|
ik zeg fake
|
Citaat:
Er staat ook echt 30 Julie |
Ik geloof er ook niet zo in! :D
|
Vorig jaar waren er trouwens op de dag van de lancering maar 200 toestellen in Nederland beschikbaar. Die had T-Mobile toen met een speciaal evenement in Almere verkocht aan de wachtende massa daar.
Heeft iemand meer gegevens over levertijden en voorraden vorig jaar met de launch van de 3Gs? Wellicht dat ons volgende week (en de slopende weken erna) hetzelfde te wachten staat. Volgens mij waren er bij de release van de 3G meer toestellen beschikbaar voor Nederland. Dat ging er nog traditioneel aan toe met fikse wachtrijen maar wel met retaillers die iets te verkopen hadden. |
Ik geloof het ook niet. Twee rede's: hij schrijft met een hoofdletter Juli terwijl het een kleine letter is. In het antwoord begint het ook met hoofdletter J maar is het ook nog eens foutgeschreven. Daarom denk ik dat hij het antwoord ook zelf heeft gemaakt.
De klantenservice maakt niet gauw 2 fouten: een hoofdletter en nog fout schrijven? Onwaarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even en berichtje dat ik heb gelezen op de tmobile forum
Op dit moment worden nog steeds de voorinschrijvingen van bestaande abonnees die kunnen vernieuwen verwerkt. Omdat niet bekend is hoeveel (en welke types) iPhones er 30 juli worden geleverd kunnen we niet garanderen dat iedereen die heeft ingeschreven op 20 juli ook daadwerkelijk het toestel op 30 juli zal ontvangen. Iedereen die niet heeft ingeschreven op 20 juli kan op 30 juli online of of via de T-Mobile Shop een contract afsluiten/vernieuwen. Houd er wel rekening mee dat er een levertijd op het toestel zal zitten. Ik begrijp dat iedereen die de iPhone 4 graag wilt hebben, deze graag op 30 juli zou ontvangen. Ik hoor namelijk ook bij deze groep mensen. Helaas ontvangen wij niet voldoende iPhones om (direct) aan de vraag te kunnen voldoen. PS. Dat twitter bericht klopt van geen kant ! teveel spelfouten en Tmobile reageert altijd met voor en achternaam ! |
Heb op twitter van tmobile webcare een bericht ontvangen dat ze idd een levering verwachten de 30e maar dat ze niet weten of het voldoende is!
|
hallo iedereen,
heeft er al iemand die via de telefoon heeft besteld een bevestiging ontvangen dat de bestelling goed is verwerkt? ik nog niet namelijk. |
Ag heb mij erbij neergelegd dat het nog ff kan duren. Ik hoop natuurlijk zeker dat ie zo snel mogelijk komt maar ben al blij dat ik hem nu gereserveerd heb en dat ie iig komt. NU nog wachten op bevestiging via post/mail. Sta iig goed in het systeem..
|
YESS!! ook een brief op de mat!!
|
Citaat:
bellen! snel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ordernummers?
Ik raak toch een beetje verward van de voorgaande berichten.
Ik heb de 20e direct om 8:00 gebeld en kwam er ook direct door. De medewerker meldde wel dat het systeem er op dat moment uit lag en dat hij me direct terug zou bellen als het weer werkte. Nog geen 5 minuten later wordt ik teruggebeld met de mededeling dat mijn order nu ingevoerd was en bij navraag wist hij me te vertellen dat ik nummer 10 (!) was. Gegarandeerd bij de eerste levering zou je denken. Met een gerust gevoel opgehangen. Nu belde ik gister om te checken of alles inderdaad goed was gegaan; dit bleek het geval, meteen mijn ordernummer gevraagd; die zit in de 2603XX range. Nu lees ik hier dat mensen het hebben over hun orders die in de middag zijn geplaatst en rond de 240XXX zitten? Dan ben ik dus +/- nummer 20.000 in de lijst?! Heb nog geen bevestiging gehad dus ik vrees dat ik voor niks zo vroeg heb gebeld. En ik dacht nog wel dat ik geluk had. Zucht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
AAAARGH dat had ik dus ook sniff.. Stomme verkoper -_- Maja we zullen over een week wel vanzelf zien hoe alles los of vastloopt..:P
|
Citaat:
|
Tmobile kon mij helemaal niets vertellen hoeveelste ik op de lijst ben. Was om 8 uur begonnen met bellen en na een paar keer weggevallen te zijn kwam ik om half 10 pas aan de beurt :) hoop dat ik bij de eerste lichting zit!
|
Rotterdam kreeg er 200 werd me verteld, heb niet gevraagd welke shop(s).
|
Ik volg dit topic al enige tijd en het verbaast mij eigenlijk hoe T-Mobile Nederland de boel regelt. Een paar dagen geleden was ik in Winterberg en Soest (Duitsland) en daar werd je dood gegooid met de iPhone's en iPad's .
|
Naja das ook een goede, aangezien je ook nog eens 4 versies hebt met verschillende geheugen en kleur zal dat ook nog eens belangrijk zijn. De meeste gaan toch voor een 16 GB versie zover ik lees iig.. Naja weet je, we kunnen beter een weekje afwachten.. Dan zal er veel meer duidelijk worden..
|
je zou bijna denken dat er niks belangrijkers in de wereld is, he.....
|
Citaat:
|
Net door MediaMarkt Rotterdam-Centrum gebeld dat mijn iPad apart is gezet in hun magazijn. Wegens de verwachte hectiek zeiden ze beter eind van de middag te komen. Uhm nee, ik sta om 08:00 uur bij hen op de stoep! Dit wordt een intens weekend.
|
Citaat:
|
hmm inderdaad, verkeerde topic. maar geef wel aan hoeveel ik in de war bent van dat ding.
|
abbosurd
Ik zat er over te denken om sim only abbonement te nemen met mijn huidige Iphone, daar ik de prijzen van de iphone 4 behoorlijk vind voor een nog niet tot in de perfectie door ontwikkeld model.
Maar aangezien t-mobile zn nieuwe datapalen moet betalen, zijn die abbonementstarieven tot belachelijke hoogte gestegen. Wanneer ik nu een sim only abb afsluit met sms max en web n walk vast met dezelfde belminuten ben ik nu 38 euro kwijt terwijl ik nu een relax abb heb met web 'n walk en sms maximaal en een iphone voor 33 euro. Ik zie hier ergens een dikke vette #fail zitten bij #tmobile en ik snap best dat de winstmarge onder druk staat maar zo haak ik gewoon af als klant. Iemand nog een tip voor een goed sim only abb inc databundel en veel smsjes? |
Kijk even bij Vodafone of BEN.
|
@foetsie
En we hebben geen idee welke abonnement je bedoelt? Je zegt sim-only met een bedrag van 38,00 erachter? :S Heb je eventuele kortingen al verrekend? Zo kunnen we je natuurlijk niet helpen.... |
Zijn er nog mensen die hun Iphone 4 gratis hebben gekregen bij de renewal??
|
Citaat:
|
Was heel erg benieuwd aangezien ik hem bij een relax 35 heb gekregen met die terugbel actie.
Wilde er eerst geen nemen en wachten tot ze iets goedkoper werden en toen kwam de man aan de telefoon met 79 voor een relax 25 dus mijn vraag als ik een duurder abo neem wat kost hij dan nu dus gratis :) Had alleen een witte besteld en belde vandaag voor de bevestiging toen kreeg ik te horen dat er een zwarte in het systeem stond en waarom ik hem gratis had, foutje bedankt T-Mobile. Voor een witte moest ik alsnog de 170 betalen dus ik vind zwart ook best mooi :) Was dus nieuwsgierig of ik de enige ben gezien de reactie van de t-mobile dame vandaag. Bevestiging moet voor eind volgende week komen anders moest ik nog even bellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik krijg hem GRATIS :D met een relax 35 De dame van TM was ook super verbaast en vertelde mij dat dit eigenlijk niet kon. Heb inmiddels al 3x gebeld en het staat echt in het systeem. |
Ohjee, pech voor de iPhone white bestellers:
Apple Delays White iPhone 4 Until Later This Year - Mac Rumors |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36. |