Iedereen verplicht accessoire pakket te kopen??!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde dus bij Mobistar in Lommel dat iedereen verplicht is om bij de iPhone 4 een accessoire pakket te kopen, en dat dit bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iedereen verplicht accessoire pakket te kopen??!!
Ik hoorde dus bij Mobistar in Lommel dat iedereen verplicht is om bij de iPhone 4 een accessoire pakket te kopen, en dat dit bij iPhone 3Gs ook zo was.
Het accessoire pakket bestaat uit een hoesje, een autolader en een screen protector, voor een speciale pakket-prijs. Ik wil deze accessoires helemaal niet en vraag me dan ook af of jullie dit ook hebben gehoord?! Het zou dus niet alleen voor Lommel gelden maar voor alle Mobistar centra! Laatst gewijzigd door astin; 29-07-10 om 13:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kunnen ze nie verplichten.
Howow |
|
|||
|
|||
Bedoel je dit bij de pre-order sessie of reservering in een andere MSC?
|
|
|||
|
|||
Dit kan ik zeker ontkrachten. Heb bij mijn 3GS niets maar dan ook niets moeten bijkopen. Ze kunnen je natuurlijk altijd vragen, maar dan hangt het eerder van jou af of je het koopt, en zeker niet van één of andere verplichting.
|
|
|||
|
|||
Mij hebben ze het me ook verplicht hier in het mobistar center Lanaken..
1 ding is zeker, ik zag geen van de 3 nodig hebben want heb al een case en een screen protector en heb geen auto
|
|||
|
|||
Deze vraag blijft jaar na jaar terug komen.
Nee, ze kunnen u dit niet verplichten. De mensen die u dit proberen aan te smeren, zijn wss zelfstandigen in een kleine mobistar shop, die extra geld willen binnenhalen door die iphone hype.
|
|||
|
|||
Het was geen zelfstandige zaak volgensmij..
gewoon een mobistar Center. |
|
|||
|
|||
Al die winkels (zogoed als elk Mobistar center in Belgisch Limburg) zijn winkels van Allcom; je merkt langs de buitenkant niet dat het geen officieel Mobistar center is.
Het is illegaal wat allcom doet, maar ze verkopen niet zonder dat belachelijke pakket van 50 euro. Meer iets om mee naar Mobistar, Apple, testaankoop of de politie te stappen. Allcom zijn afzetters, iedereen weet het, maar blijven toch gewoon het spelletje meepspelen om hun telefoon eerder te hebben,... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grootte Navigon pakket Tmobile | Wilders4ever | iPhone Navigatie | 9 | 11-10-10 19:02 |
iPhone oplader in pakket t-mobile? | John Bag | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-12-09 16:06 |
|
|