iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Tweede leveringsronde bij winkels. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66222-tweede-leveringsronde-winkels.html)

Mismanaged 03-08-10 17:19

klopt... mijn tweede bestelling was van 18:57, vandaag toevallig gechecked bij klantenservice.

Ik hoop voor je dat ze er 600 uitleveren, dan zit je er misschien ook bij.

MVG
Lex

Reverbje 03-08-10 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomtom (Bericht 513876)
Ze kunnen toch een VM inspreken :confused::confused::confused::confused:!

De shop vertelde mij dat ze inderdaad een voicemail inspreken, of/en sms.
Dus het niet zo'n ramp als je die oproep gemist heb!

En ook vertelde die mij dat ze hem niet doorschuiven naar de volgende klant.

Rivanov 03-08-10 17:21

Dat hebben ze bij mij dus niet gedaan (T-Shop Eindhoven Rechtestraat)
Ik was vorige week nog op vakantie in de Filipijnen en wegens tijdverschil lag ik te slapen toen ze belde. Had dus een missed call from Unknown dus ik wist direct hoe laat het was!

Iemand nog meer die hem gereserveerd heeft bij T-Shop Eindhoven vestiging Rechtestraat? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden. :)

willemdekker22 03-08-10 17:23

2e ronde
 
Was net bij TM shop waagplein in groningen en daar waren ze druk bezig met de 2e levering uit te delen.
Ze hadden nog 170!! reserveringen te gaan.
Dus het zal idd voor sommige mensen nog wel 6 weken duren.
Kreeg gelukkig net zelf bericht van BC dat ik mijn IP4 donderdag kan afhalen.:d:d

Reverbje 03-08-10 17:27

Heb op de 30ste besteld, en was als eerste in de winkel. Ben bang dat ik nog wel een tijdje moet wachten!

Zijn er trouwens al mensen die op de 30ste besteld hebben en hem al binnen hebben? Of telefoon hebben gehad dat ze hem kunnen ophalen ?

tomtom 03-08-10 17:28

Zal lekker zijn! Niemand kan natuurlijk weken lang bij zijn telefoon blijven om het belletje van de T-mobile shop niet te missen!! De volgende keer ga ik toch eens een andere route proberen. Helaas wil ik steeds/moet mijn abbo verlengen en dat zit je bij tPH, BC etc altijd weer tegen extra wachttijd aan te kijken (als je besteld via internet)!

Zijn er overigens nog meer T-mobile winkels geleverd? Ik lees alleen maar over Groningen......

renegerritsen 03-08-10 17:49

Ik heb de eerste aaiPhone 4 gezien!

Ik heb na mijn T-Mobile zakelijk relaas de stoute schoenen maar eens aangetrokken en ben naar de eerste de beste telefoonwinkel gereden. In plaats van 8-10 weken levertijd ben ik daardoor teruggelopen naar ongeveer twee weken, aldus de verkoper. ik sta bovenaan de lijst voor de 32GB zwarte versie. Als pleister op de wonde heb ik de demo-iPhone 4 even mogen bekijken en ik heb hem kunnen "aaien". De aaiPhone is geboren! Nu maar weer even op mijn tanden bijten en wachten tot ze me bellen dat ik hem eindelijk mag ophalen!

(...wordt vervolgd)

iphone4user 03-08-10 18:52

ik snap niet dat jullie allemaal dat krek no-mobile willen:s

AlexTemora 03-08-10 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone4user (Bericht 514108)
ik snap niet dat jullie allemaal dat krek no-mobile willen:s

In de grote stad wonen = nergens problemen mee hebben.

XanderM 03-08-10 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov (Bericht 513918)
Dat hebben ze bij mij dus niet gedaan (T-Shop Eindhoven Rechtestraat)
Ik was vorige week nog op vakantie in de Filipijnen en wegens tijdverschil lag ik te slapen toen ze belde. Had dus een missed call from Unknown dus ik wist direct hoe laat het was!

Iemand nog meer die hem gereserveerd heeft bij T-Shop Eindhoven vestiging Rechtestraat? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden. :)

Ik heb hem er ook gereserveerd, vandaag langs geweest, ik sta rond de 20e op de wachtlijst voor de 16Gb (had de 30e gereserveerd). Ze verwachten wel deze in deze dagen een nieuwe lading, dus het zal voor jou niet lang meer duren denk ik ;).
En ik hoop dat ze in deze dagen meer dan 20 16Gb iPhones binnen krijgen =P

Wel heb ik het probleem dat ik blijkbaar niet te bereiken ben op mijn mobiel (heel raar, want ik kan wel bellen) Dus ik moet ik nog wel naar gaan kijken dus:P. Desnoods ga ik er morgen nog eens langs en geef hun mijn nr van de vaste lijn.

JBZ 03-08-10 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov (Bericht 513591)
Neem aan dat je bent opgeschoven naar de 10de plaats na deze levering.. ?

Eh... Ja. Uiteraard ;-)

Rivanov 03-08-10 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XanderM (Bericht 514134)
Ik heb hem er ook gereserveerd, vandaag langs geweest, ik sta rond de 20e op de wachtlijst voor de 16Gb (had de 30e gereserveerd). Ze verwachten wel deze in deze dagen een nieuwe lading, dus het zal voor jou niet lang meer duren denk ik ;).
En ik hoop dat ze in deze dagen meer dan 20 16Gb iPhones binnen krijgen =P

Wel heb ik het probleem dat ik blijkbaar niet te bereiken ben op mijn mobiel (heel raar, want ik kan wel bellen) Dus ik moet ik nog wel naar gaan kijken dus:P. Desnoods ga ik er morgen nog eens langs en geef hun mijn nr van de vaste lijn.

Ik sta al sinds 10 juni (!) op de lijst. Hoop dus echt dat er donderdag weer een nieuwe levering komt. Zodra jij meer weet, let me know! :)

Niekark 03-08-10 19:45

Ik krijg hem morgen eindelijk binnen :) net mail gehad van DPD, 30 juni besteld bij Belsimpel.nl

Reverbje 03-08-10 20:09

Doe je goed !

XanderM 03-08-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov (Bericht 514175)
Ik sta al sinds 10 juni (!) op de lijst. Hoop dus echt dat er donderdag weer een nieuwe levering komt. Zodra jij meer weet, let me know! :)

Zal voor je duimen ;), zou je dan kunnen vragen hoeveel 16gb er binnen zijn gekomen? (A), dan weet ik mijn nieuwe plekje op de wachtlijst :P

Rivanov 04-08-10 08:03

Dat doe ik!

QuasaR78 04-08-10 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 513737)
Nog mensen die vandaag via de PhoneHouse gebeld zijn? Vooral mensen die instore besteld hebben?

Ja, mn vriendin is gisteren gebeld.
Krijgen waarschijnlijk vandaag telefoons op hoofdkantoor binnen en hopelijk dan morgen op de vestiging zelf.
Is dus nog afwachten.

arabicguy 04-08-10 11:38

vanochtend smsje gekregen...mag 32gb ophalen!!! YAAAAAAAAYYYY:D:D:D:D

filliaal amsterdam rokin

tomtom 04-08-10 11:49

Wanneer besteld?

Rivanov 04-08-10 11:51

Dus hun hebben ook weer levering gekregen. Nice! :)
Kom op Eindhoven!! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.