//

iphone 3gs 8gb of iphone 4 16 gb ????

iphone 3gs 8gb of iphone 4 16 gb ???? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil een iphone kopen en ben net bij t-mobile geweest nou moet ik kiezen tussen een 3gs 8 gb of een 4 16 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-08-10, 11:33
madelon1990 madelon1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard iphone 3gs 8gb of iphone 4 16 gb ????

hallo ik wil een iphone kopen en ben net bij t-mobile geweest nou moet ik kiezen tussen een 3gs 8 gb of een 4 16 gb en ik weet niet welke beter is want begin net met de iphone ik hoorde dat er in 4 veel foutjes zitten maar het nadeel van de 3 is dat ik alleen nog maar de 8gb kan krijgen en ik heb liever 16gb wat zouden jullie doen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-10, 11:41
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik zou gaan voor de iphone 4 je zal het je zeker niet beklagen
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 04-08-10, 11:43
madelon1990 madelon1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ok dus eigenlijk ondanks die antenne problemen is dit een betere telefoon?
  #4  
Oud 04-08-10, 11:50
Electronaut's schermafbeelding
Electronaut Electronaut is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Gent
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madelon1990 Bekijk bericht
ok dus eigenlijk ondanks die antenne problemen is dit een betere telefoon?
Sneller, nieuwer, maar duurder.
  #5  
Oud 04-08-10, 11:53
madelon1990 madelon1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ik betaal 44 p maand en die mevrouw van t-mobile zei dat de 3gs gratis is en de 4 80 euro en dan heb ik 16gb ipv 8gb dus vind ik die 80 euro meevallen maar toen vertelde ze dat ik beter de iphone 3gs kon nemen omdat de 4 niet goed zou zijn vandaar deze vraag??? is de 4 echt minder dan 3gs
  #6  
Oud 04-08-10, 11:56
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madelon1990 Bekijk bericht
ok dus eigenlijk ondanks die antenne problemen is dit een betere telefoon?
van antenne problemen kan ik niet spreken want dat heb ik niet signaal verlies heb ik hier meer als ik bv binnen zit achteraan in mijn huis voor de rest heb ik nog geen problemen ervaren maar anderen zullen mij dat misschien tegen spreken maar het is echt wel een toptoestel en zoals hier al geschreven hij is duurder dat wel maar het is zijn geld waard .
Misschien hier eens kijken :https://forum.iculture.nl/f28/i...os-videos.html
  #7  
Oud 04-08-10, 12:18
Warhoofd Warhoofd is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Bekijk eens het filmpje waarin men alle bestaande iphones naast elkaar legt en de snelheid timed. De Iphone 4 was gemiddeld 0,5 tot 2 seconden sneller dan de Iphone 3Gs...wauw!!

Verder heeft de iphone 4 een front camera zodat je kan videobellen, zolang je maar aan een zooitje voorwaarden voldoet. En zal je een bumper moeten aanschaffen om niet teveel signaalverlies te hebben. Zowieso heeft T-Mobile al een ruk netwerk, dus of een Iphone 4 dan slim is? Tenslotte heeft de iphone 4 een helder cq beter scherm dan de iphone 3Gs...

En volgens mij heb je dan de verschillen wel zo'n beetje gehad, of vergeet ik iets?

Ik snap persoonlijk niet waarom er zoveel mensen zijn die METEEN moeten overstappen op de Iphone 4. Het is nieuw..oke, maar is het onwijs baanbrekend? Onwijs veel nieuwe dingen die de oudere 3Gs niet kan?

Ik vind van niet en ik hoef niet perse t nieuwste van het nieuwste te hebben, dus heb ik dezelfde afweging als jou gemaakt, met bovenstaande puntjes, en koos ik uiteindelijk voor de 3Gs.

Succes met je keuze
  #8  
Oud 04-08-10, 12:49
Electronaut's schermafbeelding
Electronaut Electronaut is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Gent
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warhoofd Bekijk bericht

Ik snap persoonlijk niet waarom er zoveel mensen zijn die METEEN moeten overstappen op de Iphone 4. Het is nieuw..oke, maar is het onwijs baanbrekend? Onwijs veel nieuwe dingen die de oudere 3Gs niet kan?


Succes met je keuze
Tezien vanwaar je komt he, het verschil met de 3G is heus wel groot hoor.
  #9  
Oud 04-08-10, 13:06
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #10  
Oud 04-08-10, 17:37
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Ik zat ook te twijfelen net zoals jij, alleen zat het bij mij wat meer bij de prijs, ik neem mn 3gs namelijk met relax 25. 20 euro in de maand, 25 euro max had ik voorgenomen, meer dan dat vindt ik een beetje voor de zotte, tis niet dat ik het als huistelefoon ga gebruiken ofzo, ik moet gewoon bereikbaar zijn.

In ieder geval, wat Warhoofd zegt kan ik me helemaal in vinden, de sprong van 3gs naar 4 is denk ik niet veel groter als van 3g naar 3gs. Kijk maar, videobellen ga je hoogstens 3 keer gebruiken, gewoon voor de leuk, het wordt tenzij al je vrienden een 4 hebben, niet iets wat je elke dag zal gebruiken. HD filmpjes, denk 't ook niet. Zo geldt het voor de meeste vernieuwingen denk ik wel, het is leuk om te hebben, maar je mist het niet bij de 3gs.

Kortom neem een 3gs, stauw hem niet al te vol met muziek (heeft totaal geen nut, tijdens de treinrit dat je muziek luistert hoor je toch niet alles zet gewoon de liedjes erop die je het leukst vindt) en dan is 8 gig meer dan genoeg

Veel succes met je keus, latersss
  #11  
Oud 04-08-10, 17:41
madelon1990 madelon1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

bedankt voor je advies en de twijfel aan 8 gb ligt niet aan de hoeveelheid muziek bij mij is het het mailen wat ik meerdere keren per dag doe vandaar twijfel ik over of 8b wel voldoende is
  #12  
Oud 04-08-10, 17:53
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Nou, ik denk wel dat dat voldoende. Je moet maar zo zien, als ik altijd e-mail zit het geheugen op een gegeven moment vol, dat is geen kwestie van dagen, maar een heletijd. Nu raakt een 16g eveneens als een 8g vol alleen doe je er bij de 16 G 2 keer zolang over. Entja, is dat die extra 80 euro waard??? gewoon simpel er naar kijken, wat krijg ik nou meer voor 80 euro, en is dat die 80 euro waard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken ErwinO Jailbreak 3 11-01-11 22:22
iPhone 3GS 8GB, ios 4 of 3? Yor1 iPhone algemeen 7 06-09-10 08:42
Iphone 3GS 8gb voldoende?? Miss E iPhone algemeen 16 01-08-10 13:41
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS 8Gb Dutchskill Jailbreak 1 01-08-10 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.