iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Tweede leveringsronde bij winkels. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66222-tweede-leveringsronde-winkels.html)

Erulezz 03-08-10 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomtom (Bericht 513698)
Tot op dit moment in elk geval nog geen enkel bericht van de T-mobile shop in Arnhem.....:mad:!

Dat wordt nog ff een paar dagen langer wachten.:eek:

Rivanov 03-08-10 16:09

Misschien krijgen die ook wel alleen op donderdag geleverd. :)

tomtom 03-08-10 16:12

Wellicht, maar 2 jaar geleden (3G) was dat in elk geval (ook) op dinsdag...wellicht was toen de leverings situatie anders....

AlexTemora 03-08-10 16:12

Nog mensen die vandaag via de PhoneHouse gebeld zijn? Vooral mensen die instore besteld hebben?

Erulezz 03-08-10 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomtom (Bericht 513736)
Wellicht, maar 2 jaar geleden (3G) was dat in elk geval (ook) op dinsdag...wellicht was toen de leverings situatie anders....

Of er zijn nu zoveel mensen op de lijst voor ons:p

Rivanov 03-08-10 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomtom (Bericht 513736)
Wellicht, maar 2 jaar geleden (3G) was dat in elk geval (ook) op dinsdag...wellicht was toen de leverings situatie anders....

Hoeveelste sta je op de lijst?

markos1992 03-08-10 16:17

Kan me iphone nu ophalen bij de gsm shop den haag hehe finaally!!!@!@!@!

hayphone 03-08-10 16:17

Iemand enig idee op welke dagen de Media Markt haar leveringen binnenkrijgt?

tomtom 03-08-10 16:22

@ Rivanov; ik was de 20e de eerste in de T-mobile shop (verder willen ze niets vertellen) dus ik ga ervan uit dat ik (zeer) hoog op de lijst voor een 32Gb sta.....

Rivanov 03-08-10 16:23

Ze zijn tot 18:00 geopend dus het kan nog! ;)

krispijn 03-08-10 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie (Bericht 513652)
Nu maar hopen dat de wat kleinere T-shop in Winterswijk ook donderdag een levering krijgt, ik kan niet wachten! Ik begin me namelijk steeds meer te ergeren aan de traagheid van m'n 3g :d

Help t je hopen... Ben vandaag nog langs geweest en toen werd me verteld dat ze 'niet met klanten mag communiceren over de wachttijd, omdat ze anders bang is dat ze klanten zou teleurstellen.' En dat ik maar uit moest gaan van 8 weken... :( Dus ik weet t niet, maar hopen dan idd dat er donderdag dus wat komt...

Ik sta iig 1e op de 32gig lijst, dus ik houd m'n vingers gekruisd :d

dynamiet 03-08-10 16:30

BelCompany twitterde:

http://a0.twimg.com/profile_images/9...ger_normal.png BC_WebCare
@x Verwachting is volgende week weer, maar als het goed is nog minder aantallen beschikbaar dan de 1e levering )-: Sorry

Rivanov 03-08-10 16:30

Tuurlijk zeggen ze dat. Jij gaat nu uit van 8 weken. Je krijgt 'm donderdag en je vind T-Mobile helemaal geweldig omdat hij er zo snel is.. ;)

bjonnie 03-08-10 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krispijn (Bericht 513776)
Help t je hopen... Ben vandaag nog langs geweest en toen werd me verteld dat ze 'niet met klanten mag communiceren over de wachttijd, omdat ze anders bang is dat ze klanten zou teleurstellen.' En dat ik maar uit moest gaan van 8 weken... :( Dus ik weet t niet, maar hopen dan idd dat er donderdag dus wat komt...

Ik sta iig 1e op de 32gig lijst, dus ik houd m'n vingers gekruisd :d

Bedoel je met "ze" die vrouw die daar werkt? Die was bij mij namelijk ook heel vaag en zei dat ik door me in te schrijven een keer een iPhone zou krijgen. Een andere (man) in de winkel kon me vertellen dat het max. 8 weken ging duren. Al met al moeten we maar gewoon afwachten (en geen telefoontjes missen :) )

Rivanov 03-08-10 16:50

Geen telefoontjes missen nee! (al kon ik hier niets aan doen..)
Daardoor zit ik nu nog steeds met m'n 3G te koekeloeren.. :rolleyes:
Al gaat iedere T-Shop hier anders mee om.

krispijn 03-08-10 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie (Bericht 513846)
Bedoel je met "ze" die vrouw die daar werkt? Die was bij mij namelijk ook heel vaag en zei dat ik door me in te schrijven een keer een iPhone zou krijgen. Een andere (man) in de winkel kon me vertellen dat het max. 8 weken ging duren. Al met al moeten we maar gewoon afwachten (en geen telefoontjes missen :) )

Dat zei die vrouw ja. Alhoewel die man (met T-Mobile riem) een stuk vriendelijker en duidelijker was vorige week vrijdag: 'Je stond 4e, we hebben er 3 gekregen (32gig), dus de volgende is voor jou.' Wanneer komt de volgende levering dan? 'Dat kan volgende week [deze week, red.] zijn, maar ook pas over een maand.

Dus ik hoop toch nog maar op donderdag (A) Daarna ben ik ook eerst twee weken weg....

tomtom 03-08-10 17:01

Ze kunnen toch een VM inspreken :confused::confused::confused::confused:!

krispijn 03-08-10 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjonnie (Bericht 513846)
Bedoel je met "ze" die vrouw die daar werkt? Die was bij mij namelijk ook heel vaag en zei dat ik door me in te schrijven een keer een iPhone zou krijgen. Een andere (man) in de winkel kon me vertellen dat het max. 8 weken ging duren. Al met al moeten we maar gewoon afwachten (en geen telefoontjes missen :) )

Die vrouw ja. Die man (met bijpassende T-Mobile riem) is idd een stuk aardiger en duidelijker. Ik vorige week vrijdag in de winkel, hij: 'Je bent 3e op de lijst, en we hebben er 3 [32gig, red.] binnengekregen, dus de volgende is voor jou.' Wanneer komt de volgende reden dan? 'Dat kan volgende week zijn, maar ook pas over een maand.'

Dus ik houd m'n vingers nog steeds gekruist voor donderdag (A). Daarna ben ik ook twee weken weg...

Mismanaged 03-08-10 17:07

Net om 16:52 op dinsdag 3 aug, een mailtje gehad van AMP, zat niet bij de eerste leverronde, maar dus wel bij de tweede!! Direct een afspraak gemaakt om morgen te leveren. Hoop dat er meer gelukkigen zijn!!

MVG
Lex

Oja, had 20 juli om 11:35 telefonisch besteld via de klantenservice als bestaande klant. ordernummer begon met 2619..

MVG
Lex

P.s.
P.s. tweede iphone met ordernummer 2628.. is nog geen mailtje voor binnen.

Myrdhin 03-08-10 17:12

Dat geeft hoop. Ik heb na de 20e besteld omdat ze moesten terugbellen en ik niet kon opnemen. Ik heb ordernr: 2624**. Die zit dus precies tussen jouw nummers in.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.