iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

I Xyzyx I 21-07-10 14:29

Nu snap ik dat er vandaag geen reserveringen zijn dan.. Ze willen gewoon eerst netjes alles van gister afwerken:D

276159 21-07-10 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras (Bericht 494843)
@276159 ik denk dat de beste man op de drukste dag van T-mobile de discussie uit de weg wou gaan en dit aan zijn manager wou over laten om jou te vertellen dat er echt geen actie/korting mogelijk is voor de iphone 4.

Doen wij ook altijd op mijn werk, moet vaak klanten een bevestiging sturen met daarin dat het echt niet mogelijk is ........ etc

Maar ik hoop voor je dat het jou lukt, want zou na 6 jaar zou ik ook wel een aanbieding verwachten.

Ik werk zelf als sales executive, dus weet wel hoe er omgegaan wordt met deze dingen. Persoonlijk vindt ik het de grootste miskleun in jaren vinden, om wel korting te geven op gelijkende toestellen, maar net niet op de I4. Wat is het winstaandeel van TM bij zo'n keus, hun share hebben ze toch wel anders geven ze ook geen korting op een 3GS. Ze verliezen er juist een klant mee & tevens veel slechte mond-op-mond reclame.

Svenkras 21-07-10 14:44

@276159 Als jij als Sales executive werkzaam bent vind ik dat je een rare gedachte gang heb betreft deze beslissing van T-mobile. Waarom korting geven op een telefoon die uitverkocht gaat geraken !? Verliezen er relatief weinig tot geen klanten mee omdat T-mobile exclusieve aanbieder is van de Iphone. en er konden zoals hun vertellen alleen klanten inschrijven op de nieuwe Iphone.

En dan Mond op mond reclame, rare reclame zal dat zijn! Lastig praten met een Iphone in je mond en die dan door geven als je jou mond op iemand anders zijn mond heb....:D

Mond Tot Mond reclame .....

bzb 21-07-10 14:49

ik ben net gebeld!!!!, ik ben er weer bij en dat is viva!!, nou wat werd mij duidelijk, ik krijg de uiteindelijke bevestiging de 30 ste, ik zit bij de eerste groep, dus voor telefoons die in de winkel zogenaamd zijn gereserveerd. dan gaan ze pas kijken wanneer ze er zijn, want!!!! de 30 ste wil niet zeggen dat de iphones er al zijn, ze moeten nog komen. vandaar de 6 tot 8 weken :(

Acrobat 21-07-10 15:04

Iedereen uit de voorinschrijving zit bij de "eerste groep" lijkt me, je hebt alleen mensen uit die groep die de telefoon al de 30e krijgen en mensen die 'm 10 weken later krijgen en nog een hele boel mensen die 'm ergens daar tussen krijgen. ;)

bzb 21-07-10 15:21

nomaals, niemand weet zeker dat de phones er de 30 ste zijn :) dat was volgens tm de rede van de 6 tot 8 weken

276159 21-07-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras (Bericht 494870)
@276159 Als jij als Sales executive werkzaam bent vind ik dat je een rare gedachte gang heb betreft deze beslissing van T-mobile. Waarom korting geven op een telefoon die uitverkocht gaat geraken !? Verliezen er relatief weinig tot geen klanten mee omdat T-mobile exclusieve aanbieder is van de Iphone. en er konden zoals hun vertellen alleen klanten inschrijven op de nieuwe Iphone.

En dan Mond op mond reclame, rare reclame zal dat zijn! Lastig praten met een Iphone in je mond en die dan door geven als je jou mond op iemand anders zijn mond heb....:D

Mond Tot Mond reclame .....

Dat laatste is een veelgebruikte spraakverwarring, dus aardig laag dat je er op zo'n manier op in springt, of ben je echt zo punctueel.

Wat betreft het uitverkocht raken van de Iphone heb je gelijk, maar dit geeft nog niet weg dat je je vaste klanten een compensatie dient te geven voor hun loyaliteit.

Weet niet of je zelf wel eens gehoord heb van loyaliteit programma's in de hospitality/reisbranche. Maar dit is een uitstekend voorbeeld van loyaliteit naar klanten. Ondanks dat hotels cq. vliegtuigen vol geraken, blijven de vaste klanten toch hun voordeel houden tov de incidentele boeker.

Betreft hun exclusiviteit; je zou toch eens beter het nieuws in de gaten moeten houden. Vodafone / KPN zullen de Iphone4 ook gaan leveren. Met de gedachtengang dat er lange levertijden verwacht worden, en tevens problemen met de huidige batch & witte Iphone zou ik me als TM wat beter opstellen. Hun laatste problemen m.b.t. 3G netwerk heeft ze ook geen windeieren gelegd. Tevens wordt het voor veel mensen aantrekkelijker om een SIM only abbo aan te gaan schaffen, met de huidige bijbetalingen die je moet doen voor de telefoon.

Rekenvoorbeeld:
Aanschafprijs Iphone €650 voor een 32GB (krijg korting op Apple producten via het werk)
50% korting op mijn abbo voor een looptijd van 12 maanden (€15x12 = €180,00)

dit zou mij dus over 12 maanden €830,00 gaan kosten

Aanschafprijs Iphone €459,95 voor een 32GB bij TM icm I-150 12 maanden
Abbonementskosten voor 12 maanden (€29,95 x 12 = €359,40)

€913,40 over een looptijd van 12 maanden.

Sorry maar dan is mijn keus wel duidelijk als ik geen korting kan bedingen bij TM.

MrMaikey 21-07-10 15:34

Ik kom net uit de shop en die kijken ook met argwaan naar de 30e toe. Ze verwachten iig wel dat er een levertijd zal zijn van enkele weekies. Maar oke, ik had een reservering in de shop van 9 juli. Gisteren werd er door de klantenservice/verkoop een mooie aanbieding gedaan en toen ik een beetje onder druk werd gezet heb ik daarop ja gezegd. Niet wetende dat het achteraf gedeeltelijk negatief uitvalt. Zo kwam hij met kortingen aan op een relax abo, volgens hem geen verschil alleen korting, ME NEUS.. Maar oke had geen bedenktijd of tijd om dat uit te zoeken..

Uiteindelijk nogmaals gebeld en iig de vernieuwing om laten zetten naar gewoon I-150. Annuleren bleek niet meer handig te zijn ten opzichte van de winkel aangezien die hem mogelijk ook niet direct leverbaar hebben.

De winkel vond het erg slecht dat die eerste verkoper mij aanbiedingen heeft gedaan die niet bij mijn behoefte passen. Alleen werken die 2 afdelingen shop en telefoon totaal los van elkaar dus hij kon niets meer dan mijn 50 euro teruggeven en hopen dat ik die via de telefoon zsm krijg..-_-..

Voel me stupido! Vooral omdak nu totaaaaaal niet weet wanneer ik hem kan verwachten sniff..

Acrobat 21-07-10 15:36

MrMaikey; je had de reservering in de winkel toch ook later nog op kunnen zeggen om zo even op "twee paarden te wedden"?

bzb 21-07-10 15:37

kom kom geen traantjes.. uiteindelijk is er een 4 voor ieder :)

maar dat personeel in de shops...

Svenkras 21-07-10 15:44

@276159 Het was niet laag bedoelt, daarom ook de :D Over loyaliteitsprogramma heb ik wel het één en ander, vroeg in stages mee te maken gehad en daar heb je zeker een punt mee. Begrijp mij niet verkeerd ik zou ook graag een korting zien, maar als je nu kijkt wat er gebeurd met de mensen die geen klant zijn van T-mobile die hebben niet eens de kans om een iphone 4 te bestellen dus daar is ons voordeel! Had nogmaals liever een korting gezien.

Over de exclusiviteit. Ik weet ook dat Vodafone de Iphone 4 gaat verkopen, maar NU NOG NIET!!!! en dat is voor alle early adaptors en gadget freaks nu net waar T-mobile op inspeelt.... Waardoor zij , op dit moment exclusief zijn.

NiekR 21-07-10 15:46

Net even T-Mobile gebeld of mijn verlenging wel goed is doorgekomen. Startdatum van het (oude) contract is 16 juli 2008. De medewerker zei dat mijn contractsvernieuwing staat gepland op 16 augustus 2010, maar dat ik pas 8 weken later mijn iPhone zal ontvangen! :')

MrMaikey 21-07-10 15:47

@Acrobat: Naja als je telefonisch hebt besteld is je VERNIEUWING van je abo meteen ingevoerd.. Ofwel als je er van af wilt op het moment dat je gebeld wordt door de shop dan moet je callcenter bellen en dan duurt het wel ff (volgens hen) 2 weken voor je vernieuwing eruit is. Tot dan kan je shop niet je abo vernieuwen ofwel je toestel meegeven. Aangezien het 2 aparte gedeelte van TMob is.

Ofwel de een is een reservering per papier waarbij je in een map komt terwijl de ander al direct een aanpassing is in je persoonlijke gegevens en dus direct ook al in systemen van TMob verwerkt wordt. Als je dat dus gedaan hebt dan wordt het wedden wel lastiger..

Acrobat 21-07-10 15:50

Helder MrMaikey; in dit geval kon je dan niet anders inderdaad. Ik hoop dat 't meevalt, succes!

MrMaikey 21-07-10 15:54

Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks meer uit het callcenter heeft hun doel bereikt, mijn verlenging ligt nu bij hun en niet meer in de shop -_-.. Ben echt benieuwd hoe los het gaat lopen als ie zo langzaam geleverd gaat worden ^_^

Zelfde als je 8:15 beld en pas om 17:15 teruggebeld wordt om het gesprek te voeren vanwege de drukte. Dan is het eigenlijk oneerlijk als je onderaan de stapel komt omdat je er niet doorheen kwam en pas 17:15 gebeld wordt -_- lolz..wat een gedoe! ^_^

276159 21-07-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras (Bericht 494959)
@276159 Het was niet laag bedoelt, daarom ook de :D Over loyaliteitsprogramma heb ik wel het één en ander, vroeg in stages mee te maken gehad en daar heb je zeker een punt mee. Begrijp mij niet verkeerd ik zou ook graag een korting zien, maar als je nu kijkt wat er gebeurd met de mensen die geen klant zijn van T-mobile die hebben niet eens de kans om een iphone 4 te bestellen dus daar is ons voordeel! Had nogmaals liever een korting gezien.

Over de exclusiviteit. Ik weet ook dat Vodafone de Iphone 4 gaat verkopen, maar NU NOG NIET!!!! en dat is voor alle early adaptors en gadget freaks nu net waar T-mobile op inspeelt.... Waardoor zij , op dit moment exclusief zijn.

@Svenkras
Helaas valt ook dat voordeel weg, aangezien zowel de shops als telefonische verkoop voor alle klanten in gebruik was. Had men echt met vaste klanten willen werken, dan was de I4 enkel en alleen met MyTmobile te gebruiken (en dat was nu net out of order:confused:)

Exclusiviteit op dit moment hebben ze wel staan, maar met de huidige service en het debacle van gisteren verwacht ik 30 juli helemaal een drama. Uit de historie met TM zullen de shops medewerkers hun reet afvegen met lijsten en pre-sales. Deze mensen hebben toch al €50,00 betaald dus komen toch wel hun Iphone halen, al is het maar 6 weken later, dit is immers met een grote slag om de arm bij iedereen voorgehouden. Dan spreken we dus over September 2010, de tijd dat volgens de hardnekkige geruchten ook Vodafone mee gaat spelen op de Iphone markt.

Tuurlijk gaat TM zoveel mogelijk klanten wel een Iphone toesturen, maar ze gaan dit zeker slim spelen, en nieuwe klanten in de winkels zullen dus ook gewoon met een Iphone naar huis kunnen gaan. Weet jij hoeveel stuks ze in back-office hebben liggen, dit is dus de truc die TM gaat gebruiken.

Update: Ik zal iig een snelle blik werken 30 juli op My Tmobile wat ik online kan krijgen voor aanbieding, anders wordt het gewoon een Iphone uit de buitelandse Apple store halen met mijn korting.

Net een mail gehad, dat er op dit moment geen kortingen gegeven konden worden, omdat de medewerkers met vaste prijsstaffels werken, en ze niet voldoende ruimte zien om iedereen een eigen deal te laten maken.
Volledig begrijpelijk, want ik geef een part-time telefoniste ook niet het recht om prijsafspraken te maken :)

MrMaikey 21-07-10 16:09

Hmmm maar waarom heb ik dan 60 euro korting op mijn toestel...hij gaf me wel RELAX abo erbij die ik snel heb laten corrigeren toen ik erachter kwam dat die snelheid veel minder was.. Hij bood aan dat ik 209,95 hoefde te betalen ipv 269,95.

En op zich is het maar 60 euries, maar beter dan niets..:P

brunobanani 21-07-10 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 494947)
MrMaikey; je had de reservering in de winkel toch ook later nog op kunnen zeggen om zo even op "twee paarden te wedden"?

Als dan de phone in de shop eerder is krijg je hem niet mee omdat ze je abbo niet kunnen verlengen omdat er al een order loopt erop.

laika666 21-07-10 16:18

Net door T mobile gebeld. Dat je pas bericht krijg op of na 30 juli. Ik krijg de iphone van de eerste zending. yes!

Phyt 21-07-10 17:38

Wat ik mij afvraag nu ik voor de iphone 4 zwart 16gb besteld heb telefonisch.
Of er ook de microsim gelijk bij word geleverd of moeten we die apart na gestuurd krijgen ?

brunobanani 21-07-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey (Bericht 494975)
Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks meer uit het callcenter heeft hun doel bereikt, mijn verlenging ligt nu bij hun en niet meer in de shop -_-.. Ben echt benieuwd hoe los het gaat lopen als ie zo langzaam geleverd gaat worden ^_^

Zelfde als je 8:15 beld en pas om 17:15 teruggebeld wordt om het gesprek te voeren vanwege de drukte. Dan is het eigenlijk oneerlijk als je onderaan de stapel komt omdat je er niet doorheen kwam en pas 17:15 gebeld wordt -_- lolz..wat een gedoe! ^_^


Ze kunnen het niet maken om mensen die om 8.15 hun nummer inspraken en pas om 17.15 teruggebeld werden voorrang te geven.

Ik heb ook vanaf 8.00 uur lopen bellen en F5'en. Om 11.15 kon ik via My Tmobile verlengen. Omdat ik al een order heb ben ik niet meer teruggebeld. Zou zuur zijn om de order van iemand die later of vandaag is teruggebeld voorrang te geven. Ik heb ook om 8.05 uur mijn tel nr ingesproken.
snappie?:cool::D

PardyHardy71 21-07-10 18:30

Beste xxxxxxxxx,

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.

Met vriendelijke groet

T-Mobile

Nou ik ben echt benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op de zwarte versie van de iPhone 4 32GB met een 1 jarige iPhone 500 contract....

bangnl 21-07-10 18:36

Ik heb gisteren ook via de telefoon (8:15) de 4 gepreorderd maar nog geen bevestingmail/telefoontje gekregen. Klopt dit?

MrMaikey 21-07-10 18:45

Wuha naja snap ook wel dat als je 17.15 gebeld wordt terwijl je 8.00 aan de telefoon hangt niet perse voorrang hoort te krijgen maar toch.. Het is zuur half uur in de wacht te hangen en dan de melding te krijgen dat ze je terug bellen.. Sommige zijn echt pas laat teruggebeld.. Heb ook een vermoeden dat die flinke aantal weken een zekerheidssignaal zijn.. Komt vast goed! Vooral omdat tmobile klanten iig voor gaan, scheelt weer.. Ook al is t jammer voor vele.. Kan niet wachten!

Operafreak 21-07-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PardyHardy71 (Bericht 495190)
Beste xxxxxxxxx,

Nou ik ben echt benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten op de zwarte versie van de iPhone 4 32GB met een 1 jarige iPhone 500 contract....

Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...

Acrobat 21-07-10 18:47

Er zit echt een steekje los bij T-Mobile. Ze sturen zojuist onderstaande email naar me (en waarschijnlijk velen anderen) terwijl ik geen email heb gekregen voor de voorinschrijving. Je stuurt mensen die je geen mail stuurt voor de voorinschrijving toch niet een email dat de voorinschrijving vanwege het geweldig succes is gesloten? Ongelovelijk!


---
Beste ,

De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten was gisteren een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten gisteren 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tussen nu en 30 juli is er helaas geen voorinschrijving voor iPhone4 meer mogelijk.

Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile


kap 21-07-10 18:50

Ik kreeg deze mail om 16.50:

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile

Maar in lijdzaamheid afwachten?!

I Xyzyx I 21-07-10 18:53

Ik kreeg die mail ook, hopelijk zit ik bij de eerste lichting maar zal vast wel omdat ik om half 10 ingeschreven heb.. Afwachten dus:)

suzannehenst 21-07-10 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 495205)
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...

Waarom niet? Ik heb ook met early renewal besteld. Kost alleen 69.95 extra. Gaan ze gewoon mee akkoord, hoor!

Sjeik18 21-07-10 19:12

ik heb ook zo'n mail gekregen! gelukkig heb al een reservering bij me T-Shop dus ik hoop dat 1 van die bij de eerste levering is

De Generaal 21-07-10 19:24

// Diverse berichten verplaatst

TruthSolution 21-07-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat (Bericht 495207)
Er zit echt een steekje los bij T-Mobile. Ze sturen zojuist onderstaande email naar me (en waarschijnlijk velen anderen) terwijl ik geen email heb gekregen voor de voorinschrijving. Je stuurt mensen die je geen mail stuurt voor de voorinschrijving toch niet een email dat de voorinschrijving vanwege het geweldig succes is gesloten? Ongelovelijk!


---
Beste ,

De iPhone voorinschrijving voor bestaande klanten was gisteren een overweldigend succes. De belangstelling is vele malen groter dan verwacht. Bestaande klanten die reeds vooringeschreven hebben, willen we graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Omdat we een beperkte levering verwachten, vinden wij het verstandig om te stoppen met de voorinschrijving. Daarom is er besloten om de voorinschrijving voor bestaande klanten gisteren 20-07-10 om 20.00 uur stop te zetten. Tussen nu en 30 juli is er helaas geen voorinschrijving voor iPhone4 meer mogelijk.

Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.


Met vriendelijke groet,

T-Mobile


Hier precies zo: waren ze toch even vergeten, ondanks inschrijving op hun nieuwsbrief, deze vaste klant te informeren over de voorverkoop. Dus maar even gebeld met de klantenservice... ze geven bij T-mobile met alle plezier toe dat ze fout zaten, maar je dacht toch niet dat ze van plan zijn die fout te herstellen... GRRR! Vodafone of KPN dan maar...

john1979 21-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzannehenst (Bericht 495225)
Waarom niet? Ik heb ook met early renewal besteld. Kost alleen 69.95 extra. Gaan ze gewoon mee akkoord, hoor!

Dit is gewoon mogelijk. Ik heb dit ook gevraagd in de T-Mobile shop om via deze weg een iPhone 4 te kunnen nemen. De manager vertelde mij dat dit geen probleem is en dus gewoon mogelijk is.

Ik kon de iPhone 4 afgelopen dinsdag voor bestellen en het contract e.d. word bij het ophalen van de iPhone 4 in orde gemaakt.

NiekR 21-07-10 20:06

Ik heb nog geen mail ontvangen! :o

PardyHardy71 21-07-10 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NiekR (Bericht 495298)
Ik heb nog geen mail ontvangen! :o

Ik had vanochtend naar Tmobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen bevestigings email had gehad van ze... de aardige jongen vertelde mij dat de voorbestellingen overweldegend waren en dat ze momenteel alles aan het verwerken zijn en als ik morgen om 18.00 nog niks had gekregen ik gewoon mocht bellen... Ben je geen klant hoef je helemaal niks te verwachten...

Gewoon afwachten dus lijkt me...;)

TruthSolution 21-07-10 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PardyHardy71 (Bericht 495305)
Ik had vanochtend naar Tmobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen bevestigings email had gehad van ze... de aardige jongen vertelde mij dat de voorbestellingen overweldegend waren en dat ze momenteel alles aan het verwerken zijn en als ik morgen om 18.00 nog niks had gekregen ik gewoon mocht bellen... Ben je geen klant hoef je helemaal niks te verwachten...

Gewoon afwachten dus lijkt me...;)

Mij werd telefonisch verteld dat ik niet alsnog op een bericht hoefde te rekenen en dat ik gewoon het beste de 30e met ze kon bellen om alsnog de iPhone 4 te bestellen...

PhresiF 21-07-10 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NiekR (Bericht 495298)
Ik heb nog geen mail ontvangen! :o

Zelf heb ik ook, maar ik kan me voorstellen dat ze al die bestelling niet in een keer kunnen verwerken. Dus we zullen hem best nog wel krijgen

Acrobat 21-07-10 20:35

oops, verkeerde topic

robje64 21-07-10 20:40

kunnen jullie je mijn post nog herinneren van gisteren?

Ik werd als NIET tmobile klant gebeld en mocht een iphone bestellen die dan vanmorgen
eigenlijk pas in het systeem gelogt zou worden, dus zou ik vanmorgen oorspronkelijk
niet meer in de wachtrij hoeven te zitten.

Toen kwam de melding dat tot 8 uur gisterenavond bestaande klanten nog konden
bestellen en alle anderen moeten wachten tot 30 juli en dan pas iets kunnen bestellen.

Dus ik dacht al: jammer zeg. moet ik nog volgende week opnieuw gaan proberen.

Wordt ik vandaag gebeld door een heer van TM dat mijn order van gisteren evengoed
geldt, maar dat die pas op 30 juli verwerkt gaat worden omdat ik niet klant ben.
En dus krijg ik 30 juli een bevestigingsmail, dat wilde hij even doorgeven.

En VANAF 30 juli is het dan nog 8 weken wachten.

Dat was de mededeling.

Dragon 21-07-10 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TruthSolution (Bericht 495262)
Dus maar even gebeld met de klantenservice... ze geven bij T-mobile met alle plezier toe dat ze fout zaten, maar je dacht toch niet dat ze van plan zijn die fout te herstellen... GRRR! Vodafone of KPN dan maar...

Je laat je toch niet gek maken door hun.

En als T-Mobile echt zou willen dat hun server er uit zou klappen, hadden ze inderdaad een mail kunnen sturen naar alle klanten van hun.

Het was nu al een gekke huis, laat staan als ze dit uitgebreid hadden geadverteerd, dan hadden ze de voorinschrijving na een paar uur of zo al kunnen sluiten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.