Phonehouse Kampen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door harmen vogel Nou, wie zijn de gelukkigen die in Kampen een iPhone 4 hebben gehaald? Hoi Harmen ! Nou ik ! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ik ! Ik ben dankzij jou de gelukkige en inmiddels in het bezit van de iPhone 4. Toen ik in de winkel aankwam waren er nog een paar mensen aanwezig, allemaal voor de iPhone 4. Ze kwamen vanuit alle windstreken en reden net als ik ook een anderhalf tot 2 uur om bij de The Phonehouse in jou stad de iPhone 4 op te halen. De 2 verkopers waren erg vriendelijk, complimenten voor de service en uitleg. Wat mij betreft was het zeer de moeite waard ! (Ennuh, Kampen is best een leuke stad) THANX !!!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
allemaal met een iphone abbo??
|
|
|||
|
|||
Ja allemaal met abbo, ik ben net weer even in the phonehouse geweest en met de verkopers gepraat.
De mensen kwamen idd vanuit heel nederland en alle iphones waren in no time uitverkocht! gefeliciteerd alle iphone 4 bezitters |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
België: Phonehouse.be (ervaringen) | mfmvdsande | Overige providers België | 7 | 17-09-10 15:13 |
Studentmobiel of PhoneHouse? | andreetJJ | Koopinformatie Nederland | 0 | 31-07-10 20:20 |
Phonehouse en T-mobile | Jessjes | Odido (T-Mobile) | 10 | 22-04-10 14:36 |
phonehouse.nl | dannyhtek | Archief | 2 | 13-05-09 23:20 |
|
|