T-Mobile Groningen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door erickq De medewerker in de T-Shop (Waagstraat) heeft wel tegen mij gezegd dat het waarschijnlijk meerdere weken zal duren. Het blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ergens heb ik ook het gevoel dat het niet zo lang zal duren. Dat ie dan volgend week of op zijn maximaalst 2 weken ineens klaarstaat voor je..
Gelukkig zit ik niet thuis de komende twee-drie weken en ben ik lekker bezig. Krijg ik vanzelf bericht als ie binnenkomt.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Btw. Ik ben nog geen T-Mobile klant, maar mocht toen wel reserveren (en €50,- betalen). |
|
|||
|
|||
Nu lees ik overal dat bij sommige winkels de levering al weer binnen zijn.. Ben benieuwd of sommige van jullie nu al een iPhone 4 hebben of niet?
|
|
|||
|
|||
Ik stond als 1e op de lijst van de waagstraat voor een 32Gb en ik heb hem inmiddels.
De medewerker zei dat ze meerdere leveringen per week kregen, dus het kan denk ik nooit lang duren voordat iedereen zijn iPhone heeft! |
|
|||
|
|||
Wanneer had je m gereserveerd? en wanneer opgehaald?
|
|
|||
|
|||
9 juli gereserveerd, vanmiddag opgehaald. Het gaat bij dus om een 32Gb.
|
|
|||
|
|||
heb 26 juli als eerste gereserveerd, zal morgen ff uitzoeken waar ik sta
|
|
|||
|
|||
TM shop waagplein groningen
Ben vanmiddag (13.00u) ff binnengelopen bij TM waagplein
zag dat ze alweer druk bezig waren met de 2e lichting uit te delen (stonden 3 mensen met pretoogjes hun ip4 te bewonderen) verkoper vertelde me dat er nog 170 reserveringen waren dus die zijn de komende weken nog wel bezig om alleen al de reserveringen weg te werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je schuift (als het goed is ) alleen maar naar voren..
Weet iemand hoeveel Groningen er binnen heeft gekregen?? Laatst gewijzigd door Rivanov; 04-08-10 om 09:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens is het een beetje maf: ik heb nr 36 gekregen in de map. De 29e gaf de verkoper aan dat er nog 6 mensen voor mij zouden zijn, terwijl ik gisteren opeens 9 te horen kreeg. Ik lees nu van @willemdekker22 dat ze een volgende lichting aan het uitdelen waren. Maar dat kunnen natuurlijk ook gewoon een paar mensen zijn die op vakantie geweest zijn en daardoor niet eerder langs konden komen |
|
|||
|
|||
9 mensen voor me, kreeg ik gisteren ook te horen en te zien. Heb meegeteld toen ze zochten in de ordner ;-)
Ze hebben nu zo'n 175 reserveringen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk ook meegeteld Naja, ik zie het wel.. hopelijk hoor ik deze week nog wat.. --edit: oh wacht.. 9 voor je, ik ben nummer 9. Groot verschil Laatst gewijzigd door lxz; 04-08-10 om 14:46. Reden: oeps |
|
|||
|
|||
Hoorde net dat ik 25-30 voor me heb en dat ik met 4-5 weken rekening moet houden... (16gb, black) (waagplein)
|
|
|||
|
|||
Dat zou 5/6 per week zijn..
Beetje weinig! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps. Wel raar dat als je ná mij reserveert dat jij nr 9 bent en ik nr 10..... Laat het hier in ieder geval wel even weten zodra je gebeld bent. Dat zal ik ook doen. |
|
|||
|
|||
Prima, doe ik! Misschien wiebel ik morgen nog wel even langs de shop om te kijken of ik nog opgeschoven ben in de map
|
|
|||
|
|||
Heb net een telefoontje gehad dat ik m'n 16gb zwart op kan komen halen! Nu nog de keuze tussen 1 of 2 jarig..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fc Groningen app | Dejive | iPhone Apps | 0 | 04-12-10 22:43 |
Vodafoneshop Groningen | marmar1 | Koopinformatie Nederland | 1 | 29-07-10 00:52 |
Jailbreak in Groningen | pjhoomans | Archief | 1 | 14-03-10 11:03 |
Wi-Fi volledig in Groningen! | Dejive | Wi-Fi | 0 | 16-04-09 23:01 |
|
|