Wel een iphone 4 en geen hoesje willen gebruiken? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een hoesje voor mijn iphone 4 wit, die ik hopelijk eind van het jaar krijg. Omdat ik niet weet of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel een iphone 4 en geen hoesje willen gebruiken?
Hallo,
Ik ben opzoek naar een hoesje voor mijn iphone 4 wit, die ik hopelijk eind van het jaar krijg. Omdat ik niet weet of het hoesje van mijn kleur dan nog beschikbaar is de volgende vraag: Heb jij recht op een gratis hoesje en kun je deze bestellen en ga je 'm zelf niet gebruiken? Wil je deze dan voor mij bestellen? Verzendkosten zijn uiteraard voor mijn rekening en ik wil je er ook nog een kleine vergoeding voor geven. Kun je iets voor me doen? Stuur me even een privebericht. Alvast bedankt. Groeten, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op mp zijn er al meerdere voor een tientje, over een weekie op de markt ook wel
|
|
|||
|
|||
Eerst maar eens afwachten wat Apple na 30 september gaat doen. Ze kunnen goed het aanbod vernieuwen.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat TS dat juist níet wil doen, dat afwachten, om te voorkomen dat ie te laat is als Apple een voor hem negatieve beslissing neemt. Regeren is ....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? | stefimke | iPhone accessoires en onderdelen | 1784 | 04-02-15 22:06 |
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet | pdewildt | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:39 |
Waarom zou ik in vredesnaam een iPhone willen? | Hostpik | iPhone algemeen | 45 | 11-06-08 22:11 |
|
|