Citaat:
|
Citaat:
|
@asroo
Wanneer heb je de microsim gekregen? tegelijk met de telefoon of eerder al? |
Citaat:
|
Citaat:
Is inderdaad een standaard e-mail, kreeg vanavond dezelfde mail: Geachte heer/mevrouw, Wij leveren de Iphone 4 uit op basis van datum van binnenkomst van het contract en een eventuele betaling. De eerste levering is inmiddels aan ons geleverd en is direct aan onze eerste klanten uitgeleverd. Helaas is het niet gelukt om uw order ook bij deze eerste levering te krijgen. Wij verwachten binnen twee weken nieuwe leveringen te krijgen en zullen ons uiterste best doen het toestel zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail. |
Ik weet dat ik mijn volgende Iphone gewoon rechtstreeks via t-mobile bestel. exclusieve partner me reet....... als een van de eerste de iphone 4........ allemaal loze beloftes. je wacht net zolang als bij iedere andere webshop. soms heb je hem via andere wegen zelfs nog sneller is al gebleken.
|
Ik had hem 27 juni bestelt en 29 juni was alles binnen / betaling en contract
|
Maar de 2e levering is dus nu ook al verzonden denk ik, dat betekent dan dat ik nog een tijd moet wachten tot er weer een levering komt, heb contract 27 juli verstuurd. kunnen de mensen die bij de 2e levering zitten even zeggen wanneer hun contract is ontvangen zodat we ongeveer weten hoever ze al zijn met iphones leveren en of we dan kans hebben om bij de volgende levering zitten.
|
Citaat:
en nog geen bericht van mijn iphone 4. ik heb mijn twijfels of er een 2e levering is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Raar... Hoe kan asroo dan wel zijn iphone hebben ontvangen terwijl hij ook 16gb heeft en pas later heeft besteld
|
Citaat:
|
Ah had dus niet goed gelezen. Ik dacht dat er juli stond ipv juni,
maar dit betekent dus dat ze bij 2e levering nog steeds niet echt ver zijn met iphones uitdelen. Zal nog wel heeeel lang duren voordat ik hem heb. :s |
Ja ligt aan de lading die ze krijgen denk ik. Had ergens gehoord of gelezen dat ze behoorlijke bestelling iPhones geplaatst hebben. Als ze dan ook een behoorlijke levering krijgen zou dat natuurlijk mooi zijn. Ik hoop wel dat hij voor volgende week vrijdag geleverd wordt, ga dan namelijk naar Londen en ga zeker een bezoekje brengen aan de nieuwe Apple Store. Als ze hem daar op voorraad hebben kan ik hem niet meenemen uit Londen omdat ik mijn bestelling bij BelSimpel al betaald heb :(
|
Citaat:
Vraag ff over ze t over de email kunnen bevestigen. |
Ik heb hem de 27e al besteld en contract is toen ook ontvangen.
Ze zullen mij vast al wel aangemeld hebben bij t-mobile :( Had het ook graag willen annuleren dus vraag het toch even via de mail. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij checkt men bij T-Mobile of je mag vernieuwen. Echter om het contract in te dienen bij T-Mobile (en het dus echt te verlengen) heeft men het i-mei nummer van de telefoon nodig. Dit oa. voor de commissie en voor eventueel je simlock over 1 jaar te unlocken. Dus zonder iphone 4 verlengen ze het contract niet. Ik heb eerst een witte iPhone 4 besteld met een 2 jarig contract bij Belsimpel en dat heb ik om laten zetten naar een 1-jarig contract met een zwarte iPhone (vanwege de witte iPhone perikelen). Dat kon gewoon. Ik wacht ook nog op de iPhone 4 sinds 5 juli maar als ik op My T-Mobile kijk, staat mijn contract nog steeds op het oude contract (welke afliep op 26 juni jl.). Dus dat is nu nog niet vernieuwd.
|
Citaat:
|
Annuleren moet gewoon kunnen. Als ik jou was, zou ik alleen ook bellen met Belsimpel, want op e-mails heb ik geen antwoord ontvangen.
|
Iemand eigelijk al een keer gebeld naar belsimpel?
|
kreeg net weer het 'standaard' mailtje.
---- heer/mevrouw Wij leveren de Iphone 4 uit op basis van datum van binnenkomst van het contract en een eventuele betaling. De eerste levering is inmiddels aan ons geleverd en is direct aan onze eerste klanten uitgeleverd. Helaas is het niet gelukt om uw order ook bij deze eerste levering te krijgen. Wij verwachten binnen twee weken nieuwe leveringen te krijgen en zullen ons uiterste best doen het toestel zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail. |
laatste keer dat ik bij belsimpel iets besteld heb..
|
Ze reageren inderdaad niet op e-mails...ik heb hetzelfde probleem. Ik moet toegeven dat ik meer verwacht van 'beste mobiele telefonie webwinkel' met een gemiddelde van een 8,2 op kieskeurig. Maar wat communicatie betreft zijn ze waardeloos...
|
Kunnen we niet een korting eisen, omdat ze het product veel te laat leveren?.
|
Citaat:
Maar ach...als ze nou gewoon al eens netjes de klanten op de hoogte zouden houden en reageren dan zou dat ook al een stap in de goede richting zijn... |
Lees net even de FAQ van de iphone door op belsimpel, en daar staat:
'Wij doen onze uiterste best om alle klanten snel van de nieuwe iPhone te voorzien, maar de exacte leverdatum van de iPhone 4 is nog steeds enigszins onduidelijk. Belsimpel.nl houdt u uiteraard van de levertijd op de hoogte!' Volgens mij doen ze dat laatste deel niet echt.. |
Terugkijkend in de berichten zie ik een hele hoop zaken die we ook kunnen versturen naar:
Suggesties Ondanks dat we ons best doen om al je mobiele telefonie zaken zo goed mogelijk te regelen vallen er altijd dingen te verbeteren. Is je iets opgevallen dat beter kan op onze site of in onze orderafhandeling? Laat het ons alsjeblieft weten. Zo kunnen we onze service voor jou en andere klanten in de toekomst verder verbeteren. Elke maand geven we een Irischeque van €25,- weg aan degene die ons de beste suggestie mailt. Je kan je suggesties mailen naar suggesties@belsimpel.nl of bellen met onze klantenservice via 050-2103404 Jammer dat ze maar 1 Irischeque weggeven :) want volgens mij zullen ze veel suggesties ontvangen :rolleyes: |
Nou bij deze is mijn bestelling geannuleerd bij Belsimpel.nl
Eind van de week heb ik mijn iphone binnen via telefoonkopen.nl :) |
Citaat:
|
Ik heb telefoonkopen.nl gewoon vanmiddag gebeld en toen was net de laatste iphone 4 die ze op vooraad hadden 10 minuten geleden verkocht, maar ze zeiden dat ze vrijdag weer een levering binnen krijgen en daar zit ik dan sowieso bij, omdat ze daar niet aan reserveren doen maar voor mij een uitzondering hebben gemaakt.
Je kan zelf ook nog proberen om een paar filialen dicht in de buurt te bellen, je hebt daar nog een aardige kans dat ze ze gewoon op voorraad hebben liggen. |
helaas kan ik niet meer annuleren mijn verlening is al ingegaan...
|
Net 2x gebeld met belsimpel, eerste man kon niet zoveel vertelen over de leveringsduur. Alleen dat hij verwacht over 2-3 weken 'iedereen' een iphone te kunnen opsturen. Daarna nog met een vrouw gebeld. Deze zei dat ze nu al 2 leveringen hebben binnen gekregen, met alleen maar 16GB iphones. Ze dacht dat er deze week nog een levering binnenkwam en hoopte dat daar 32GB iphones bij zaten, maar die gingen dan natuurlijk naar de mensen die hem als eerst besteld hadden..enz..
Ze houden ook geen lijst bij met de volgorde van uitlevering, wat me raar lijkt.. maar waarschijnlijk bedoelde ze dat ze dat niet kan zien of niet mag zeggen.. nu maar wachten dus.. |
Vandaag uiteraard weer met Belsimpel.nl aan de telefoon gehangen. Vandaag iemand aan de telefoon gehad die mij meer kon vertellen, maar ondertussen ook heel vaag overkwam.
Na wat standaard vragen, aangekomen bij de hamvraag: "Wanneer kan ik mijn iphone 4 verwachten?" antwoordde hij: "Ik zie dat u vooraan in de rij staat in de wachtrij, dus u zucht hem weldra hebben! IK vroeg: is vooraan in de rij nr 10 terwijl er 100 wachtenden zijn, of is vooraan in de rij nr 100 terwijl er 1.000 wachtenden zijn?? "Daar mag ik u geen antwoord op geven meneer", zei je goed ingestudeerde medewerker ! Tja.. dan wacht ik het maar weer af.. zei ik ... Conclussie: Ik weet nog helemaal niets!! :confused:! |
Citaat:
|
Citaat:
Welke versie heb je besteld de 16GB of 32GB? |
Citaat:
@joostblom: Ik denk dat ze precies kunnen zien op welke plek je staat voor uitleveren. Ik zou het behoorlijk sterk vinden als een geautomatiseerd bedrijf, niet zou kunnen zien hoe de klantenstroom loopt. Belsimpel wil gewoon niet kwijt op welke plek je staat en hoeveel telefoons ze per batch binnenkrijgen. Het is toch te gek voor woorden dat een winkel je je nooit van gehoord hebt ( telefoonkopen.nl) iphone's gewoon fysiek in de winkel heeft, zonder dat ze 1cent uitegeven aan reclame en een winkel die mededeelt dat ze exclusief aanbieder zijn van Tmobile en met de slogan : wil je je iphone 4 als eerste van nederland ontvangen, bestel dan hier! " Je minimaal 4 weken laat wachten zonder dat je op de hoogte wordt gehouden mbt je leveren. Tja.. genomen waar je bij bent... t s niet anders.. |
Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik 'm op z'n vroegst eind deze week kan verwachten.
En ook ik word totaal niet op de hoogte gehouden over wat dan ook, slechts na lang doorzeuren. Erg slecht en ook zeker mijn laatste aankoop via hun website. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12. |