Iphone 4 via T-mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu bekend is geworden dat vanaf 20 juli 2010 de eerste reserveringen gedaan kunnen worden voor de Iphone 4 en ook vanaf 20 juli de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 via T-mobile
Nu bekend is geworden dat vanaf 20 juli 2010 de eerste reserveringen gedaan kunnen worden voor de Iphone 4 en ook vanaf 20 juli de prijzen bekend gemaakt worden heb ik een nieuwe topic hiervoor geopend.
direct mijn vraag: Ik ben in het bezit van een Sim-only telefoon en koop voor het eerst nu de Iphone (4). ik vraag me af of T-mobile geneigd is korting te geven voor een vaste klant als mij (nu al -tig jaar). wat is of wordt jullie ervaring hierin? Ik ga overigens voor de I150. Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoeft toch ook niet. Neem jij geen abbo met iPhone meer, komt er wel iemand anders die hem wel voor die prijs wilt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Relax of T-Mobile iPhone? | JanG | Odido (T-Mobile) | 4 | 24-09-10 09:02 |
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid | ndjiphone | Odido (T-Mobile) | 7 | 16-08-10 16:38 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? | JakeGlass | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-03-10 17:37 |
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim | avdwerf | Odido (T-Mobile) | 24 | 25-08-08 16:17 |
|
|