Citaat:
|
Ik heb nu ook een abb. bij Tmobile.. is in april al afgelopen. Ik heb gewacht op de iphone 4. Geld dat niet als een verlenging? Ik kan overigens in MyTmobile nog steeds contractverlengen.
|
Als je je abonnement niet hebt opgezegd dan kun je gewoon verlengen. Je abonnement loopt namelijk gewoon door.
|
Citaat:
Als je hierbij de 24 maanden sms (a 9.95 per maand) weg laat is de optie met een relex abonnement veel goedkoper. Kan zelfs met een relax online 25 abonnement. Dan betaal je maar 79 euro voor de iphone 4 16 GB. En web & walk is inderdaad het eerste jaar gratis |
maar is de snelheid van je internet dan niet een stuk lager dan met een i300 abbo? dan zou ik het voor die paar tientjes niet doen..
hoezo krijg je trouwens een 32 GB voor maar 190 bij een i300 abbo ipv 279? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat me nu nog niet helemaal duidelijk is, als ik een relax online abbo neem, zit daar dan al internet bij? of komt daar dan nog 14,95 bij?
|
Ik heb de brief al thuis ontvangen van de contract verlenging.. het enige waar ik mee zit is het feit dat ik een 32 gb wit had besteld... Deze heb ik al laten omzetten naar een 32gb zwart en de medewerker wist mij te verzekeren dat het geen effect had op mijn levering.. iemand hier ervaring mee?
|
Nog 4 (5) dagen!
|
Citaat:
had niet het idee dat TM er wakker van lag hahaha |
Het schijnt dat het een nieuwe order wordt, maar dat de volgorde in een andere lijst wordt bijgehouden.
|
T-Mobile doet helemaal niet moeilijk, als je vraagt om een order- en/of salesnummer.
|
Citaat:
|
Het komt er op neer dat T-Mobile gewoon veel te veel orders heeft gekregen en zelf totaal nog niet weten hoeveel iPhones er nou geleverd worden. Er is te veel onduidelijkheid, ik zelf heb de iPhone besteld via de telefonische helpdesk, mijn broertje heeft besteld in de T-Mobile shop. Mijn broertje werd later op de dag gebeld dat zijn telefoon via koerier wordt opgestuurd en dat hij deze dus niet kan ophalen bij de shop.
Dat terwijl een T-Mobile medewerker mij van de week telefonisch vertelde dat de ontvangen iPhones worden verspreid over de shops, derden leveranciers en de bestellingen welke hun zelf hadden ontvangen. Wel werd mij tot 3x toe verteld dat ik bij de eerste lichting zit en mijn telefoon dus niet later zou ontvangen dan de rest van Nederland. Toen ik vroeg van; kan ik beter mijn bestelling annuleren en in de rij gaan liggen bij T-Mobile op de lijnbaan in Rotterdam antwoorde de medewerker: Nee ik vrees dat dat geen zin heeft, we verwachten tot de lijnbaan en andere shops exact het aantal toestellen welke gereserveerd zijn krijgen, u kunt dan wel een nieuwe order plaatsen maar dan zult u zeer zeker niet met een iPhone de winkel uitlopen. Ik begrijp dat de interesse overweldigend is, maar een beetje meer duidelijkheid over leverancier zou zeer fijn zijn. |
Tja, t-mobile heeft mij beloofd dat ik een witte kreeg binnen 6-8 weken.. is lang maar zal er mee moeten leven..
En beter komen ze hun belofte na anders mogen ze mij gratis een zwarte geven:) Of ze moeten voor de 30ste komen met dat de witte later geleverd gaat worden en of ik dus wil switchen naar een zwarte, dan wil ik er nog wel voor betalen.. |
Ze weten nog helemaal niks over de levertijd van de witte iphone 4, ik heb zaterdag middag gebeld omdat mijn bevestingsbrief verkeerd was, ik vroeg dus hoelang de levering ging duren voor mijn witte 32 gb, hij zei gewoon 10 weken. toen ik vertelde over dat Apple met de verflaag zat etc zei hij dat hij daar niks van afwist en dat de iphone gewoon 10 weken op zich liet wachten,
Ik vindt het maar vaag wat de communicatie betreft, aangezien mijn contract pas in juni volgend jaar ingaat vindt ik het tot nu toe wel best, als hij maar voor juni volgend jaar in mijn bezit is. |
Ik kreeg 6-8 weken te horen toen ik hem bestelde.. hoe laat heb jij hem besteld?
|
Ik had al om 8 uur gebeld aangezien ik naar anderhalf uur wachten van de lijn werd gegooid heb ik het nog eens om half 11 geprobeerd en deze keer was ik al binnen 2 min geholpen.
|
En wat is nu het slimste om te doen... de order terug zetten naar een witte aangezien ik hoor dat ik toch achteraan val... En de witte eventueel antennagate vrij is.. of gewoon genieten van het feit dat ik misschien wel op 30 juli een zwarte krijg (terwijl mijn eerste keuze een witte zal blijven..)?
|
Naja ik belde vanmiddag om ff van alles te bespreken en dit kwam er uit:
-> Hij checkte de levertijden in het systeem en de witte stond op, niet leverbaar / einde van het jaar. En zwarte blijft staan op 8-10 weken (zoals we al wisten). -> Niemand daar weet hoe de levering precies gaat verlopen dus ook al doen vele uitspraken over waar die sneller wordt geleverd, ze weten het gewoon niet. -> Er zijn dus daadwerkelijk 2 nummers te krijgen via de telefoon, ordernummer & salesnummer. Met salesnummer kun je op de site kijken hoe het staat met je bestelling. -> Op het moment dat je begint over klachten over leugens en dergelijke (ben meerdere keren verkeerd te woord gestaan) dan gooien ze het erop dat het gewoon allemaal zo onduidelijk is dus het is niet liegen, maar een verkeerde bewering die de medewerker anders had moeten verwoorden -_- Blaaablaaaa.. ik kan niet wachten hahaha..:P |
Iemand ervaring met het volgende abonnement: Relax Online 25
79 losse toestelkosten 20 eerste jaar (met w&w+ gratis) 35 tweede jaar (zonder w&w gratis) Hoor van verschillende mensen hier op het forum dat ze zo'n abo hebben, echter als ik ze bel, dan zeggen ze dat het niet gaat icm Relax 25 online, maar begint bij 30. De ander zegt weer wel dat het kan... Iemand enig idee? Wat me zo aan het twijfelen brengt: Als ik zo'n abonnement wil icm een iPhone 3GS 16 gb, dan kost dat me 100, terwijl als ik de 4 zou kopen, hoor ik dat je 80 euro moet betalen. Bedankt!!! Roel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even net langs T-Mobile gereden in Zwolle, ze begon heel aardig, toen ik begon over de micro sim omdat ik die graag wou hebben werd ze wat stillerig en zei ze waarom ik die graag wou hebben :rolleyes: ik heb de voorinschrijving gedaan op de Iphone. met de website? nee via telefoon schrok ze, ow zei ze, kon dat ook :confused: :rolleyes: ja dat kon ook, nou dat was de grootste fout die ik kon maken zei ze plotseling :( ze had net de website op geslagen en alles gelezen over de iphone, en de website was sneller en beter en via de telefoon was helemaal niet nodig geweest, de iphone werd pas veel later geleverd en je kon ook in de rij staan vrijdag want ze krijgen een hele zwik, toen vroeg ik of de witte versie dan ook er lag begon ze nog wat bozer te worden en zei ze nee die net weer niet, maar je bent gewoon stom bezig etc, ik heb haar vriendelijk gevraagd om de micro sim waarvoor ik kwam, toen zei ze ja die krijg je gratis bij je iphone geleverd,ik vroeg waar ze die informatie vandaan hielt aangezien ik net de klantenservice had gebeld om hem aan te vragen, zei ze op onze website, ik even mee gelezen en ik heb het toch maar even zo gelaten, aangezien ik pas de iphone in Dec krijg (witte 32 gb) maar ze zijn erg stil over de iphone en de verdere zaken vindt ik, en als je doorvraagt worden ze gewoon weg zo boos dat je bijna er bang van wordt.rare mensen die T-Mobile medewerkers.
|
Citaat:
|
Via de telefoon houden ze het er nog steeds op dat ik beter mijn telefonische reservering aan kan houden dan vrijdag naar de winkel te komen.. Blablablabla zo stom als je dan hoort dat de shops toestellen gewoon gaan verkopen vrijdag -_-
|
Citaat:
|
WHY WHYYYYY....Ze liegen gewoon zoveel, of ze weten gewoon niks, zeg het dan!! Sniff.. Op zich vind ik het niet erg dat ik langer moet wachten maar wel als het door de service komt daar.. Zoals ik al eerder aangaf heb ik net hetzelfde gevraagd aan de persoon aan de telefoon. Kan ik niet beter wachten voor de deur vrijdag. Zij vond van niet, en het verwerken van zo'n annulering uit het systeem duurde volgens haar week tot anderhalve week. BLEGH, de collega ervoor zij 2 dagen, en de collega daarvoor beweerde 2 weken.. -_- Zolang deze reservering en dus verlening in het systeem zit kun je niks verlengen en meenemen in de shop ofcourse..
|
@Sloober
Sorry,voor me ondeskundige typeen. Ik heb de vraag aan de telefoon met een simpele ik zou graag de microsim willen bestellen, gevraagd Maar zal de volgende keer op me puntjes en kommatjes letten |
Ik heb vandaag mijn bevestigingsbrief gehad.. Duurde even maar hij kwam gelukkig wel :) er staat in dat mijn contractvernieuwing ingaat op 12 augustus.. Weet niet zeker wanneer ik m'n nieuwe toestel krijg.. Dus voor de mensen die nog geen bevestiging hebben gehad, gewoon afwachten helaas.
|
Net als de reactie hiervoor; ik heb donderdag een brief van T-Mobile gekregen met daarin de bevestiging van de contractvernieuwing, maar ik vraag mij wel af wanneer ik mijn iPhone krijg. Mijn vernieuwde contract gaat in op 22 augustus (heb mijn huidige abo afgesloten op 22 augustus 2008). Ik heb vorige week telefonisch de iPhone 4 besteld maar heb verder geen indicatie van wanneer 'ie gebracht gaat worden. De vrouw aan de telefoon vertelde dat een koerier binnen 6 tot 8 weken telefonisch contact zou opnemen over de levering... maar dat is wel erg abstract. :)
Mijn vraag is dus ook; krijg je nog meer bevestigingen dan alleen de bevestiging van vernieuwing abonnement? |
normaal gesproken klaag ik niet maar wat t-mobile nu toch weer heeft geflikt.......
ik dus gevraagd naar mijn order en sales nummer...netjes gekregen van de mevrouw aande telefoon..... ik daarna op internet mijn status opzoeken...en vervolgens is er geen bestelling gevonden voor het ordernummer.... dus ik de klantenservice bellen of die het dan voor me willen opzoeken.... wat blijkt ? dat mijn bestelling is geanuleerd, maar door wie en waarom weet niemand daar.... heb gewoon al de contract bevestiging thuis liggen voor een 32 gig, zwart met 2 jarig abbonement... dus ik heb gezegd hoe gaan we dit oplossen..want door jullie fout zal ik waarschijnlijk nu achteraan op de lijst komen en daar ga ik niet mee akoord.... morgen word ik terug gebeld...en dan gaan we het oplossen..... ik vind dat ze maar wat regelen voor me zodat ik niet als laatst op de lijst sta.. want oorspronkelijk stond ik redelijk hoog op de lijst... het zijn toch echt blunders van jewelste daar bij T-mobile.... |
Via Tweakers:
"Ik ben bij de lokale belcompany 4e op de lijst ik dacht wel goed te zitten dus ik bel vandaag om te vragen of ik de 30ste erom kan komen. wordt me gezegd dat ze er Maar 1! Binnenkrijgen volgende levering mid augustus ..." --- "Vreemd, ik stond bij de lokale Belcompany (filiaal in redelijk grote stad in Zuid-Limburg) op #10 en ze gaven aan elke week een toestel of 2-3 binnen te krijgen." |
tmobile_webcare op twitter:
Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken. |
Citaat:
Ik hoop dat dit ook echt zo is, aangezien ik mijn bestelling van de witte toch ook maar heb omgezet naar zwart. Vond het toch beetje te vaag van apple om te zeggen dat hij nog ergens dit jaar beschikbaar zal zijn, kerst???? Dan toch maar zwart..... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39. |