T-Mobile Groningen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag direct hoeveel ze er binnen hebben gekregen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag direct hoeveel ze er binnen hebben gekregen!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 32GB besteld, dus het kan misschien wel even duren voor mij voordat ik hem heb. Ach ik ben toch vanaf morgen aan het werk in Amsterdam voor 17 dagen, op een festival.. Dus rond die tijd hoef ik thuis niet zitten trappelen of het nou wel komt of niet..
|
|
|||
|
|||
Ja..ja... natuurlijk krijgen ze meerdere leveringen per week, dat is overal zo.., maar het gaat er natuurlijk wel om of er bij die leveringen een aantal iPhones 4 bij zit.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook voor 1 jarig i-150 gegaan. Dat kon eigenlijk wel uit, aangezien ik ook mijn punten kon inleveren die ik in de afgelopen 2 jaren heb gespaard. Kreeg 'm op die manier voor ongeveer 190 euro mee.
|
|
|||
|
|||
hmm nou ben ik net gebeld door een privé nummer, geen idee of dat de T-Shop Waagplein was, heeft iemand hun nummer?
Of zijn meerdere mensen gebeld die op of omstreeks 26 juli besteld (met 50,- aanbetaling) hadden? Laatst gewijzigd door valkyr64; 07-08-10 om 13:28. |
|
|||
|
|||
Ik was ook gisteren gebeld, er stond nummerblokkering er op.. was 3x maar toen ik het opnam werd de verbinding niet goed doorgekomen.. Volgens mij was het T-Mobile Waagstraat..
|
|
|||
|
|||
ik werd nog een keer gebeld (de dag dat ik mijn iphone bij telefoonkopen.nl ophaalde) door dat mysterieuze privé nummer, bleek het de T-Mobile klantenservice te zijn met de vraag of ik al een iPhone had besteld
dus was niet Waagstraat maar voortvloeiende uit een eerdere aanmelding toen nog niks bekend was waarschijnlijk die ik toen had gedaan |
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik mijn iPhone 4G 16GB weten te bemachtigen bij de t-mobile winkel waagplein. Ik was nummer 38, op 20 juli gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
ik zelf heb via de t store Groningen besteld op de 29ste. Was op vakantie tijdens pre-order. 50 euro aanbetaling gedaan. Denk dit zal wel de snelste weg zijn. Mooi niet. Vriend van me heeft um de 31 ste besteld via belcompany website. Kreeg vandaag een telefoontje dat hij hem kan komen ophalen @ belcompany naast de t-store : / Andere vriend ook de 31ste besteld bij t-mobile op de website, status 3, word binnen 3 dagen gebelt voor een afspraak.
en ik maar wachten -_- Stomme beslissing. Laatst gewijzigd door Ar__jen; 17-08-10 om 15:41. Reden: duidelijk maken dat t om groningen gaat xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verder goede ervaringen met T-Mobile gehad aan de Herestraat. Het is er vaak erg druk, en ze hebben maar drie medewerkers tegelijk waardoor je soms lang kan wachten.
Ze nemen verder wel altijd de tijd om dingen aan je uit te leggen - maar dat hoort ook zo. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen donderdag een sms gekregen dat ik mijn iPhone 4 32 GB kan ophalen. Maar ik ben nu nog aan het werk, dus ik kan het pas maandag ophalen.. Had het echt niet verwacht dat het nu al klaar zou staan voor mij zeg maar..
|
|
|||
|
|||
Op 29 juli een 32 gb besteld in de waagstraat, net belletje gekregen!
|
|
|||
|
|||
Nou heb ik mijn iPhone opgehaald. Vol trots ging ik het doosje uitpakken. Het ziet er goed uit, beter dan ik verwacht had. Met verwachting pakte ik de simkaartdoosje, en het zag er uit alsof het nog steeds een simkaart betrof. Misschien moest ik het eruit klikken, maar nee ik zag helemaal geen randje of zo. T-Mobile heeft mij vast een verkeerde meegegeven! Morgen maar terug dan. Nog niet echt kunnen genieten..
|
|
|||
|
|||
2 augustus besteld, 2 september op kunnen halen. 16gb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fc Groningen app | Dejive | iPhone Apps | 0 | 04-12-10 22:43 |
Vodafoneshop Groningen | marmar1 | Koopinformatie Nederland | 1 | 29-07-10 00:52 |
Jailbreak in Groningen | pjhoomans | Archief | 1 | 14-03-10 11:03 |
Wi-Fi volledig in Groningen! | Dejive | Wi-Fi | 0 | 16-04-09 23:01 |
|
|