Ontzettend vele oplichters op marktplaats.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen willen ook opgelicht worden, ze zijn er zelf bij Heel veel willen voor 400 euro een iPhone 4 en die denken dan automatisch dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mensen willen ook opgelicht worden, ze zijn er zelf bij
Heel veel willen voor 400 euro een iPhone 4 en die denken dan automatisch dat een 3GS nog maar 200 euro waard is dankzij die oplichtersadvertenties, zucht.
|
|
|
||||
|
||||
Hoeveel topic's je hier ook aan besteed, ze blijven komen die voor minder dan EUR 500,00 een 4G zonder abbo denken te kopen.
Kwestie van vraag en aanbod: zolang mensen opgelicht willen worden, zullen er oplichters zijn En als je (na veel moeite) een nieuwe Iphone te koop aanbied met winst, ben JIJ de oplichter omdat je een hogere prijs rekent... Ik heb vorig jaar een 3GS verkocht en heb nog steeds contact met de koper. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhoneservicepoint is een echt bedrijf die een stevige prijs rekent voor de iPhone 4 maar ook 2 jaar garantie geeft, samen met een goede winstmarge zorgt dit voor een wat duurdere aanbieding. De keuze is i.v.m. diefstal gemaakt om geen iPhones in het pand te hebben maar alleen via de koerier te versturen. Dat zit prima in elkaar. |
|
|||
|
|||
Ik weet dat het moeilijk is mensen, maar wees niet eigenwijs en heb nog heel eventjes geduld.
Voor de grap stuurde ik een mailtje naar zo´n iemand uit nigeria, van kan ik je Iphone 4 kopen? Dan kreeg ik bankgegevens, en ik stuurde nog een mailtje terug van. Dan stuur ik het geld wel naar nigeria, gelijk stil. Nooit meer wat van gehoort. |
|
||||
|
||||
Da's inderdaad het enige leuk aan dat soort oplichters. Als je je eens stierlijk verveelt kan je ze helemaal suf mailen met de meest onmogelijke vragen om ze onnodig veel werk te bezorgen.
|
|
|||
|
|||
Als ik kon hacken had ik al die oplichters hun computers defect gemaakt, ik meen het serieus. Want het is niet verdienen wat ze doen, maar stelen.
Ik zag gister op marktplaats een advertentie van een Iphone 4 voor 300 euro, dat mensen er in geloven dat je voor dat geld een Iphone 4 kan kopen snap ik ook niet hoor. Moet wel minimaal 500 of 600 euro zijn, en dan moet je nog geluk hebben. |
|
||||
|
||||
heb er vandaag een gezien voor 729 euro voor een iphone 4 32 gb. deze kan alleen worden opgehaald. wat denken jullie hiervan??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gister had ik ook zo'n geval was me aan het vervelen en heb gewoon een reactie gestuurd aan iemand die een nieuwe iPhone 3GS 32GB aanbood voor 150€, met als hoofdvraag of de iPhone onder rembours verzonden kon worden.
Ik kreeg al vrij vlot een mailtje terug, dat een rembours zending geen probleem was. Maar ik moest wel het geld over maken via paypal of bank. Maarja de verkoper weet dus blijkbaar niet wat een rembours zending is En toen verveelde ik mij niet meer. Want de advertentie en de gebruiker zijn ondertussen van marktplaats verwijdert |
Labels |
iphone4, oplichters |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet oplichters? | stijn44 | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-02-11 10:16 |
Oplichters Op MP | jeur | Koopinformatie Nederland | 11 | 16-11-10 22:17 |
Oplichters ontmaskerd A.M. / V.C. / C.V | frankyboy 66 | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-10-10 15:12 |
Mac OS X: iTunes ontzettend traag | chinkone | iTunes | 2 | 18-08-08 17:45 |
|
|