik zat wel om 8 uur braaf achter de computer.. Maar met een 32 gig witte is die kans vrij klein denk ik

damian4life 22-07-10 00:11

In het bericht staat ook dat je de 30e welkom bent bij een van hun verkoopkanalen, zijn er dan wel enkele in de winkel te krijgen?

vraag dit me namelijk dan wel af??


weten jullie hier iets meer van toevallig?

Chytin 22-07-10 00:21

Zoals eerder gemeld, mijn voorinschrijving die ik had verstuurd via het online formulier (zonder eerst in te loggen) was niet goed doorgekomen bij T-Mobile.
Dit had ik gedaan nadat ik geprobeerd had hun Klanten Service te bellen. Dit deed ik vanaf mijn werk telefoon (een 010 nummer), maar kon hun niet bereiken dus liet ik mijn 06 nummer achter.
Vandaag met hun gebeld en geverifieerd of mijn voorinschrijving goed was doorgekomen. Nee, was het antwoord. Maar de medewerker zo groen als gras, deed wel erg zijn best om mij verder te helpen. Hij nam mijn voorinschrijving telefonisch aan en alles zou netjes worden afgehandeld.
Een paar uren later wordt ik gebeld op mijn werk telefoon (!!) en met de vraag of ik al had ingeschreven voor de iPhone 4. Ik zei ja, vanochtend nog met een medewerker van u. Hij keek in het systeem maar kon niks vinden.
Dus daar gingen wij weer, een nieuwe inschrijving gedaan en dit keer wel een bevestigings mail gekregen.

Het is niet zo dat ik voor de geheime dienst werkt, maar ik stel niet op prijs dat ik gebeld wordt op mijn werk telefoonnummer, waar ik weliswaar wel mee belde, maar mijn 06 nummer voor hun achterliet om teruggebeld te kunnen worden.
Dat ene jongetje moet maar eens kijken of hij wel op zijn plaats is bij een Klanten Service. Een bestelling aannemen en beloven dat hij alles verder zou gaan regelen en intussen niks kunnen klaar maken.
Anyway, ik hoor niet bij de eerste lichting, dus moet ik 6 tot 8 weken wachten.

Ik zou over de rooie gaan als ik de iPhone 4 perse op 30 Juli zou willen hebben. Aangezien ik Vrijdag de iPad ga halen, kan ik wel even wachten op de iPhone 4.
Enig lichtpuntje, ik had in eerste instantie de 16 GB black besteld, maar wegens een baby boom in de familie denk ik veel te gaan filmen, dus heb ik alsnog de 32 GB kunnen bestellen.
We sluiten de dag toch nog positief af :)

Jennimal 22-07-10 09:17

Ach....ben alleen maar jaloers op jullie....het is mij niet gelukt om een pre-order te plaatsen......en heb de pest in nu....:(

P-development 22-07-10 10:23

Vanochtend toch maar even gebeld omdat ik nog geen bevestigingsmail had gehad, maar alles stond toch goed in het systeem. Deze mevrouw vertelde mij ook dat ze er vanuit ging dat ik rond 30 juli een uitnodiging zal krijgen om een afspraak te maken met de koerier. Dat is wel even iets anders dan 6-8 weken wachten! Nu maar hopen dat ze gelijk heeft...

Fritzie 22-07-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 495205)
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...

Ja, helaas kon je Early Renewal niet aangeven...En ik wil er toch gebruik van maken!

Colin. 22-07-10 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium (Bericht 495381)
Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?

Ik las dit gisteren ook ergens in dit topic. Gisteren met klantenservice gebeld en ik kwam hier ook voor in aanmerking. Denk dat iedereen die z'n abo kon verlengen hiervoor in aamerking kwam. Ik heb dat nu geactiveerd, eens kijken of ik het merk mbt aantal belminuten die over blijven per maand..

Dragon 22-07-10 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P-development (Bericht 495700)
Deze mevrouw vertelde mij ook dat ze er vanuit ging dat ik rond 30 juli een uitnodiging zal krijgen om een afspraak te maken met de koerier. Dat is wel even iets anders dan 6-8 weken wachten! Nu maar hopen dat ze gelijk heeft...

De iPhones worden gewoon de 30e verzonden naar de klanten. Dus heeft ze inderdaad gelijk.

I Xyzyx I 22-07-10 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fritzie (Bericht 495718)
Ja, helaas kon je Early Renewal niet aangeven...En ik wil er toch gebruik van maken!

Bel t-mobile dan, toen ik terug gebeld werd kwam hij er zelf mee dat ik nog niet mocht verlengen maar voor 70 euro administratie kosten zou ik alsnog mogen verlengen;)

Rockywoman 22-07-10 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 495743)
Bel t-mobile dan, toen ik terug gebeld werd kwam hij er zelf mee dat ik nog niet mocht verlengen maar voor 70 euro administratie kosten zou ik alsnog mogen verlengen;)

Klopt..Dit heb ik ook gedaan. Word berekent via mijn aankomende factuur ;)

P-development 22-07-10 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 495740)
De iPhones worden gewoon de 30e verzonden naar de klanten. Dus heeft ze inderdaad gelijk.

Ik zie nu op het twitter account van tmobile_webcare ook dergelijke berichten:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tmobile_webcare
@lucardi33 [1/2] Op 30 juli zullen naar verwachting alleen de mensen die hebben ingeschreven een iPhone krijgen. ^AdW

Zou toch wel mooi zijn :)

Rockywoman 22-07-10 11:36

:O Dat zou echt geweldig zijn :)))

MrMaikey 22-07-10 11:41

Naja iedereen?! Ik bedoel aangezien ik mij heb over laten halen aan de telefoon tegen half 6 avonds om in plaats van mijn reservering in de winkel aan te houden bij hem de telefoon te reserveren ben ik ineens van plek 8 naar plek weetikveel weggezakt haha.. Hopelijk krijgen ze er genoeg om ons allen te bedienen volgende week ^_^

BTW waarom staat er bij mij in MyTmobile nog steeds dat mijn contract in augustus afloopt maar ik kan NIET verlengen omdat ik dat alleen 4 maanden voorafgaand aflopen kan regelen.. stupid.. In alle systemen van Tmob is het wel al verlengd lolz..

Colin. 22-07-10 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey (Bericht 495793)

BTW waarom staat er bij mij in MyTmobile nog steeds dat mijn contract in augustus afloopt maar ik kan NIET verlengen omdat ik dat alleen 4 maanden voorafgaand aflopen kan regelen.. stupid.. In alle systemen van Tmob is het wel al verlengd lolz..

Omdat je abo pas officieel verlengt is als je getekend hebt bij de ontvangst van je nieuwe telefoon. Maar aangezien je een reservering hebt gemaakt kun je op dit moment je contract niet meer vernieuwen via de website.

MrMaikey 22-07-10 11:51

Oh oke thanks.. ik heb het via telefoon en winkel laten checken en het staat goed in het systeem dus ben benieuwd. Ff brief afwachten..:D

Iphone3Gs 22-07-10 12:14

ik had 20 juli mijn 06 nr achtergelaten en had er echt geen zin om er op te gaan wachten tot ze eindelijk eens terug zouden gaan bellen aangezien ik deze leuke geintjes wel van hun ken, dus ik had al een iphone 4g besteld, belde er gister een medewerker op (16:55 uur) en met de mededeling of ik de iphone nog wou hebben, ik heb hem vriendelijk gezegt dat ik de Iphone om half 11 had besteld de 20ste hij zocht even op of alles in het systeem stond en hij kon me vertellen dat mijn Iphone met de eerste lichting zobizo mee verzonden werd, Ik had eerst voor 2 jaar een contract afgesloten, net voor dat deze medewerker belde had ik mijn contract om laten zetten in een 1jarige abbo, dit was ook al verwerkt :D ,

Ik heb veel dingen mee gemaakt met T-Mobile en hun klantenservice en T-Shops tot vervelends en boosheid aan toe maar ik mag ook wel eens zeggen dat ik het deze week zeer positief heb ervaren hoe ik ben behandeld en hoe alles in zijn werk gaat, echter we zijn er nog lang niet aangezien ik eerst mijn Iphone wil hebben voor dat ik verder beoordeel maar tot nu toe nog wel goede ervaringen, beter dan het ooit verlopen is met mij.

Wat ik me nog afvroeg: hoe zit het met de Micro sim kaart krijgen we die thuis gestuurd of moeten we zelf gaan knippen. of moet ik die zelf bestellen.

kermak 22-07-10 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 495834)
ik had 20 juli mijn 06 nr achtergelaten en had er echt geen zin om er op te gaan wachten tot ze eindelijk eens terug zouden gaan bellen aangezien ik deze leuke geintjes wel van hun ken, dus ik had al een iphone 4g besteld, belde er gister een medewerker op (16:55 uur) en met de mededeling of ik de iphone nog wou hebben, ik heb hem vriendelijk gezegt dat ik de Iphone om half 11 had besteld de 20ste hij zocht even op of alles in het systeem stond en hij kon me vertellen dat mijn Iphone met de eerste lichting zobizo mee verzonden werd, Ik had eerst voor 2 jaar een contract afgesloten, net voor dat deze medewerker belde had ik mijn contract om laten zetten in een 1jarige abbo, dit was ook al verwerkt :D ,

Ik heb veel dingen mee gemaakt met T-Mobile en hun klantenservice en T-Shops tot vervelends en boosheid aan toe maar ik mag ook wel eens zeggen dat ik het deze week zeer positief heb ervaren hoe ik ben behandeld en hoe alles in zijn werk gaat, echter we zijn er nog lang niet aangezien ik eerst mijn Iphone wil hebben voor dat ik verder beoordeel maar tot nu toe nog wel goede ervaringen, beter dan het ooit verlopen is met mij.

Wat ik me nog afvroeg: hoe zit het met de Micro sim kaart krijgen we die thuis gestuurd of moeten we zelf gaan knippen. of moet ik die zelf bestellen.

De micro sim zouden ze na een week opsturen. Dus eerder dan de iphone

svkaster 22-07-10 12:43

ik hoorde ook bij de vroege bellers 8:01 en heb ook mijn tel ingetoetst, en werdt maar niet terug gebeld. Totdat ik op 21ste een aantal keer een geblokeerd numer in het display zag en elke keer als ik wou opnemen werdt de verbinding verbroken:mad::mad:.
Heb hun toen smiddags gebeld en ze hebben mij toen doorverbonden met de afdeling van verlenging van kontrakten. Heb daar ee n1 jarig contrakt besteld en kreeg 50 euro korting op het toestel aangeboden omdat ik veel buiten mijn bundel bel:D
Heb alleen nog geen bevestigings mail ontvangen:confused: Hoe lang kan dit duren?

m.v.g

Stefan

Bubberman 22-07-10 13:01

@ svkaster: zal wel 5 werkdagen zijn, ze hadden even tijd nodig om het aantal reserveringen door te voeren, deze hadden ze namelijk een klein beetje onderschat.

Bovendien had ik ook de 20e mijn telefoonnummer achtergelaten en vervolgens toch maar geprobeerd om alsnog iemand te pakken te krijgen, ook ik ken het verleden van t-mobile als het gaat om terugbellen van klanten.
Nadat ik mijn iphone4 dus besteld had zo omstreeks kwart over 9, werd ik gister teruggebeld door een zeer vriendelijke t-mobile medewerker (mag ook wel gezegd worden) met de vraag of ik een iphone4 wilde bestellen.
Ik legde hem vervolgens uit dat ik er de dag ervoor al 1 had besteld en dat ik al eerder mijn nummer had achtergelaten en dat dit dus niet meer nodig was.
Kreeg ik doodleuk te horen dat er in zijn systeem niets in stond over mijn bestelling en dat als ik er alsnog 1 zou willen hebben, ik deze nu dus kon reserveren, en omdat ik mijn nummer had achtergelaten ik dus sowiezo bij 1 van de eersten zou zitten.

Ik heb al zoveel verschillende reacties van t-mobile medewerkers via via gehoord, van hun zelf en via verschillende forum's dat ik er niets meer van snap, en er zeer weinig vertrouwen in heb.

brunobanani 22-07-10 13:08

ook al op tweakers gepost door mij.

Just my 2 cents.
Shopreserveringen van 09-07 gaan voor op de shopreserveringen van gisteren en evt vandaag. Een shop krijgt een x aantal toestellen en uit die voorraad worden de reserveringen in de shop afgewerkt. Dit staat los van de landelijke bestellingen vanuit het HK.
Er is een periode geweest van 45 min. ( volgens mij tussen 10.45 en 11.30 uur) dat je via my TM al daadwerkelijk kon bestellen. Deze mensen hebben meteen een ordernummer gekregen. beginnend met 2416xx. Staan dus voor in de rij.
De mensen die er via het 1200 of 0800 nummer door zijn gekomen hebben ook een bestelling geplaatst. Echter hebben de medewerkers de bestellingen genoteerd en zijn pas na 12.00 uur begonnen met het invoeren van deze orders in het systeem, waarschijnlijk lag het systeem weer plat daarvoor.. (ordernummers vanaf 2433xx)
De mensen die het webformulier hebben ingevuld of hun nummer hebben achtergelaten worden nu allemaal gebeld om te vragen of men nog wil bestellen. Aan de telefoon wordt de order aangenomen en meteen of later ingevoerd. (ordernummers onbekend)
Dus pas als je een ordernummer hebt weet je je plekje in de rij. http://gathering.tweakers.net/global...s/nosmile2.gif
Dit is m.i. de volgorde die TM hanteert.
Dit is mijn conclusie na het doorspitten van veel fora en topics de afgelopen 2 dagen. Ik nodig eenieder uit alle fora af te struinen en aan te geven hoe TM het volgens hun gaat doen

Dani1 22-07-10 13:24

het moet niet veel gekker worden..

eergister dus de iphone 4 16 GB i150 gepreorderd, alles snel en goed verlopen.. ( alleen nog geen bevestiging gehad)

nu zat ik sinds gister erg te twijfelen of 16GB wel voldoende was, en had vandaag besloten dat ik dan toch voor de 32 Gb wil gaan..

ik bel netjes de klantenservice op en leg uit dat ik gepreordered heb en graag mijn order wil wijzigen in een 32 GB ( zijn hun ook beter uit, want deze is toch 100 euro duurder) zet die man mij in de wacht en na 5 minuten ben ik uit de wacht en meld hij mij '' ik heb u bestelling geannuleerd, ik kon niks wijzigen, dus u moet maar op de 30e terugbellen''

en toen werd de verbinding verbroken :eek:

ik dus mooi teruggebeld en het hele verhaal uitgelegd met dat nu mijn bestelling is geannuleerd, en werd doorverbonden naar een hoger iemand die het uiterst schandalig vond dat mijn order was geannuleerd, en nu is het gewoon netjes omgezet in een i150 32 GB black :D

hoop dat diegene flink op zn donder heeft gekregen om zo met klanten om te gaan..

Peter_1 22-07-10 13:32

Ik heb de order rond 11 uur 's ochtends geplaatst, en de abonnementen van mij en mijn vrouw met 2 jaar verlengd. Ik kreeg 5 minuten daarna een acceptatiemail en heb direct betaald. Mijn ordernummers zijn 2417xx en 2422xx, en de status van de orders staan op :
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Ik hoop dat ik de 30e mijn iPhone's mag ontvangen.

Dani1 22-07-10 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 495903)
het moet niet veel gekker worden..

eergister dus de iphone 4 16 GB i150 gepreorderd, alles snel en goed verlopen.. ( alleen nog geen bevestiging gehad)

nu zat ik sinds gister erg te twijfelen of 16GB wel voldoende was, en had vandaag besloten dat ik dan toch voor de 32 Gb wil gaan..

ik bel netjes de klantenservice op en leg uit dat ik gepreordered heb en graag mijn order wil wijzigen in een 32 GB ( zijn hun ook beter uit, want deze is toch 100 euro duurder) zet die man mij in de wacht en na 5 minuten ben ik uit de wacht en meld hij mij '' ik heb u bestelling geannuleerd, ik kon niks wijzigen, dus u moet maar op de 30e terugbellen''

en toen werd de verbinding verbroken :eek:

ik dus mooi teruggebeld en het hele verhaal uitgelegd met dat nu mijn bestelling is geannuleerd, en werd doorverbonden naar een hoger iemand die het uiterst schandalig vond dat mijn order was geannuleerd, en nu is het gewoon netjes omgezet in een i150 32 GB black :D

hoop dat diegene flink op zn donder heeft gekregen om zo met klanten om te gaan..


net weer gebeld om er zeker van te zijn dat het er nu goed instaat, maar de levertijd is volgens haar 8-10 weken :o

heeft iedereen die telefonisch besteld heeft een bevestigingsmail/brief??
en weet iemand wanneer je de tegemoetkoming krijgt van €2,56 x 2 ivm het slechte netwerk van t mobile van de afgelopen tijd?

Dani1 22-07-10 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kermak (Bericht 495858)
De micro sim zouden ze na een week opsturen. Dus eerder dan de iphone

hier zeiden ze dat deze meteen in het pakketje zat van de iphone

NiekR 22-07-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 495915)
heeft iedereen die telefonisch besteld heeft een bevestigingsmail/brief??

Nee, ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld, en die zeggen dat de bestelling wel goed is doorgekomen.

Ik denk hoe later je de bevestiging krijgt, hoe later je in de procedure van het verzenden wordt geplaatst. Terwijl ik al om 08:24 heb besteld (telefonisch).

nwilke 22-07-10 14:14

[QUOTE
heeft iedereen die telefonisch besteld heeft een bevestigingsmail/brief??
][/QUOTE]

Ik ook niks van een bevestiging gekregen, alles stond wel gewoon in de computer dus ik zie wel. Was er 2 dagen geleden rond 9.30 bij.

M1ch3l 22-07-10 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NiekR (Bericht 495940)
Nee, ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld, en die zeggen dat de bestelling wel goed is doorgekomen.

Ik denk hoe later je de bevestiging krijgt, hoe later je in de procedure van het verzenden wordt geplaatst. Terwijl ik al om 08:24 heb besteld (telefonisch).


Ik hoop van niet want dat zou nergens op slaan. Om 08:07 had ik mijn bestelling telefonisch afgerond maar heb ondertussen nog geen enkele bevestiging ontvangen. Navragen vandaag bij klantenservice leverde alleen op dat mijn bestelling gewoon in het systeem stond. Zou wel erg laf zijn als ik straks geen laag order nummer heb :mad:

Iphone3Gs 22-07-10 14:28

@Kermak bedankt voor je antwoord.

Ik was er 2 dagen geleden om half 11 er dus bij, ik heb ook geen bevestigings mail of brief gehad later hier nog over terug gebeld, de volgende dag (gister dus) heb ik T-Mobile aan de telefoon gehad en die zei dat ik zobizo in de eerste aflevering zou zitten. dus dan zou het ook met de mensen zo zijn die eerder hebben gebeld dan ik.

nwilke 22-07-10 14:30

Citaat:

Ik was er 2 dagen geleden om half 11 er dus bij, ik heb ook geen bevestigings mail of brief gehad later hier nog over terug gebeld, de volgende dag (gister dus) heb ik T-Mobile aan de telefoon gehad en die zei dat ik zobizo in de eerste aflevering zou zitten. dus dan zou het ook met de mensen zo zijn die eerder hebben gebeld dan ik.
Klopt weer ook tegen mij gezegd. Verder werd ook gezegd dat die bevestiging 5 dagen kon duren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.