Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel een bevestiging dat mijn voorinschrijving (online) binnen was maar geen iphone vandaag. Communicatie vanuit T-mobile 0,0 zero. Top club je hoort niks dus het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helaas
Wel een bevestiging dat mijn voorinschrijving (online) binnen was maar geen iphone vandaag. Communicatie vanuit T-mobile 0,0 zero. Top club je hoort niks dus het is niks en 5 jaar een abonnement zegt ook niks. Eigenlijk had ik ook al zo'n vermoede en nadat ik zelf gebeld had kreeg ik te horen dat ik boven aan de lijst stond Levertijd 6 tot 8 weken, Jammer................
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je leest hier diverse verhalen dat ze bij enkele tm filialen toch genoeg i phone 4 in de winkel hadden liggen, zo kwam bergen op zoom en oosterhout toch al een keer voorbij met voldoende voorraad.
weet iemand van jullie hoe dat met veenendaal of evt apeldoorn was? deze heb ik nog niet langs zien komen. iemand???????? |
|
|||
|
|||
Vreemd, terwijl echt overal in het land schrijnende tekorten zijn..
|
|||
|
|||
jahh verbaasde mij ook,
maar als je nu onder het stuk Eerste iPhone 4’s in handen van kopers leest daar staan diverse reacties en opmerkingen, dan haal ik dat daar wel uit op. Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-07-10 om 14:28. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren avond om twaalf uur bij pdashop besteld, vanmiddag telefoontje gekregen dat ze hem morgen bij me bezorgen. Wat ik heb begrepen hadden ze er niet veel binnen gekregen, maar niet veel mensen hadden het geprobeerd waardoor ze pas rond 8 uur vanochtend op waren.
|
|
|||
|
|||
WAAAAT je hebt hem GISTEREN besteld? Superveelgeluk dat je hem hebt!
|
Labels |
bemachtigen, iphone 4, reservering, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zonder reservering - iPhone 4 ophalen? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-07-10 16:50 |
Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? | Klako93 | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-07-10 14:07 |
Iphone te vroeg losgekoppelt | Roos2010 | Archief | 2 | 21-01-10 00:05 |
|
|