Heeft iemand een iphone 4G pre-order over?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Vrienden, Ik wil graag een Iphone 4G hebben, helaas heb ik geen pre-order geplaatst Nu vroeg ik me af of iemand misschien naar UK ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand een iphone 4G pre-order over??
Beste Vrienden,
Ik wil graag een Iphone 4G hebben, helaas heb ik geen pre-order geplaatst Nu vroeg ik me af of iemand misschien naar UK of France gaat en een pre-order over heeft?? Misschien kan ik dan meerijden, en de bezine kosten splitten?? ( Ik regel een goede kan met koffie ) Of als iemand niet meer kan gaan zou ik graag de order over nemen. Mocht je interesse hebben laat gerust een berichtje achter of stuur een PM. Bedankt!! Groeten, Dean Laatst gewijzigd door TheCrow; 23-06-10 om 14:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 pre-order in UK | laurensd | Koopinformatie Rest Europa | 4012 | 05-12-10 22:27 |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|