iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

Wesko 12-08-10 14:11

Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.

Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor ;)

rabe 12-08-10 14:50

Het heeft even geduurd maar ze geven dan ook een hele uitleg waarom het niet aan Belsimpel ligt (vandaag in de mailbox):

Citaat:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl!

Gezien de grote vraag naar informatie omtrent de orderstatus willen wij u via deze weg informeren over actuele status van de T-Mobile Apple iPhone 4 in Nederland.

Zoals u weet is er in Nederland enorme schaarste van iPhone 4’s. Of deze schaarste bewust gecreeërd wordt door Apple of niet kunnen wij helaas niet inschatten. De meeste Apple winkels hebben per filiaal slechts 2 toestellen ontvangen! Belsimpel.nl heeft inmiddels 2 leveringen iPhone 4’s ontvangen en uitgeleverd aan onze eerste klanten. We krijgen signalen van Apple en T-Mobile dat we hopelijk volgende week een flinke zending binnenkrijgen zodat we veel klanten hun iPhone 4 kunnen uitleveren. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven.

Vooralsnog worden er alleen nog zwarte T-Mobile Apple iPhone 4’s uitgeleverd. De 16GB versie is beter beschikbaar dan de 32GB versie. Vanwege productieproblemen zijn er nog geen witte varianten op de markt. Er blijkt een probleem te zijn met het aanbrengen van de witte verf. Vooralsnog worden de witte versies pas in oktober verwacht door Apple en T-Mobile. Belsimpel.nl zal als officieel online verkooppunt van T-Mobile net als bij de zwarte iPhone 4 bij de eerste webshops in Nederland horen waar de witte T-Mobile Apple iPhone 4 beschikbaar is. Wij zullen u hiervan op de hoogte houden.

Belangrijk om te weten is dat Belsimpel.nl alleen Apple iPhone 4’s aanbiedt die bestemd zijn voor de Nederlandse markt. Dit betekent dat alle iPhones een T-Mobile simlock hebben en niet werken met simkaarten van andere providers dan T-Mobile. Er is op dit moment veel tegenstrijdige berichtgeving over het leveren van de Iphone 4 via andere providers. Wellicht dat Vodafone medio oktober ook de Iphone 4 gaat leveren. Mochten andere providers de iPhone 4 ook gaan leveren, dan zal dit ook via Belsimpel.nl mogelijk zijn.

Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk uw iPhone 4 uit te leveren en hopen de komende weken al onze klanten gelukkig te kunnen maken met deze fantastische telefoon. We zullen u per e-mail en sms op de hoogte houden van de voortgang. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

In het vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Bas Wesselink
Bedrijfsleider Belsimpel.nl
Nog meer mensen dit berichtje ontvangen (of inmiddels een Belsimpel iPhone, want er zijn al twee leveringen de deur uit....)

Alex.c 12-08-10 15:45

Hier ook e-mail gehad.
In de tussentijd ook wat webshops opgebeld, geen iphone's op voorraad...

JustCo 12-08-10 15:52

Ik heb deze mail ook gehad.

kjappert 12-08-10 16:26

Ik heb net telefoonkopen.nl gebeld. Ook een levertijd van 3 weken. Heb ook de 30e besteld bij belsimpel.nl. Ik heb gister belsimpel gebeld, ze zeggen levertijd tussen de 2 en 4 weken.

gwjans 12-08-10 16:45

Heeft er al iemand een order bevestiging van de Phone House gehad vandaag? na het omzetten van de order van belsimpel naar the phone house?
en dan bedoel ik een bevestiging per mail.

mrich 12-08-10 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 527725)
Toevallig vanochtend gebeld met de PDAShop, die hadden gisteren nog voorraad, maar vandaag helaas niet meer. Toch bedankt voor de tip.

Kijk maar eens op de Belcompany site Daar staat al een hele tijd 'op voorraad' voor de iPhone 4 (16 en 32 Gb) maar als je belt krijg je meteen een bandje.....levertijd 6-8 weken !!!! :cool:
Oftewel... die voorraadstatus op websites zegt blijkbaar niet zoveel....)

p.roeleveld 12-08-10 17:07

Ik heb de bestelling bij Belsimpel geannulleerd. Heb zojuist een warte 16 Gb gehaald bij het iCentre in Uitgeest. Die hadden er wat op voorraad.

gwjans 12-08-10 17:44

heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?

White Muscle 12-08-10 19:52

Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder:d

NGroeneveld 12-08-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 528608)
Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder:d

Iedereen annuleren! Behalve White Muscle en ik! :D

aresbrutus 13-08-10 03:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wesko (Bericht 528050)
Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.

Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor ;)


Heb jij een E-mail ter bevestiging gekregen dat je order is geannuleerd? En dan ook binnen 2 dagen dat je m hebt geannuleerd? Want bij mij is het 2 dagen geleden en nog geen mail gekregen dat mijn order is geannuleerd. Heb na dit allemaal ook geen zin in gezeik dat ze het ''vergeten'' zijn.

edtje25 13-08-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 528411)
heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?

ik heb vandaag een bevestiging gehad van thp

Beste dhr ***

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een .

Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: *****

U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek).

U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer.

Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00.
Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur.

Met vriendelijke groeten,

The Phone House

gwjans 13-08-10 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 (Bericht 529100)
ik heb vandaag een bevestiging gehad van thp

Beste dhr ***

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een .

Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: *****

U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek).

U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer.

Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00.
Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur.

Met vriendelijke groeten,

The Phone House

netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?

edtje25 13-08-10 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 529122)
netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?

Ik kreeg dit mailtje gisteren tegen een uur of acht in de avond.

edtje25 13-08-10 09:48

nog effe ter aanvulling.

Gisteren de tmobile sjop binnengelopen en nagevraagd hoe daar de leveringen waren geweest.

2 weken geleden 5 stuks
vorige week 3 stuks
deze week 1 binnen gehad.

Tja.. dan kan ik 10 weken wachttijd wel begrijpen.

THP (call center) had er trouwens gisteren 15 binnen gehad. deze waren telefonisch binnen 2 uur weg.

gwjans 13-08-10 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 (Bericht 529201)
Ik kreeg dit mailtje gisteren tegen een uur of acht in de avond.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 529122)
netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?

oh......... voorraad bij the phone house is op. Ze hadden gisteren mijn vader gebeld (contract staat op zijn naam) maar kregen zijn voicemail. Had ze nog zo gezegd dat ze mij moesten bellen. Nu moet ik dus weer wachten.......... staat nummer drie op de lijst volgens de beste man.

edtje25 13-08-10 11:53

YESSS

Mijn iphone is binnen...
Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!!

gwjans 13-08-10 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 (Bericht 529373)
YESSS

Mijn iphone is binnen...
Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!!

gefeliciteerd..... ik moet weer wachten nu dus... zucht

RTW 13-08-10 13:35

Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.

Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt.

Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend.

En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had.

BarTender 13-08-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RTW (Bericht 529553)
Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.

Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt.

Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend.

En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had.

Welke winkel? :P

rabe 13-08-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RTW (Bericht 529553)
Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.

Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt.

Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend.

En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had.

Ik ben benieuwd hoe (en of) ze je klacht gaan behandelen...laat hier even wat weten als je iets hoort, ik wacht ook nog op een andere klachtbehandeling van belsimpel, maar dat gaat bij hun net zo als met de iphone...het duurt heel lang...en er komt wel/niet/wel/niet/wel/niets...:confused:

RTW 13-08-10 16:30

Ik heb inmiddels een reactie op mijn klacht, 10 minuten nadat ze via mail de klacht van Qshops hebben gekregen.

Er is gebeld, maar ik was in bespreking. Heb daarna een e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat ze graag de gang van zaken willen toelichten. En de toezegging mijn aanbetaling z.s.m. terug te storten (inmiddels wel een bevestiging van de annulering ontvangen).

Op zich een nette afhandeling van de klacht. Dat heb ik ze ook gemeld.

Ik heb alleen weinig behoefte aan een verdere toelichting. Je moet gewoon je afspraken nakomen en in ieder geval je klanten fatsoenlijk informeren en reageren op e-mails. Ook al kunnen ze zelf weinig doen aan de beperkte voorraad via T-Mobile.

Voor mij dus geen bestellingen meer bij Belsimpel of wat daar verder nog voor doorgaat (kreeg het standaard mailtje vanuit een andere handelsnaam, ook al erg onprofessioneel).

En de telefoon gevonden door het filiaal van telefoonkopen.nl in Roosendaal te bellen. Ze gaven zelf gisterenmiddag aan de laatste 16GB op voorraad te hebben.

gwjans 13-08-10 17:59

nog een tevreden over de afhandeling van belsimpel. Ik heb zojuist na mijn annulering het totale aankoop bedrag terug gestort gekregen. Nu hopen dat the phone house opschiet.

aresbrutus 14-08-10 01:06

Ik wou ook even melden dat ik mijn geld ook terug gestort heb gekregen vandaag. Vind het wel jammer dat dit gedoe allemaal moest, maar goed nu afwachten op een telefoontje van phonehouse voor een afspraak wanneer ze m binnen hebben.

edtje25 14-08-10 01:41

idd
Donderdagochtend geannuleerd, vrijdag avond mijn geld teruggestort.

Als ze nou eens in dat tempo iphone's 4 gingen leveren... :)

gwjans 14-08-10 09:42

de website van belnu.nl geeft aan dat het 16 gb model op voorraad is. hoe betrouwbaar zal dit zijn?

Alex.c 14-08-10 10:31

Vorig weekend stond er 'Direct leverbaar' en heb deze gelijk besteld.
Paar dagen later eens opgebeld, krijg je te horen dat deze niet op voorraad waren.
Schijnbaar stonden er nog een flink aantal backorders die eerst verwerkt moest worden.
Dit is in de tussentijd geweest dat er 'Direct leverbaar' stond, slecht...

Ik heb hem nu weer besteld bij Belnu.nl, ik hou jullie op de hoogte!

INCTRL 14-08-10 13:58

Zijn echt grappenmakers/ oplichters bij Belsimpel. Als je een iphone met contractvelenging wil (relax online) betaal je meer dan als je een nwe abbo neemt als nwe klant. ...probeer zelf maar uit op die website van die grapjassen.

White Muscle 14-08-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL (Bericht 530908)
Zijn echt grappenmakers/ oplichters bij Belsimpel. Als je een iphone met contractvelenging wil (relax online) betaal je meer dan als je een nwe abbo neemt als nwe klant. ...probeer zelf maar uit op die website van die grapjassen.

Bij contractverlenging moet je (bijna) altijd meer betalen als dat je een nieuwe klant bent.

Zo proberen ze gewoon nieuwe klanten te werven.;)

RTW 14-08-10 15:44

Ondanks dat ik mijn aanbetaling inmiddels terug heb ontvangen zou ik geen zaken meer doen met deze winkel. Zeker omdat ik nu merk dat ze vanuit allerlei namen opereren en deze door elkaar gebruiken....

Kreeg de betaling bijvoorbeeld terug van "metjelaptoponline". Een vreemd netwerk van handelsnamen en BV's. Vooruitbetalen zou ik zeker niet doen (daarom had ik ook een creditcard gebruikt).

Je weet niet met wie je te maken hebt, en als er iets omvalt kan je mooi naar je aanbetaling fluiten.... nu kom ik tegen:

Metjelaptoponline.nl is een webwinkel;
onderstaand adres is enkel een administratiekantoor.

Ons adres:
metjelaptoponline.nl
Grote Markt 8 A
9712 HT Groningen


en

Belsimpel.nl is een onderdeel van MobielWerkt B.V.

Erg schimmig allemaal...

harras 15-08-10 12:08

Onzin!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RTW (Bericht 530991)
Ondanks dat ik mijn aanbetaling inmiddels terug heb ontvangen zou ik geen zaken meer doen met deze winkel. Zeker omdat ik nu merk dat ze vanuit allerlei namen opereren en deze door elkaar gebruiken....

Kreeg de betaling bijvoorbeeld terug van "metjelaptoponline". Een vreemd netwerk van handelsnamen en BV's. Vooruitbetalen zou ik zeker niet doen (daarom had ik ook een creditcard gebruikt).

Je weet niet met wie je te maken hebt, en als er iets omvalt kan je mooi naar je aanbetaling fluiten.... nu kom ik tegen:

Metjelaptoponline.nl is een webwinkel;
onderstaand adres is enkel een administratiekantoor.
Ons adres:
metjelaptoponline.nl
Grote Markt 8 A
9712 HT Groningen

en

Belsimpel.nl is een onderdeel van MobielWerkt B.V.

Erg schimmig allemaal...

Wat een onzin zeg! Alleen omdat ze leveringsproblemen hebben met de iphone is het bedrijf onbetrouwbaar???? Uit niets blijkt dat dat het bedrijf niet betrouwbaar is. Het feit dat een bedrijf meedere ondernemningen heeft betekend niet dat het schimmig is! Beetje jammer dat je deze conclusie trekt!

RTW 15-08-10 15:24

Leveringsproblemen hebben er niets mee te maken... wel met het niet communiceren en onduidelijkheid met welke partij je nu te maken hebt.

Maar ze hebben netjes de aanbetaling teruggeboekt.

Het gebruik van allerlei handelsnamen terwijl ik alleen een contract met Belsimpel had is onprofessioneel/verdacht, en je loopt gewoon risico bij vooruitbetalen. Het is erg eenvoudig om juist voor zo'n gewild artikel veel bestellingen te incasseren en dan de zaak failliet laten gaan.

Dat zal hier wel niet het geval zijn, maar dit is wel iets wat je enigzins voorzichtig zou moeten maken.... en trouwens waarom zou je er bestellen, de enige reden was dat ze de indruk hebben gewekt snel te kunnen leveren?

INCTRL 15-08-10 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 530971)
Bij contractverlenging moet je (bijna) altijd meer betalen als dat je een nieuwe klant bent.

Zo proberen ze gewoon nieuwe klanten te werven.;)


Tmobile moet klanten werven. Belsimpel is niet meer dan een tussenpersoon. Nog belangrijker dan nwe klanten werven is huidige klanten: BEHOUDEN.

En ik weet niet op welke planeet jij dan woont. Maar op mijn planeet is het rationeler dan dat vaste klanten de enige zijn die een contract kunnen verlengen en daardoor korting krijgen...ook wel "klantbehoud" genoemd in de marketing.

Dat een nwe klant meer korting zou krijgen dan een vaste klant is de wereld op zijn kop natuurlijk.

White Muscle 15-08-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL (Bericht 532237)
Tmobile moet klanten werven. Belsimpel is niet meer dan een tussenpersoon. Nog belangrijker dan nwe klanten werven is huidige klanten: BEHOUDEN.

En ik weet niet op welke planeet jij dan woont. Maar op mijn planeet is het rationeler dan dat vaste klanten de enige zijn die een contract kunnen verlengen en daardoor korting krijgen...ook wel "klantbehoud" genoemd in de marketing.

Dat een nwe klant meer korting zou krijgen dan een vaste klant is de wereld op zijn kop natuurlijk.

En toch is het een feit dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan een klant die bijvoorbeeld 2 jaar geleden een nieuw 2 jarig contract heeft afgesloten.

Ik weet dat het stom klinkt en dat is het natuurlijk ook, maar ga maar eens bij belcompany.nl of gsmweb kijken wat je voor een nieuw contract of een verlenging betaald.

INCTRL 15-08-10 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 532290)
En toch is het een feit dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan een klant die bijvoorbeeld 2 jaar geleden een nieuw 2 jarig contract heeft afgesloten.

Ik weet dat het stom klinkt en dat is het natuurlijk ook, maar ga maar eens bij belcompany.nl of gsmweb kijken wat je voor een nieuw contract of een verlenging betaald.


Staaf die sprookjes feiten van jou dan eens.

Iem. die 2 jaar gelden een 2 jarig contract heeft afgesloten moet toch behouden worden door de huidige provider? OF snap je dat echt niet?

Maargoed, ik ben benieuwd naar de harde bewijzen van jouw (buitenaardse) visie op deze zaak.

Juist heel veel dealersites doen niet eens aan de optie "contractverlenging" ...want die marge die Tmobile hun geeft voor het behoud van een klant stoppen ze liever zelf in hun zak dan dat zij dit doorberekeninen in extra toestelkorting. Check bijvoorbeeld Gsmweb...zie nergens een optie "ben al klant" oid.

White Muscle 15-08-10 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL (Bericht 532297)
Staaf die sprookjes feiten van jou dan eens.

Iem. die 2 jaar gelden een 2 jarig contract heeft afgesloten moet toch behouden worden door de huidige provider? OF snap je dat echt niet?

Maargoed, ik ben benieuwd naar de harde bewijzen van jouw (buitenaardse) visie op deze zaak.

Juist heel veel dealersites doen niet eens aan de optie "contractverlenging" ...want die marge die Tmobile hun geeft voor het behoud van een klant stoppen ze liever zelf in hun zak dan dat zij dit doorberekeninen in extra toestelkorting. Check bijvoorbeeld Gsmweb...zie nergens een optie "ben al klant" oid.

Moet je even beter kijken....
Er staat gewoon "Contractverlenging".

Als je die vergelijkt met een nieuw abonnement zijn deze gewoon duurder..

INCTRL 15-08-10 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 532322)
Moet je even beter kijken....
Er staat gewoon "Contractverlenging".

Als je die vergelijkt met een nieuw abonnement zijn deze gewoon duurder..


Ipv je nu concreet een link neerzet...dan hoeven we niet telkens in de ruimte te blijven lullen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 532322)
Moet je even beter kijken....
Er staat gewoon "Contractverlenging".

Als je die vergelijkt met een nieuw abonnement zijn deze gewoon duurder..


Als dat werkelijk zo is zal de eigenaar van deze shop waarschijnlijk niet geslaagd zijn voor zijn eindexamen "zelfstandig ondernemen en marketingstrategie".

White Muscle 16-08-10 09:21

Hier het "concrete" bewijs.

Nieuw Abonnemen:

http://i36.tinypic.com/2zgya0g.jpg

Verlenging:

http://i34.tinypic.com/4l4nd0.jpg


Ik kan er ook niks aan doen, maar ik heb gewoon de ervaring dat verlengen duurder is als een nieuw contract.

edit\.... Ik heb het hier dan ook over een Relax abonnement en niet een iPhone abonnement.

p.roeleveld 16-08-10 09:31

Had je er dan ook nog aan gedacht, dat bij het afsluiten van een nieuw abo, men meestal aansluitkosten moet betalen (a € 52,95) en bij verlenging niet? Dus per saldo is verlengen dan goedkoper.
Daarnaast moet ik wel opmerken, dat als je hetzelfde doet bij Belsimpel.nl er meestal € 1,- verschil tussen zit, in het voordeel van verlengen, dus het verhaal gaat niet altijd op. Mijn ervaring is, dat je bij verlengen meestal hetzelfde betaald als voor een nieuw abonnement.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.