iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoewel ik overal nog steeds hoor over levertijden van 8 - 10 weken heb ik gister via belcompany.nl de iPhone 4 besteld en morgen wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis
Hoewel ik overal nog steeds hoor over levertijden van 8 - 10 weken heb ik gister via belcompany.nl de iPhone 4 besteld en morgen wordt ie gewoon geleverd...
Ik dacht ik zeg het ff |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oke niet interessant dus Blijkbaar heeft Apple er ineens heel veel bijgemaakt/vrijgegeven.
denken jullie dat er binnenkort een nieuwe iPhone gaat komen? Ik las iets dat er in Januari een nieuwe komt |
|
|||
|
|||
Vandaag besteld, morgen geleverd
Ik heb vandaag bij smartphoneshop.nl een abonnement met iphone 4 afgesloten. En tot grote vreugde is mij verteld dat ik hem morgenmiddag ontvang en ik heb ook al de bevestiging gekregen dat het pakketje het bedrijf al verlaten heeft op weg naar de koerier...
dus misschien het proberen/bellen waard voor de wachtenden onder ons.... |
|
|||
|
|||
Apple update normaal maar 1x per jaar de iPhone. Het enige wat er in januari kan gebeuren is een 64 GB model erbij (dus geen verandering behalve opslag), of een CDMA model (in Nederland heb je daar niks aan: CDMA is net zoiets als GSM, maar CDMA wordt nog maar in een paar landen in de wereld gebruikt.
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke iPhone 4 bestel je vandaag of morgen (of binnenkort) | bzb | Koopinformatie Nederland | 17 | 27-07-10 15:50 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
Jailbreak release voor 1.1.3 vandaag of morgen?! | theory18 | Archief | 0 | 25-01-08 00:32 |
|
|