Iphone overkopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga binnenkort en 2e hands Iphone ophalen deze heb ik gekocht van en vriend van mij. Maar ik vraag mij af hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone overkopen
Hallo, Ik ga binnenkort en 2e hands Iphone ophalen deze heb ik gekocht van en vriend van mij. Maar ik vraag mij af hoe dit in werking gaat, moet je, je opnieuw registreren op Itunes etc. Ik hoop dat jullie mij hier wat meer informatie over kunnen geven.
Ymen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet zelf een Itunes account hebben. Je logt die van hem uit op de iPhone, en je logt jezelf in. Dan nog je eigen simkaart en dan zou 't cirkeltje rond moete zijn.
|
|
||||
|
||||
Ymen, welkom op het forum.
Als het een heel goede vriend is kan je je Iphone aan zijn Itunes laten hangen, de door hem gekochte apps blijven dan óók voor jou beschikbaar. Nadeel natuurlijk dat je thuis niks kan doen. Da's jouw overweging. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Phonebook SIM card lenen/overkopen | verskure | Unlock | 98 | 30-09-12 15:21 |
Reservatie overkopen | Mcmichel | Orange | 1 | 29-07-10 19:39 |
Garantie geldig bij overkopen 2e hands? | Haydun | iPhone algemeen | 1 | 27-08-09 09:19 |
Iphone overkopen | KipNederland | Koopinformatie Nederland | 13 | 11-02-09 22:23 |
iphone overkopen | fromalk | Archief | 2 | 12-04-08 15:20 |
|
|