Welke iPhone 4 bestel je vandaag of morgen (of binnenkort) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga voor de zwarte 32...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: welke 4g gaat het voor jou worden? |
|||
zwarte 16 gb | 52 | 42,62% | |
zwarte 32 g | 49 | 40,16% | |
witte 16 gb | 9 | 7,38% | |
witte 32 gb | 12 | 9,84% | |
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Welke iPhone 4 bestel je vandaag of morgen (of binnenkort)
ik ga voor de zwarte 32
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ikke de witte 32GB
|
|
|||
|
|||
Wit 32GB. Het moet natuurlijk wel een upgrade worden voor mij worden (aangezien mijn 16GB al praktisch vol is).
|
|
|||
|
|||
2 x 16gb zwart.
alles raakt toch wel vol. heb het zelfde met me externe HD, steeds groter ma evengoed steeds vol |
|
|||
|
|||
4g bestaaat niet!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zwarte 32gb besteld
|
|
|||
|
|||
Witte 16 en witte 32GB ben benieuwd wanneer ik ze ga krijgen...
|
|
||||
|
||||
zwart 16gb
|
|
|||
|
|||
zwart 32gb
hopelijk krijg ik hem zodra ik terugkom van vakantie |
|
|||
|
|||
Ik ga voor de zwarte 16 gig, heb deze gereserveerd bij T-Mobile Tilburg. Ik vind de prijzen echt te ver gaan voor die 32 gig variant.
|
|
|||
|
|||
zwart 16GB
|
|||
|
|||
Ik overweegde serieus het 16 GB model. Ik twijfelde ook nog over wit, maar ik heb zwart gekozen omdat wit nog veel langer gaat duren. En 32 GB gedaan vanwege HD filmen, nieuwe retina display (dus dan zet ik er ook weer hogere kwaliteit filmpjes op = kost meer ruimte) dus 32 gig is een must.
Dus 32 gig, zwart. |
|
|||
|
|||
dat was ook de rede dat ik voor de grote ben gegaan, zeker aangezien apple geen micro sd slotje heeft o.i.d.
|
|
|||
|
|||
Witte 32 GB: vindt het eens leuk om een normale witte te hebben alleen de achterkant wit vondt ik zoooo niet mooi.
|
|
|||
|
|||
Ik kijk gewoon welke op voorraad is
|
|
||||
|
||||
Zwart 32 gb
|
|||
|
|||
Zwart 32 GB.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis | iDavid | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-08-10 22:54 |
Jailbreak release voor 1.1.3 vandaag of morgen?! | theory18 | Archief | 0 | 25-01-08 00:32 |
|
|