Geen iPhone geresveerd = aanschuiven discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er, net zoals ik de pech dat er voor hem geen iPhone geresveerd is, en wie gaat er aanschuiven, aan welke winkels en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iPhone geresveerd = aanschuiven
Wie heeft er, net zoals ik de pech dat er voor hem geen iPhone geresveerd is, en wie gaat er aanschuiven, aan welke winkels en vanaf hoelaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb er geen kunnen reserveren maar ik vrees dat aanschuiven aan een mobistar winkel ook geen zin heeft
|
|
|||
|
|||
Naar verluid zijn er toch winkels die geen reservatielijsten hebben dacht ik?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk dak vannacht om 4 uur in mijn auto spring en afzak richting Gent.
Om 10 uur gaat de winkel open dacht ik, niet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie gaat er mee naar de velstraat? :-p
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het heeft geen enkel nut aan te schuiven voor een mobistar winkel... Er komen maximum 6 stuks binnen per winkel (buiten die winkels waar je wel terecht kan als je pre ordered hebt)... Zal nog minstens een week duren, zelfs 2 voor er opnieuw binnen komen... heb ik vernomen uit goede bron (die bij Mobistar werkt).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas kan je naar 10 verschillende Mobistar winkels bellen, en 10 verschillende termijnen krijgen... Niets is zeker...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo is dat, iedere winkel, iedere bron spreekt elkaar tegen, het is niet te doen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart | Floris_k | Jailbreak | 0 | 09-01-11 12:52 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|