Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.
Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor ;) |
Het heeft even geduurd maar ze geven dan ook een hele uitleg waarom het niet aan Belsimpel ligt (vandaag in de mailbox):
Citaat:
|
Hier ook e-mail gehad.
In de tussentijd ook wat webshops opgebeld, geen iphone's op voorraad... |
Ik heb deze mail ook gehad.
|
Ik heb net telefoonkopen.nl gebeld. Ook een levertijd van 3 weken. Heb ook de 30e besteld bij belsimpel.nl. Ik heb gister belsimpel gebeld, ze zeggen levertijd tussen de 2 en 4 weken.
|
Heeft er al iemand een order bevestiging van de Phone House gehad vandaag? na het omzetten van de order van belsimpel naar the phone house?
en dan bedoel ik een bevestiging per mail. |
Citaat:
Oftewel... die voorraadstatus op websites zegt blijkbaar niet zoveel....) |
Ik heb de bestelling bij Belsimpel geannulleerd. Heb zojuist een warte 16 Gb gehaald bij het iCentre in Uitgeest. Die hadden er wat op voorraad.
|
heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?
|
Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij een E-mail ter bevestiging gekregen dat je order is geannuleerd? En dan ook binnen 2 dagen dat je m hebt geannuleerd? Want bij mij is het 2 dagen geleden en nog geen mail gekregen dat mijn order is geannuleerd. Heb na dit allemaal ook geen zin in gezeik dat ze het ''vergeten'' zijn. |
Citaat:
Beste dhr *** Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een . Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ***** U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek). U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer. Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00. Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur. Met vriendelijke groeten, The Phone House |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog effe ter aanvulling.
Gisteren de tmobile sjop binnengelopen en nagevraagd hoe daar de leveringen waren geweest. 2 weken geleden 5 stuks vorige week 3 stuks deze week 1 binnen gehad. Tja.. dan kan ik 10 weken wachttijd wel begrijpen. THP (call center) had er trouwens gisteren 15 binnen gehad. deze waren telefonisch binnen 2 uur weg. |
Citaat:
Citaat:
|
YESSS
Mijn iphone is binnen... Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!! |
Citaat:
|
Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.
Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt. Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend. En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb inmiddels een reactie op mijn klacht, 10 minuten nadat ze via mail de klacht van Qshops hebben gekregen.
Er is gebeld, maar ik was in bespreking. Heb daarna een e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat ze graag de gang van zaken willen toelichten. En de toezegging mijn aanbetaling z.s.m. terug te storten (inmiddels wel een bevestiging van de annulering ontvangen). Op zich een nette afhandeling van de klacht. Dat heb ik ze ook gemeld. Ik heb alleen weinig behoefte aan een verdere toelichting. Je moet gewoon je afspraken nakomen en in ieder geval je klanten fatsoenlijk informeren en reageren op e-mails. Ook al kunnen ze zelf weinig doen aan de beperkte voorraad via T-Mobile. Voor mij dus geen bestellingen meer bij Belsimpel of wat daar verder nog voor doorgaat (kreeg het standaard mailtje vanuit een andere handelsnaam, ook al erg onprofessioneel). En de telefoon gevonden door het filiaal van telefoonkopen.nl in Roosendaal te bellen. Ze gaven zelf gisterenmiddag aan de laatste 16GB op voorraad te hebben. |
nog een tevreden over de afhandeling van belsimpel. Ik heb zojuist na mijn annulering het totale aankoop bedrag terug gestort gekregen. Nu hopen dat the phone house opschiet.
|
Ik wou ook even melden dat ik mijn geld ook terug gestort heb gekregen vandaag. Vind het wel jammer dat dit gedoe allemaal moest, maar goed nu afwachten op een telefoontje van phonehouse voor een afspraak wanneer ze m binnen hebben.
|
idd
Donderdagochtend geannuleerd, vrijdag avond mijn geld teruggestort. Als ze nou eens in dat tempo iphone's 4 gingen leveren... :) |
de website van belnu.nl geeft aan dat het 16 gb model op voorraad is. hoe betrouwbaar zal dit zijn?
|
Vorig weekend stond er 'Direct leverbaar' en heb deze gelijk besteld.
Paar dagen later eens opgebeld, krijg je te horen dat deze niet op voorraad waren. Schijnbaar stonden er nog een flink aantal backorders die eerst verwerkt moest worden. Dit is in de tussentijd geweest dat er 'Direct leverbaar' stond, slecht... Ik heb hem nu weer besteld bij Belnu.nl, ik hou jullie op de hoogte! |
Zijn echt grappenmakers/ oplichters bij Belsimpel. Als je een iphone met contractvelenging wil (relax online) betaal je meer dan als je een nwe abbo neemt als nwe klant. ...probeer zelf maar uit op die website van die grapjassen.
|
Citaat:
Zo proberen ze gewoon nieuwe klanten te werven.;) |
Ondanks dat ik mijn aanbetaling inmiddels terug heb ontvangen zou ik geen zaken meer doen met deze winkel. Zeker omdat ik nu merk dat ze vanuit allerlei namen opereren en deze door elkaar gebruiken....
Kreeg de betaling bijvoorbeeld terug van "metjelaptoponline". Een vreemd netwerk van handelsnamen en BV's. Vooruitbetalen zou ik zeker niet doen (daarom had ik ook een creditcard gebruikt). Je weet niet met wie je te maken hebt, en als er iets omvalt kan je mooi naar je aanbetaling fluiten.... nu kom ik tegen: Metjelaptoponline.nl is een webwinkel; onderstaand adres is enkel een administratiekantoor. Ons adres: metjelaptoponline.nl Grote Markt 8 A 9712 HT Groningen en Belsimpel.nl is een onderdeel van MobielWerkt B.V. Erg schimmig allemaal... |
Onzin!
Citaat:
|
Leveringsproblemen hebben er niets mee te maken... wel met het niet communiceren en onduidelijkheid met welke partij je nu te maken hebt.
Maar ze hebben netjes de aanbetaling teruggeboekt. Het gebruik van allerlei handelsnamen terwijl ik alleen een contract met Belsimpel had is onprofessioneel/verdacht, en je loopt gewoon risico bij vooruitbetalen. Het is erg eenvoudig om juist voor zo'n gewild artikel veel bestellingen te incasseren en dan de zaak failliet laten gaan. Dat zal hier wel niet het geval zijn, maar dit is wel iets wat je enigzins voorzichtig zou moeten maken.... en trouwens waarom zou je er bestellen, de enige reden was dat ze de indruk hebben gewekt snel te kunnen leveren? |
Citaat:
Tmobile moet klanten werven. Belsimpel is niet meer dan een tussenpersoon. Nog belangrijker dan nwe klanten werven is huidige klanten: BEHOUDEN. En ik weet niet op welke planeet jij dan woont. Maar op mijn planeet is het rationeler dan dat vaste klanten de enige zijn die een contract kunnen verlengen en daardoor korting krijgen...ook wel "klantbehoud" genoemd in de marketing. Dat een nwe klant meer korting zou krijgen dan een vaste klant is de wereld op zijn kop natuurlijk. |
Citaat:
Ik weet dat het stom klinkt en dat is het natuurlijk ook, maar ga maar eens bij belcompany.nl of gsmweb kijken wat je voor een nieuw contract of een verlenging betaald. |
Citaat:
Staaf die sprookjes feiten van jou dan eens. Iem. die 2 jaar gelden een 2 jarig contract heeft afgesloten moet toch behouden worden door de huidige provider? OF snap je dat echt niet? Maargoed, ik ben benieuwd naar de harde bewijzen van jouw (buitenaardse) visie op deze zaak. Juist heel veel dealersites doen niet eens aan de optie "contractverlenging" ...want die marge die Tmobile hun geeft voor het behoud van een klant stoppen ze liever zelf in hun zak dan dat zij dit doorberekeninen in extra toestelkorting. Check bijvoorbeeld Gsmweb...zie nergens een optie "ben al klant" oid. |
Citaat:
Er staat gewoon "Contractverlenging". Als je die vergelijkt met een nieuw abonnement zijn deze gewoon duurder.. |
Citaat:
Ipv je nu concreet een link neerzet...dan hoeven we niet telkens in de ruimte te blijven lullen. Citaat:
Als dat werkelijk zo is zal de eigenaar van deze shop waarschijnlijk niet geslaagd zijn voor zijn eindexamen "zelfstandig ondernemen en marketingstrategie". |
Hier het "concrete" bewijs.
Nieuw Abonnemen: http://i36.tinypic.com/2zgya0g.jpg Verlenging: http://i34.tinypic.com/4l4nd0.jpg Ik kan er ook niks aan doen, maar ik heb gewoon de ervaring dat verlengen duurder is als een nieuw contract. edit\.... Ik heb het hier dan ook over een Relax abonnement en niet een iPhone abonnement. |
Had je er dan ook nog aan gedacht, dat bij het afsluiten van een nieuw abo, men meestal aansluitkosten moet betalen (a € 52,95) en bij verlenging niet? Dus per saldo is verlengen dan goedkoper.
Daarnaast moet ik wel opmerken, dat als je hetzelfde doet bij Belsimpel.nl er meestal € 1,- verschil tussen zit, in het voordeel van verlengen, dus het verhaal gaat niet altijd op. Mijn ervaring is, dat je bij verlengen meestal hetzelfde betaald als voor een nieuw abonnement. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31. |