iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

BarTender 12-08-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 527477)
Hoi op hun site staat nog een levertijd. Welke phone house vestiging was dit dan?

Gewoon het landelijke nummer bellen 0900 nummer, staat bij klantenservice. En dan optie 2 van iphone bestellen. Dan even naar voorraad vragen. Ik zou het wel snel doen :P

edtje25 12-08-10 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 527477)
Hoi op hun site staat nog een levertijd. Welke phone house vestiging was dit dan?

Niet den haag.. die heb ik net allemaal gebeld :(

gwjans 12-08-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarTender (Bericht 527494)
Gewoon het landelijke nummer bellen 0900 nummer, staat bij klantenservice. En dan optie 2 van iphone bestellen. Dan even naar voorraad vragen. Ik zou het wel snel doen :P

Bedankt voor de tip! ook ik heb hem besteld bij the phone house. morgen of zaterdag in huis als het goed is.

Meteen belsimpel gebeld. Direct iemand aan de lijn en geannuleerd. Was geen probleem. Wilde wel weten wat de rede was. Nou dat was duidelijk natuurlijk.

edtje25 12-08-10 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarTender (Bericht 527494)
Gewoon het landelijke nummer bellen 0900 nummer, staat bij klantenservice. En dan optie 2 van iphone bestellen. Dan even naar voorraad vragen. Ik zou het wel snel doen :P


Yess!!

op tijd!!
vandaag wordt ik gebeld om een afspraak te maken voor morgen!

Jammer dat nummerbehoud minimaal 10 dagen duurt .Dusse ik heb een nieuw nummer gekregen.

edtje25 12-08-10 11:01

Wow..
Het eerste waar ik tevreden over ben bij Belsimpel:
Order geanuleerd en direct een bevestiging via de email ontvangen.

Toppie hoor!

BarTender 12-08-10 11:04

Haha inderdaad :D

BarTender 12-08-10 11:10

En wanneer krijgen jullie je geld terug?

gwjans 12-08-10 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 (Bericht 527613)
Wow..
Het eerste waar ik tevreden over ben bij Belsimpel:
Order geanuleerd en direct een bevestiging via de email ontvangen.

Toppie hoor!

hmm. bevestiging heb ik nog niet ontvangen per mail........ het zal toch niet he......

ideveloper 12-08-10 11:22

Zojuist met TPH gebeld, helaas te laat jullie waren me voor :-) M'n zoektocht gaat nog even verder.

gwjans 12-08-10 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 527664)
Zojuist met TPH gebeld, helaas te laat jullie waren me voor :-) M'n zoektocht gaat nog even verder.

i;m sorry.....

ik zou de site van de pdashop vandaag en morgen ook in de gaten houden.... Vorige week stond hier ook opeens voorraad op. Wellicht deze week ook.

p.roeleveld 12-08-10 11:32

En ze zijn weer op bij de Phonehouse :-(

BarTender 12-08-10 11:33

verdomme! net gebeld dat t-mobile me niet accepteert als klant. Ze kon niet zeggen waarom :'(

ideveloper 12-08-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 527677)
i;m sorry.....

ik zou de site van de pdashop vandaag en morgen ook in de gaten houden.... Vorige week stond hier ook opeens voorraad op. Wellicht deze week ook.

Toevallig vanochtend gebeld met de PDAShop, die hadden gisteren nog voorraad, maar vandaag helaas niet meer. Toch bedankt voor de tip.

gwjans 12-08-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarTender (Bericht 527494)
Gewoon het landelijke nummer bellen 0900 nummer, staat bij klantenservice. En dan optie 2 van iphone bestellen. Dan even naar voorraad vragen. Ik zou het wel snel doen :P

Ben jij al gebeld door de Phonehouse om een afspraak voor levering te maken?

BarTender 12-08-10 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 527914)
Ben jij al gebeld door de Phonehouse om een afspraak voor levering te maken?

Check 2 posts boven je. T-mobile accepteert me niet. :(

edtje25 12-08-10 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarTender (Bericht 527931)
Check 2 posts boven je. T-mobile accepteert me niet. :(

Das gek?
Heb je Tmobile al gebeld met die vraag? Of sta je in een of ander register als "wanbetaler" of zo?

Ik heb nog niets vernomen.. niet van TPH of de Koerier...

Houd jullie op de hoogte..

BarTender 12-08-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 (Bericht 527974)
Das gek?
Heb je Tmobile al gebeld met die vraag? Of sta je in een of ander register als "wanbetaler" of zo?

Ik heb nog niets vernomen.. niet van TPH of de Koerier...

Houd jullie op de hoogte..

Ik moet schriftelijk contact opnemen. Zelf geen wanbetaler net asl m'n ouders. Mogelijk dat mijn broer (uitwonend) problemen heeft en dat hij nog op dit adres geregistreerd staat. Omdat T-mobile naar adres kijkt qua wanbetalers en niet naar personen zelf.

En tegen mij werd trouwens verteld dat ze tussen 15:00 en 18:00 zouden bellen.

edtje25 12-08-10 13:40

Idd
tijd geleden in een studentenflat gewoond.. toen ik via dat adres een tel aanvroeg, werd ik heel snel geweigerd.
Sinds ik dat adres niet meer gebruik.. geen probleem.

gwjans 12-08-10 14:03

zojuist ook van belsimpel mail ontvangen dat de order is geannuleerd. dus das wel netjes.

rabe 12-08-10 14:11

Ik zie hier iedereen annuleren en moet toegeven dat ik erg twijfel...ik geef ze nog het voordeel van het weekend...misschien gaan ze het nu snappen met al die annuleringen :confused: (of gaat het nog langer duren omdat ze eerste de annuleringen moeten verwerken)

Als ik er echter eerder een tegenkom (32gb) dan annuleer ik ook...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.